Gjest Ulva35 Skrevet 30. april 2008 #281 Del Skrevet 30. april 2008 Kos deg masse med feiring av 20 årsdag i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. april 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 30. april 2008 Takktakk Det skal jeg nok klare fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. april 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 30. april 2008 Så teit. Ingen ledige taxier til toget jeg skal ta, og jeg må dra med meg mye hjem, så kan ikke gå. Teit. Må få sjekka om det er noen på skolen som gidder å kjøre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. april 2008 #284 Del Skrevet 30. april 2008 Kos deg med feiring i kveld da :-D Skal tenke på deg mens jeg er på jobb Ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. april 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 30. april 2008 STRESS! Vi er ikke ferdig med undervisninga! Jeg har ikke skyss til sentrum! Jeg har ikke pakka! Jeg VIL ta halv 4 toget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. april 2008 #286 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kos deg med feriring av 20-års dagen i kveld Endret 27. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. april 2008 #287 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg er glad i deg jeg, Inwe vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg! Du er stadig vekk dagens helt Jeg håper du koser deg masse på byen nå (selv om jeg vet at du er for full for ditt eget beste ) Oxo må du ha en super dag i morgen på middag og alt! vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. april 2008 #288 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med dagen! :-D :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mai 2008 #289 Del Skrevet 1. mai 2008 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. mai 2008 #290 Del Skrevet 1. mai 2008 med 20-årsdagen Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 1. mai 2008 #291 Del Skrevet 1. mai 2008 GRATULERER MED DAGEN INWE! :juhu: :banantroll: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #292 Del Skrevet 1. mai 2008 Ohhh. Det er full fest her. Takktakk alle sammen Nå skal snart en stykk alt for fyllesjuk Inwe ut på middag med en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 2. mai 2008 #293 Del Skrevet 2. mai 2008 God morgen Hadde du det koselig i går og på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 2. mai 2008 #294 Del Skrevet 2. mai 2008 Mummi har hatt det altfor travelt med å feire sin egen bursdag, men ønsker likevel GRATULERER MED OVERSTÅTT 20-ÅRSDAG, INWE! :blåse: :banantroll: :juhu: :banantroll: Håper du har hatt en kjempefin feiring og er enig med meg i at 30.04 - 1.05 er ideelle bursdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 3. mai 2008 Takktakk! Jepp 30.04 -01.05 er de beste bursdagsdatoene --- Nå er det virkelig min tur til å få ut endel frustrasjon på kg. Jeg har nemlig nesten manna meg opp til å snakke om bursdagen min her. Eller, nesten, jeg skal iallefall gjøre det. Den ble iallefall feira natt til 1 mai, med Envy, venninne N og S. Envy er enda ikke 20, så var med på vorset i fine byen før hun dro hjem. Så jeg, S og venninne N dro til et 20års sted i fine byen, som forsåvidt viste seg og være skeivt. Men utrolig mange fine gutter da. Så detta funka fint. Drinkene gikk ned på høykant for Inwe Men ja, så rota fint venninne N og S da. Respektløst. Det har jo ført til krangler og uoverstemmelser etter dette. Når en av mine bestevenninner går på den "jeg driver med" og omvendt så er det vel ikke så rart jeg blir sur? Skal iallefall møte S og snakke med han i dag, venninne N virker mer uinteressert i å ordne noe som helst, men jaja. Nå venter jeg må å få henta mamma og pappa, så jeg kan komme meg til fine byen. Gratz med konf til min bror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. mai 2008 #296 Del Skrevet 3. mai 2008 Så utrolig kjipt. skjønner godt du ble skuffa, og utrolig respektløst av dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 4. mai 2008 #297 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja den er drøy syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. mai 2008 #298 Del Skrevet 4. mai 2008 Huff, sånne folk er ikke venner. Sånn gjør man bare ikke Trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 4. mai 2008 Hmm, skjønner synspunkter. Og de er fult klar over selv hvor respektløst detta var, og alt det, men fant ut at jeg ikke orker miste to stykker som betyr så utrolig mye for meg i utgangspunktet. Så jeg tilga. Orker ikke bry meg om alle andres meninger denne gangen eller, skal jo selvfølgelig høre på de, og vurdere de. Men jeg er så lett påvirkelig og dette med S er noe jeg vil finne ut av selv. Snakka iallefall med han i går, og han var oppriktig lei seg, skjønte hvorfor jeg var sur og alt det. Vi snakka lenge i bilen, sånn til kl 4 om morgenen eller noe. Om det som har skjedd, det som vi vil skal skje og masse useriøst tull (som vanlig). Og jeg fant ut at det var skikkelig kos og møte han igjen, når jeg hadde hatt et par dager fri fra han, uten snakk, bare et par mld. Så endte med at når vi kom opp til han, der jeg skulle slippe han av, så kyssa vi. Og fant vel ut at han skulle være med meg hjem. Var ikke hjemme hos meg før ved 5 tiden om morgenen. Koselig natt og dag i dag. Han skjønner vel ikke helt hvorfor jeg tilgir, han ga iallefall uttrykk for det, ikke skjønner jeg det eller. Kanskje jeg er en smule betatt Nå er jeg tilbake i gokk. Skal være her frem til fredagen, så er det hjem for godt Gratulerer med dagen mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 4. mai 2008 Tar dagbok runden i morgen. Nå er det natta for Inwe Ha en fin mandag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå