Inwe Skrevet 22. april 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 22. april 2008 Hva man vet og hva man føler er to foskjellige ting, desverre! Men ja. Du skal få største klemmen neste helg! Da jeg kommer hjem en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 22. april 2008 #242 Del Skrevet 22. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. april 2008 #243 Del Skrevet 23. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 23. april 2008 tilbake til alle --- Inwe er dårlig. Tror hun. Jeg har vel egentlig sovi for lite, siden jeg ikke fikk sove i natt. Tror jeg skal ned til sentrum å ta bilder, da får jeg iallefall kjøpt inn diverse som jeg mangler. Hodet mitt dreper meg snart. Takk gud for kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. april 2008 #245 Del Skrevet 23. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #246 Del Skrevet 23. april 2008 Koselig med så mange klemmer når man har vært å dårlig humør --- Nå går alt bedre. Ikke dårlig en gang. Var deilig å komme seg litt vekk fra stedet her, selvom det bare var ned til sentrum for en time. Bestevenninne C har kommet hjem fra kjæreste turen til syden også, så nå har jeg fått ringt å snakka litt med henne. Alle er så nysgjerrig på S, men jeg får jo ikke gitt noe svar, jeg er jo like forvirra selv :klø: Appropo, venter spent på tlf/mld for å vite om han kommer på besøk i morgen eller på fredag. Merker jeg har en smule vondt i magen og gruer meg litt. Det blir nok bare kos da, men spenningen bygger seg jo opp når man har så mye tid til å tenke på forskjellige ting. Får håpe jeg finner ut mer. Også kommer jeg jo til å holde hele huset her våkne, senga knirker noe forferdelig Jaja, for dems skyld får man håpe han kommer på fredag, så de iallefall får sove før skolen. Allikevel, hvem bryr seg om de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. april 2008 #247 Del Skrevet 23. april 2008 Appropo, venter spent på tlf/mld for å vite om han kommer på besøk i morgen eller på fredag. Merker jeg har en smule vondt i magen og gruer meg litt. Det blir nok bare kos da, men spenningen bygger seg jo opp når man har så mye tid til å tenke på forskjellige ting. Får håpe jeg finner ut mer. Også kommer jeg jo til å holde hele huset her våkne, senga knirker noe forferdelig Jaja, for dems skyld får man håpe han kommer på fredag, så de iallefall får sove før skolen. Allikevel, hvem bryr seg om de Hehe, har dere enerom? Det blir vel koselig med besøk tenker jeg. Mimrer tilbake til mitt folkehøgskoleår når jeg ser det du skriver. Ikke at jeg hadde noe romantisk besøk da jeg var der da, det ble vel ikke noe klinings en gang Men morro var det lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #248 Del Skrevet 23. april 2008 Går her for andre året, så nå bor jeg i en leilighet vedsiden av skolen sammen med 2 andre. Alenerom ja, men et ganske gammelt hus, så det er veldig lytt Rommene inne på skolen som vi hadde i fjor var mye bedre, også alenerom. Romantisk besøk i år. ONS (veldig dumt forsåvidt siden jeg måtte se fyrn hele året, hver dag etterpå) i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. april 2008 #249 Del Skrevet 23. april 2008 Går her for andre året, så nå bor jeg i en leilighet vedsiden av skolen sammen med 2 andre. Alenerom ja, men et ganske gammelt hus, så det er veldig lytt Rommene inne på skolen som vi hadde i fjor var mye bedre, også alenerom. Romantisk besøk i år. ONS (veldig dumt forsåvidt siden jeg måtte se fyrn hele året, hver dag etterpå) i fjor Oi, to år på fhs. Hva slags skole går du på? har ikke sett mange linjer som tilbyr to-årige kurs enda. Da må du jo trives bitte litt iallefall Kan se for meg at et ONS på folkehøgskole kan være rimelig ubehagelig, a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 23. april 2008 #250 Del Skrevet 23. april 2008 Får håpe du får noe svar fra S ang når han kommer og slikt da Og hvem bryr seg vel om de andre 2 når man har romantisk besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 23. april 2008 Anonymitet og slikt gjør at jeg ikke nevner hvilken skole jeg går på, men det fult mulig å ta to år her, for å fordype seg og slikt. --- Nå vet jeg når S kommer, han kommer i morgen. Så i morgen kveld på denne tiden er vel vi på vei opp fra sentrum. Kos. Tror jeg. Ja. Nå er det iallefall på tide å finne ut av ting før hodet mitt blir enda mer forvirra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. april 2008 #252 Del Skrevet 23. april 2008 Hæ? til sentrum så sent? hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 23. april 2008 Fordi han kommer rundt halv 9, og det tar litt tid å gå opp. Og jeg kan vel egentlig ikke vente at han skal finne veien selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. april 2008 #254 Del Skrevet 23. april 2008 Får håpe dere finner ut av det og koser dere sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. april 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, vi får håpe på det! Det blir nok kos uansett. --- :juhu: Nå er det 1 uke til jeg blir 20 :juhu: Jeg har vondt i magen. Så jeg får ikke i meg mat. Tror det er pga besøket jeg får i dag. Synes synd på bartemannen, først sønnen i bilulykke og nå ligger datteren på sykehuset med lungebetennelse. Så vi har selvstyrt undervisning, med fotooppgave og filmtitting. Så da blir det vel litt soving frem til førstissene er ferdig med undervisning så jeg kan ta bildr av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. april 2008 Forfatter #256 Del Skrevet 24. april 2008 Når fremmede sender deg mld på facebook via mobilen der det står "Tøøøs!" begynner man virkelig å lure på om folk har mye å bruke fritida si til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #257 Del Skrevet 24. april 2008 Håper du får det koselig med S i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. april 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 24. april 2008 Takktakk --- Venter, og venter og venter! Jeg får ikke i meg mat i dag. Og det er tvilsomt at det er fordi jeg er spent. S er/var jo en venn, og det har han vært lenge. Får håpe jeg får i meg noe til kveldsmaten før jeg skal gå ned til sentrum da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. april 2008 Forfatter #259 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) *vente mer* Jeg liker ikke å vente jeg. S kan være her om halvannen time eller 2og1halv time. Alt ettersom. Jaja, skal snart ringe å spørre, bare vente til det andre toget han kanskje skulle ta også har gått. --- Edit: Jeg kommer forresten til å være mere eller mindre fraværende i helga. Pga anonymitet. Også har jeg da virkelig andre ting å gjøre Endret 24. april 2008 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #260 Del Skrevet 24. april 2008 Synes absolutt du skal prioritere bort PC'n i helga Kose deg og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå