Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mars 2008 #461 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fikk forresten noen ekle bilder i hodet da Catharina på kjøkkenet diskuterte med Vigdis og sa "om jeg og Hugo hadde hoppet i høyet..." :hår: Lurer på hvordan Hugo reagerte når han så det på TV-en i går.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #462 Skrevet 4. mars 2008 Når det gjelder den andre trønderkjærringa Vigdis, så oppfattes hun som bare dum, og når hun da på en og samme gang prøver å være barsk, så bli det dumbarsk;...."ingen pille mæ på næsen nei;..for da bli d "føkk off" :hoho:
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #463 Skrevet 4. mars 2008 Ida eller hva hu nye heter sier på diverse intervjuer at hun ble SENDT inn i farmen for å psyke ut Catharina. Jeg tolker det slik at TV2 har trukket i trådene og styrer spillet her. Men det er helt greit for meg, fordi jeg kan ikke fordra sistnevnte. Torkel og mora begynner jeg jammen å lure på om de har et litt "spesielt" forhold, da tenker jeg på av den intime typen.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #464 Skrevet 4. mars 2008 http://www.kjendis.no/2008/02/15/527007.html Catharina fikk bank
MarianneE Skrevet 4. mars 2008 #465 Skrevet 4. mars 2008 en ting jeg ikke skjønner er alle disse forsøkene på å sabotere ukesoppdragene. Hva med å heller gjøre det de er kommet for å gjøre istedet. Forresten så er ikke Mentor og hu dama han har med seg gift en gang. Noe sier meg at jeg liker Hugo bare mer og mer.
eximus Skrevet 4. mars 2008 #466 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Torkel og mora begynner jeg jammen å lure på om de har et litt "spesielt" forhold, da tenker jeg på av den intime typen. :hår: Nei vær nå grei!! En ting er at de kanskje har ett usunt nært mor/sønnforhold. Noe lang annet er det som du antyder. DET er alvorlig krenkende!! Endret 4. mars 2008 av eximus
captiva Skrevet 4. mars 2008 #467 Skrevet 4. mars 2008 Blir helt flau av å se på Torkil som storbonde!!!! og han gjorde ikke en dritt!! satt i sofaen og var rasende FÅ HAN OG MORA VEKK FRA TV-SKJERMEN!!!!!!! Og de var jo dritredde da noen skulle ta han,hihi.... Jeg er egentlig helt motstander av catarina og,men i går overrasket hun meg positivt når hu forsvarte geir og anki mot vigdis. Da viste hun en mer likanes side av seg selv. Skjønner ikke at silje er på go fot med dotten...Hadde ALDRI vært alene en natt i storbondehuset med han! Fysj!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #468 Skrevet 4. mars 2008 :hår: Nei vær nå grei!! En ting er at de kanskje har ett usunt nært mor/sønnforhold. Noe lang annet er det som du antyder. DET er alvorlig krenkende!! Antyder ingenting, bare si hva jeg lurer på/hvilke tanker som slår meg når jeg ser oppførselen. De ser jo på hverandre slik nyforelskede gjør. De kan jo ikke si en setning uten å se på hverandre. Det virker på meg som om det er noe ALVORLIG galt.
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 4. mars 2008 #469 Skrevet 4. mars 2008 Fyller Torkel snart 30 år? Han er da bare 20 ennå.. Men begrepet snart er kanskje relativt. Er han ikke 26 år da?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #470 Skrevet 4. mars 2008 Er han ikke 26 år da? Torkel er 20 år. Hadde han vært 12 kunne jeg skjønt oppførselen. Det er synd at Amin måtte gå, for meg virket han som en som VIRKELIG var der for opplevelsens skyld, og han virket som han hadde dobbelt så mye moral som noen av de andre.
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 4. mars 2008 #471 Skrevet 4. mars 2008 Torkel er 20 år. Hadde han vært 12 kunne jeg skjønt oppførselen. Det er synd at Amin måtte gå, for meg virket han som en som VIRKELIG var der for opplevelsens skyld, og han virket som han hadde dobbelt så mye moral som noen av de andre. Jeg tok feil ja,så det på tv2 sin farmenside at han bare er 20, men han er mindre selvstendig og mer knyttet til sin mor en min 10-åring er. Lurer på hva de to sier om seg selv på tv jeg?Finner ikke noe intervju med dem nå sånn i ettertid av Farmen.Torkel må jo få gjennomgå nå stakkars av folk han møter.Håper jo ikke det,men folk er rare.Han kan ikke noe for at moren behandler han som mors baby enda! Amin var min store favoritt også og som du sier hadde han dobbelt så mye moral som noen av de andre. IRRITERENDE at han dro ut.
sommerglede Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #472 Skrevet 5. mars 2008 Amin var min store favoritt også og som du sier hadde han dobbelt så mye moral som noen av de andre. IRRITERENDE at han dro ut. så enig så enig... savner han på skjermen..
MarianneE Skrevet 5. mars 2008 #473 Skrevet 5. mars 2008 Jeg og... Lurer på hvem som blir førstekjempe. Mulig Hugo, det var ihvertfall slik det kunne se ut på reklamen. Tror jeg.
Gjest Gjest_ANn_* Skrevet 5. mars 2008 #475 Skrevet 5. mars 2008 Eller Geir Ove? Men kunne noen av gutta der egentlig kommet med en så syk trussel? Vel, det kan jo være at TV2 har klipt "bra" som vanlig da. Trodde ikke Hugo hadde den form for temperament. Han har jo alltid sagt at hvis han blir kjempe så får han sloss liksom. Så det virker litt rart at det er Hugo. Geir O tror jeg hvertfall ikke det er. Men Eren? tjaa.. kanskje han er en tikkende bombe;) Heia Hugo!
treningsjenta Skrevet 5. mars 2008 #476 Skrevet 5. mars 2008 ja dette lurer jeg skikkelig på også, hvem kan ha sagt noe slik. ? Jeg tenkte også ført Hugo, men håper virkelig ikke at det er han. For han har virkelig tatt seg inn, og er for meg en real vinner nå. Håper bare ikke han ødlegger for seg selv med å komme med en slik uttalelse. Men det kan jo også være Eren ja.....Hmmmm
eximus Skrevet 5. mars 2008 #477 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tipper det er tatt ut av en sammenheng ... Tv2 er gode på å klippe
Gjest Joker'n Skrevet 5. mars 2008 #478 Skrevet 5. mars 2008 Blir spennende å se i kveld i allefall! TV2 oppnår absolutt det de vil med klippingen sin; at vi vil se neste episode
Gjest ... Skrevet 5. mars 2008 #479 Skrevet 5. mars 2008 Den jeg håper aller mest blir valgt er Unni , lite sannsynlig ,men da jeg så klipp før dagens episode så skulle vist førstekjempevalget overraske alle, hvem vet , kanskje han har gått lei av mors melk .) Hvis ikke så håper jeg Catarhina eller hun nye dama Heia Hugo eller Erle
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. mars 2008 #480 Skrevet 5. mars 2008 Den jeg håper aller mest blir valgt er Unni , lite sannsynlig ,men da jeg så klipp før dagens episode så skulle vist førstekjempevalget overraske alle, hvem vet , kanskje han har gått lei av mors melk .) Hvis ikke så håper jeg Catarhina eller hun nye dama Heia Hugo eller Erle Eren mener du vel. Litt for tidlig å håpe at han vinner, har jo knapt sett noe av han på skjermen. Torkel har vært fast bestemt på å velge en gutt hele tiden, og han ville heller ikke ha flere gutter inn på Farmen når de skulle velge mellom utfordrerne. Han tenker taktisk, i motsetning til Hugo som "ska ha kjøttklumpen me dårlii utholdenhet inn for å tæst'n". Tipper Hugo eller Eren velges til førstekjempe, og en av de tilter og prøver skremme stakkars Torkel som løper og gjemmer seg i skjørtet tel a mor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå