Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #501 Skrevet 5. mars 2008 Huff.. håper ikke det altså Men frykter det egentlig.. Likte heller ikke Hugo i begynnelsen, men han har forandret seg syns jeg og håååper han vinner. Må bare legge til; sa ho Torkelungen??? :-| De fleste likte vel ikke Hugo i begynnelsen, men de fleste har nå for endel episoder siden valg Hugo som favoritt!
monja Skrevet 5. mars 2008 #502 Skrevet 5. mars 2008 Unni med sukkersøt stemme: "Heeiiii, Torkelungen..." Det fikk jeg med meg ja
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #503 Skrevet 5. mars 2008 Nå var det mye likt vi reagerte på her Herreli, det må være et hardt liv etter Farmen for Torkel med alle de reaksjonene han må få.
Pimbila Skrevet 5. mars 2008 #504 Skrevet 5. mars 2008 (endret) "Heeeeeeeeej Torkel-ungen" BLÆÆÆ Skulle akkurat til å skrive det samme. Herlighet for en gjeng! Endret 5. mars 2008 av Pimbila
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #505 Skrevet 5. mars 2008 Har noen addressen til Torkel? Ettersom Erle har basiskunnskap i bryting kanskje han ikke kan velge det ,? Stå på du Hugo, trolig det siste vi kommer til å se av deg ;(, my Hero Sørg for å lage et sant helvete resten av oppholdet ditt, it is payback time, world war 3
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #506 Skrevet 5. mars 2008 Det er bare pinlig å se mor dulle sånn med et myndig barn. Det går ikke ann Gutten er jo tydelig preget av moren på mange måter! Hadde jeg snakket sånn til min sønn på snart 17 år i andres nærvær hadde jeg nok fått hørt det ja...dette er på TV med over 800.000 tusen seere i gjennomsnitt! Lurer på om mor og barn ser hvor dumt dette er når dem ser seg selv på tv!
Cuba Skrevet 5. mars 2008 #507 Skrevet 5. mars 2008 Vil bare gjøre det klart at han nye heter Eren og ikke Erle (som jeg forøvrig bare har hørt som jentenavn)
Gjest Pønis Skrevet 5. mars 2008 #508 Skrevet 5. mars 2008 Har noen addressen til Torkel? Ettersom Erle har basiskunnskap i bryting kanskje han ikke kan velge det ,? Stå på du Hugo, trolig det siste vi kommer til å se av deg ;(, my Hero Sørg for å lage et sant helvete resten av oppholdet ditt, it is payback time, world war 3 Måå bare si fra. Han heter da vitterlig ikke Erle, men Eren. Erle er jo et jentenavn.
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #509 Skrevet 5. mars 2008 Eren får nok velge bryting selv om han har det som basiskunnskap, det er jo bare noe han har til sin fordel. Jeg blir virkelig sjokkert over den mor-sønngreia som foregår nå. Litt kvalmende egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #510 Skrevet 5. mars 2008 Sorry for at jeg har sagt Erle isteden for Eren, glemte meg der :O Lol tenk om Torkel vinner farmen
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #511 Skrevet 5. mars 2008 Han blir nok tatt ut i tvekamp neste gang altså, kan ikke tenke meg noen andre enn Unni som ville valgt han som storbonde igjen, og det kan vel ikke skje.. Håper jeg..
Tussi! Skrevet 5. mars 2008 #512 Skrevet 5. mars 2008 Bare en ting jeg kom til å tenke på når de så på gamle varer på markedet... Er det aldri noen deltagere som har røyket under Farmen? Eller er dette noe de har unngått å filme? Eller får de ikke lov å røyke der?
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #513 Skrevet 5. mars 2008 De har vel ikke lov til å ha med røyk inn der. (det er jo fra nåtiden)
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 5. mars 2008 #514 Skrevet 5. mars 2008 Ærlig talt! Moren går bort å snakker til Hugo om Torkel! Han er ikke 5 år. Om Hugo kom med løse "trusler" og det ikke falt i smak hos a mor, så er det jo sønnen som må hamle opp med Hugo ikke moren hans! Torkel så ut som å ta dette som en selvfølge! Tenk om moren min skal begynne å kjefte på naboen min dersom jeg ikke liker han eller hun? (liker naboen jeg altså)
Gjest I hate Torkel Skrevet 5. mars 2008 #515 Skrevet 5. mars 2008 Lurer på om enkelte på Farmen tenker på konsekvensene de driver med ? Sånn som Ingunn og Cathrina som saboterte ukesoppdragene f.eks. Jeg ville som arbeidsgiver IKKE ansatt en som jeg så ødela et ukesoppdrag på Farmen, MED MINDRE det var for å hevne seg på en annen som prøver å ødelegge (ødelegger Hugo ukesoppdraget har jeg full forståelse for det). Noen av deltakerne driter seg faktisk loddrett ut og får et utrolig negativ stempel på seg, dette kan virkelig slå tilbake i f.eks en ansettelsesituasjon.
Gjest Gjest_Rikke_* Skrevet 5. mars 2008 #516 Skrevet 5. mars 2008 Lurer på om enkelte på Farmen tenker på konsekvensene de driver med ? Sånn som Ingunn og Cathrina som saboterte ukesoppdragene f.eks. Jeg ville som arbeidsgiver IKKE ansatt en som jeg så ødela et ukesoppdrag på Farmen, MED MINDRE det var for å hevne seg på en annen som prøver å ødelegge (ødelegger Hugo ukesoppdraget har jeg full forståelse for det). Noen av deltakerne driter seg faktisk loddrett ut og får et utrolig negativ stempel på seg, dette kan virkelig slå tilbake i f.eks en ansettelsesituasjon. Liker ikke nicknavnet ditt gjest.Torkel har blitt formet sånn av moren! Uansett så leste eg at Geir Ove fikk sparken fra jobben sin og grunnen var Farmenoppholdet??? Om noen nå ødlegger ukesoppdraget så jubler jeg, enig med deg i det.
Cuba Skrevet 5. mars 2008 #517 Skrevet 5. mars 2008 Liker ikke nicknavnet ditt gjest.Torkel har blitt formet sånn av moren! Uansett så leste eg at Geir Ove fikk sparken fra jobben sin og grunnen var Farmenoppholdet??? Om noen nå ødlegger ukesoppdraget så jubler jeg, enig med deg i det. Han fikk sparken fordi han var så mye borte. Fra både jobben som fotballtrener og spiller..
Gjest Skya Skrevet 5. mars 2008 #518 Skrevet 5. mars 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Supramundane Skrevet 5. mars 2008 #519 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Å kommentere personlighetstrekk hos deltakerne i realityserier syns jeg er greit, det blir en naturlig del av det å delta i reality. Men noen av kommentarene om f.eks Torkel ovenfor syns jeg blir for drøye. Endring: La merke til at moderator hadde ryddet mens jeg skrev. Flott! Endret 5. mars 2008 av Supramundane
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #520 Skrevet 5. mars 2008 Ja, Hugo drar på lørdag. Han velger nok Geir som storbonde. Storbonden velger torkel som førstekempe og da blir Eren andrekjempe. Hva eren velger, vet jeg ikke,men det kan ikke bli bryting for han går ut neste gang. En ting deltagerne ikke har tenkt på er hvorfor de ikke har splittet mor og sønn. De burde ko valgt en av de forlengst. Ikke for at de er som de er,men den ene løper med sladder for den andre. da han er storbonde, lar han mor være igjen i huset, så hun kan ha ører og øyne oppe. lite taktikk.... nå hetses det her inne,men det var jo taktisk av torkel å velge Hugo, vi må huske dette er et spill. Noen på farmen har skjønt det,men ikke her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå