Gå til innhold

Nytt år, nye muligheter!


mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skroget er oppe! Ja, jeg snakker om skapet mitt altså, ikke meg, selv om jeg er oppe jeg også ;)

Jeg monterte fire skuffer også igår før jeg la meg, så i dag skal jeg montere resten, få på plass hyller og skuffer, forhåpentligvis også dørene uten at de henger altfor mye i hytt og pine, og så kan jeg ENDELIG begynne å tømme de eskene jeg har stående langs veggen der inne, og få klærne mine og sengetøyet på plass i skapet!!

:danser::danse::tommelsmil::5::skaal::5::tommelsmil::danse::danser:

I går kveld da jeg slapp inn pusemor, lå det en hodeløs mus på trappen. Om det er hun som har tatt den med, eller om den har ligget der fra en av de andre, vet jeg ikke, men der lå den i hvert fall. Flinke pusene :klappe:

Selvfølgelig synes jeg synd på den lille musen, men pusen var jo ikke mindre flink av den grunn.

Jeg får sikkert flere slike 'gaver' i tiden fremover :lol:

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke puser, det. Min tar med musene inn - levende.

Så flott at du har fått skapet mer eller mindre på plass. Det er godt å få ting på plass, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Bettie. Musen ble plassert pent på trappen, heldigvis - vil helst ikke ha den blodmassen inn... urk.

I dag har Propellen funnet musekadaveret, og har kost seg masse med det.. Jeg tenkte jo ikke på at jeg burde kastet det i søpla og ikke bare fire meter ut fra huset. My bad :klaske:

Dagen i dag har ikke vært så veldig topp, jeg har vært så svimmel. Det kjennes ut som det er over nå, jeg tok medisinen min og la meg i sengen en stund, og nå kan jeg ikke si jeg merker noe særlig.

Kanskje jeg rett og slett sov for lenge i dag, slik at kroppen var medisinabstinent... jeg lurer litt på det. Uansett; svimmel er ekkelt.

Om en times tid skal Liten og jeg reise på toget og hente kjæresten hennes som skal komme på besøk og være til i morgen. Det blir koselig det, han er veldig søt, og det blir litt mindre kjedelig for Liten og litt mindre masete for meg..

Ut å røyke med Liten, og så får jeg hente Kompisen ut av buret igjen, han har vært der mens hun har vært på badet og jeg har sovet. Stakkars. Hun greier ikke få gjort stort med ham rundt bena, så han blir stadig puttet i buret. Og nå sovere han...

Jeg hører hun har hentet ham nå, da er det greit.

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig var det mandag igjen.

Jeg våknet svimmel i går, men det gikk faktisk over en stund etter at jeg tok medisinen min, så i dag har jeg fortet meg å ta den med en gang jeg stod opp. Jeg var dessuten flink og stod opp før 10. Jeg må ha døgnet tilbake i riktig form, hater å sove bort dagslyset.

Kompis og jeg har vært ute en kjapp tur i skogen, men han gidder ikke gå langt før han setter seg på rompa. Sliten er han ikke, for han løper hele veien hjem igjen :roll:

Nå maser han bare om å gå ut hele tiden, men jeg orker ikke fly ut og inn med ham hele tiden. Og når han ikke gidder å gå tur, men bare skal støve rundt på tomta og bli leirete, så får det heller være. Jeg skal vel ikke lære ham at han skal ut hver gang han piper på døra heller?

Han gidder ikke leke heller. Han skal bare snuse og snøfte rundt.

Jeg skal ha en liten luftegård til ham, så kan han være ute hele dagen om sommeren i hvert fall.

Hus med inngjerdet hage hadde vært tingen, men sånn er det ikke.

Nå skal jeg se om det lar seg gjøre å få opp resten av hyllene i skapet mitt så jeg kan begynne å få oversikt og orden på soverommet. I går orket jeg bare ikke.

Ha en flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink med skap og greier! :-D

Hvor gammel er Kompis blitt? Det er nok litt tidlig for skikkelig turgåing enda... Å snuse rundt er bare bra, og hvis du har tid så har du nå en fin anledning nå til å være ute med ham og lære ham hvor han får lov til å gå. Mentalt gjerde er bedre enn fysisk gjerde. ;) Bruk langline i starten om nødvendig.

Kan du ikke legge ut noen nye bilder av ham? Han har sikkert vokst masse siden sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder ja...joda, for den som finner overgangen fra kameraet til data blir det sikkert fint. Men den har vi ikke sett siden vi pakket og holdt på i den gamle leiligheten. Den dukker nok opp.

Ellers kan jeg se om Liten kan ta noen bilder med mobilen sin og sende til meg på mail... men ikke i dag, i dag er hun på besøk hos kjæresten til eldstemann som sliter med sorg for tiden. De skulle leie film og kose seg i kveld.

Han har blitt stor. Og fantastisk vakker selvfølgelig :) Nå veier han 6,5kg sånn ca.. dvs han veide det for fjorten dager siden eller når det var vi var hos veterinær pga puseklor... så det er vel mulig han veier over 7 for den saks skyld.

Jeg prøvde å sette opp sperring for ham på terrassen i går for at han ikke skal løpe hver gang han ser et menneske, men det hoppet han jo rett over. Vi driver og venner ham av med å komme opp i sofaen og det går veldig greit, og godt er det, for han klarte ved enkelte tilfelle å hoppe opp selv hvis han fikk god nok tilfart.

Greit å få ham vent av før det blir en vane og hoppe opp selv, sant?

Orker bare ikke ha ham i sofaen, for den ble altså så inn i granskauen møkkete og ekkel.

Liten og jeg har vært og sett på en leilighet til henne igjen ikveld, og den var veldig koselig. Det var huseieren også, så vi håper hun får den. Det er bare ei jente til som skal se på den, og Liten var veldig flink til å prate for seg og selge seg som den positive jenta hun faktisk er, så nå er vi spent...

Hun har også søkt på jobb på 7-Eleven hvor de trenger flere personer, så da finnes det vel et håp om at hun kan få noe der også.

Yme er hos en kompis, og kommer kanskje hjem i morgen. Jeg fikk melding i dag hvor han sa at han skulle gi meg beskjed etter skolen i morgen. Han dro til denne kompisen, som han gikk på videregående med, på lørdag.

Så nå er det bare meg her. Og kompis og tre av pusene. Pusemor har tatt seg en tur igjen. Hun gikk ut i går kveld, og har ikke vist seg siden. Jeg liker egentlig ikke at hun blir borte sånn, for jeg er redd for at hun kan ha bli stengt inne ett eller annet sted.

Ja, ja... tv og så natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende om Liten får seg leilighet. Det vil jo bli en overgang for henne, men sikkert en lærerik en.

Vofsen vokser - og han skal vil bli en tanke større, skal han ikke?

Vedlig greit at sofa er et ikke-område for vofser. Det blir nok hår rundt om kring uansett.

Håper pusemor finner veien hjem igjen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en overgang for henne å skulle bo for seg selv ja. Regninger, mat og toalettsaker for egne penger, og særdeles lite igjen til sminke og party.. :lol:

Hun er sta nok til å klare det, men ikke med én gang nødvendigvis. Det vil nok ta noen blakke uker før hun skjønner det, men det er henne vel undt.

Antakelig kommer kjæresten hennes til å flytte mer eller mindre inn hos henne også, og det er kos. Han er så nydelig den gutten, og så snill og omtenksom mot henne... de er så glad i hverandre at det er en fryd å se. Det er nesten så jeg må ønske meg en kjæreste selv faktisk.

Igår da jeg ryddet rommet mitt og fikk ting og tang på plass i garderobeskapet, fant jeg også to poser med diverse tupperware, så agendaen i dag må være å prøve og få plass til det i et av skapene. Det blir vel hjørneskapet, men da må jeg ut med alt, og begynne å planlegge og stable hensiktsmessig etter puslespillprinsippet. Jeg har så sinnsykt mye tupperware nemlig, etter min korte karriere som forhandler for hundre år siden. Kjekt å ha, men jeg er ikke så veldig flink til å bruke det, det må jeg innrømme. Bortsett fra de høye, slanke boksene til sukker og mel og sånne ting, de bruker jeg. Orker ikke å ha kaos i tørrvareskapet. Det er litt kaos der, men ikke totalt. Hmm.. kanskje jeg skal få flere av de halvfulle posene over i bokser,så jeg får frigjort plass i hjørneskapet... Da blir det mindre kaos begge steder, og jeg blir veldig fornøyd med meg selv etterpå :lol:

Jeg sitter og ser på Rachel Ray på tv nå; for et herlig, levende menneske! Jeg skulle stadig ønske jeg var litt mer sånn. Jeg er egentlig ganske sjenert, så i visse situasjoner blir jeg helt forklemt og virker sikkert sur og totalt uinteressert. Jeg skulle ønske jeg elsket mennesker og alt som skjer rundt meg - kan man omprogrammere seg, tror dere? Jeg skal prøve - jeg skal henge lapp på badespeilet: *Jeg elsker alle mennesker og alt som skjer rundt meg - livet er en interessant reise* - og gjenta dette høyt tjue ganger daglig, så kanskje jeg blir sånn jeg også.

Jeg må jo innrømme at jeg har lett for å synes folk er uinteressante, og hvis de snakker for lenge så sklir jeg ut og begynner å kjede meg. Elendig egenskap.

Kompis skjønner mer og mer. Nå skjønner han hva 'leke' betyr, og ser seg om etter leken sin når vi sier 'hente leken*. Det hender stadig at han bare slipper den foran oss for å få godbit, men hva så? Han har i hvert fall skjønt ordet.

'Ut' skjønner han også, da går han til døren med hodet og halen rett opp.

Han er blitt mye flinkere til å komme når vi roper, selv om han ikke gjør det hver gang, og han er blitt mye flinkere til å greie og gå rett forbi kattene uten å overfalle dem med sin valpeiver.

Nå har vi vært ute og lekt litt på terrassen, men med en gang en sky går foran sola så blir det litt for kaldt for meg som bare har joggedress og tøfler. Og det er jo ikke så rart, jeg ville jo ikke gått UT så dårlig kledd, og hvorfor skal det være varmere på terrassen enn utenfor? :ler: (Kaffen min ble kald også)

Når han sover om en liten stund, skal jeg stappe bilen full av papp og plast som jeg har liggende på begge sider av huset, så kjører jeg det på miljøstasjonen når jeg henter Liten etterpå. Gratis å bli kvitt skrotet sitt der nemlig, veldig bra :)

Pusa kom hjem imorges, Bettie, og hakk i hæl kom en større versjon av henne selv. Så da er det vel kattunger x2 i vente her i huset da, bare fordi jeg somlet med kastrering og sånt. Jeg kan ikke si annet enn at jeg angrer på at jeg bare ikke greide å komme meg ut av sengen den dagen vi hadde tid hos veterinæren. Nå går antakelig hele sommerferien min ad undas. Jeg hadde tenkt å kjøre nordover i sommer, men da sitter jeg vel her med to kattekull da... søren, at det gåååååår an :klaske:

Antakelig kan de aborteres ved en kastrering, men... og det burde jeg antakelig gjøre, ikke sant? Det er sikkert ikke bare-bare å få gitt bort f.eks. 10 kattunger, og jeg kan ikke ha flere selv, og avlivning av allerede fødte bebbiser er verre enn abort, synes dere ikke? Jeg synes i hvert fall det. Nå er de jo bare en idé, når de blir født er de søte små nøster. Uuuuurk!!

Jeg får ringe veterinæren å høre.

---

Her gikk det mange timer, men nå har jeg kjørt vekk masse papp og søppel og hentet Liten. Nå kokes poteter som skal bli potetmostopper, og så skal vi ha fiskefingre med remulade. Må ha sånt når Yme ikke er hjemme, for i hans verden er ikke fiskefingre mat nemlig. Jeg er forsåvidt enig, men det smaker godt da ;)

Nå skal vi lufte propellen litt mens potetene koker - han har vært flink, stilleliggende gutt i timesvis i bil, så han fortjener å få løpe litt ute.

hej så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo moro å se at Kompis lærer og at treningen gir resultater. Fortsatte dere med valpekurset eller venter dere til hanha blitt eldre?

Så pusemor har vært ute på vift? Det er fort gjort at det blir kattunger av slikt, ja, og det er ikke bare-bare å bli kvitt kattekrekene etterpå. Tror jeg ville valgt en sterilisering raskt, jeg, for jeg husker hvor håpløst det var da vi hadde to hunkatter med hvert sitt kull kattunger - samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så du har allerede prøvd det, Bettie?

Da hører jeg på deg, og velger å ringe veterinæren og få det unnagjort.

Nå har vi ikke hatt problemer med å få gitt bort kattungene tidligere, men det er antakelig annerledes nå som vi bor på landet. Her tipper jeg de har katt, de som vil ha det.

Stakkars naboens hund, hun bjeffer og bjeffer dagen lang mens folket hennes er på jobb. Jeg tror jeg må fortelle dem det. Hun spurte meg for en tid siden nemlig, men da hadde jeg ikke lagt merke til noe, men nå hører jeg det hver dag faktisk.

Hun gjorde ikke det der de bodde før, men nytt hus er sikkert rart for henne, og hun har vel kanskje ikke gått seg til ennå da, selv om de har bodd her siden i sommer.

Kompis har en rampedag i dag tydeligvis. Han startet dagen med å tisse ute, for så å bæsje inne. Da er lista lagt.

Han jager Mims, som piper fortvilet og prøver å unnslippe. Han kidnappet en hel stratos som lå på salongbordet, og det ville jeg ikke oppdaget om jeg ikke hadde funnet det mistenkelig at han bare lå på plassen sin og var alldeles stille. Jeg tittet bort og det tok et par sekunder før jeg skjønte hva den digre, brune firkanten var som han drev og spiste på.

Han hopper opp for å se om det er noe på bordet han kan ta, hele tiden. Osv..osv..

Jeg bar ham opp i buret hos Liten et øyeblikk, og hentet ham igjen.. det første han gjør er å fly rett i nakken på Mims igjen.

Jeg beordret ham til plassen hans, og han la seg ned faktisk.

Men ikke lenge da, men dog... noen minutter.

Nå tror jeg Liten har stått opp, for nå piper han ved stuedøren. Antakelig har han hørt henne gå på badet.

I dag har jeg ingen store planer, men skal se om jeg kan få hektet på dørene til skapet mitt. Jeg må også vaske gulvet, men det tar jeg når kråka sover etterpå. Han synes jo gulvkluter og sånt er rasende festlig, og kan ikke fatte at ikke de er til å leke med, uansett hvordan jeg prøver å uttrykke nettopp det. :roll:

Han er skjønn, jeg elsker ham vilt og uhemmet, men han er en drøy håndfull ja.

Ha en fin dag alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten hadde ikke stått opp. Nå er Kompis i buret sitt igjen, og jeg hører han raser noe veldig rundt inni der for å komme ut igjen. Jeg lar ham være der til Liten finner lydene så irriterende at hun står opp og kommer ned med ham.

Jeg puttet ham i dusjen, for å se om det varme vannet og de minuttene med shamponering, skyll og kos kunne roe ham ned, men neida. Han begynte med én gang han kom ut derfra igjen.

Når Liten står opp, skal hun få ta ham en time uten at jeg skal bry meg eller løfte en finger eller ha noe med ham å gjøre. Om så, så går jeg og setter meg i senga med boka mi. Akkurat nå har jeg den lille kladden langt oppi halsen, og jeg kjenner jeg blir altfor sinna på ham, og det er jo ikke bra. Han er tross alt en baby. Og en hund.

Nå er det kaffekrus nr 2 og Rachel Ray. (Det ble stille der oppe tror jeg... kanskje han sovnet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om 6 minutter går Yme på toget i Oslo. Om en snau time må jeg sette meg i bilen for å hente ham på stasjonen. Og jeg som egentlig bare vil legge meg :søvn:

Men jeg skal pusse tenner og gjøre meg ferdig, så jeg bare kan stupe under dyna når vi kommer hjem.

I morgen må vi litt tidlig opp, Liten og jeg, vi skal til samtale på ett av stedene hun har søkt behandlingsplass. Antakelig bortfaller plass uansett på nåværende tidspunkt, i og med at hun bare er interessert i å skaffe seg egen bolig og jobb, men vi får vel dra og snakke med dem allikevel. Gruer meg til å måtte hoppe i klær så tidlig. Er jo kronisk sliten jo.

Moderen og faderen har kommet hjem fra nordnorge i dag, så i helgen tror jeg at jeg skal ta en tur å hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt slitsomt å være i hente- og bringebransjen. Men hva gjør man ikke for sine håpefulle.

Lurt å trekke deg litt unna vofsen slik at Liten må ta litt ansvar for ham. Og jeg forstår veldig godt at selv om man synes vofsen er verdens nydeligste, så kan man bli skikkelig frustrert over samme (u)vesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Bettie - slå deg ned :kaffekopp:

Kompis viser seg å være en asfaltunge. Han liker IKKE å gå i skogen, da kommer vi aldri langt før han setter seg på rompa og nekter å gå.

Men går vi over gressbanen, gjennom skolegården og ut på veien i sentrum, så går han lykkelig avgårde med snøftenesa si godt begravet i grus og gress, mens halen vifter lykkelig. Bilveien er et supert sted å gå tur. Snål hund, spør du meg.

Fantastisk vær i dag!

Ellers har jeg sittet på finn for å se om jeg kan finne et dugelig spisebord, og jeg har funnet en god del faktisk, til veldig greie priser, så jeg skal straks ringe på de jeg har haket av.

Det jeg har stående nå, skrur jeg bena av og tipper inn i boden, så har jeg til reserve i tilfelle masse gjester. Jeg vil kunne dekke til 14, fordi det er så mange vi er hvis alle er samlet. Og for første gang i hele mitt liv har jeg faktisk gulvplass nok til et så langt bord.

:danser: Jepp, jeg kan snart ha middagsgjester på lammestek, kalkun, minestronesuppe, tapas... what ever!!

Ha en strålende dag der ute, jeg håper dere alle har like vakkert vær som vi har her i Østfold i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat sånn var det, Cata :jepp:

Han har nemlig ikke lært seg å ikke dra i båndet ennå, eller vimse hit og dit, eller plutselig bråstoppe mens jeg er i friskt trav... ganske artig.

Hei Mysan,

En periode-snikleser står frem. Plukket opp for en liten stund siden at dere har lik hund som oss nemlig, og siden det ikke er flust av oss er det litt ekstra gøy å følge med på deg :)

Og nå måtte jeg le når jeg leste dette, og fant ut at det var på tide med et spor.

For jeg mener ikke å knuse dine forventninger, men kombinasjonen Staffordshire Bullterrier, og å ikke dra i bånd... den funker ikke så bra tror jeg. Har til dags dato ikke truffet noen Staffe-eiere som ikke sliter med denne! De er utrolig nysgjerrige og ivrige hunder, og selv om de vet veldig godt hvordan de skal gå pent, er det ikke alltid like lett å gjennomføre :sjenert:

De kan absolutt være en håndfull til tider, men det finnes ikke finere hunder når de er i kosehjørnet sitt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MellonCollie :vinke:

Så hyggelig med spor i boka mi.

Hvor gammel er staffen din da? Kompis var 4 mdr på mandag.

Jeg har lest at de ikke nødvendigvis er lette å få stuerene heller, så her har vi tydeligvis valgt oss en drøy håndfull ja. Men herlig er han, det skal han bare ha. :ler:

Han er jo så lykkelig hele tiden... han bare lykker rundt, og hadde han kunnet le så tror jeg han hadde ledd ustoppelig.

I kveld har han løpt rundt i stua her og vært ett eller annet farlig knurredyr. Han har en tom krydderboks som han synes lager så utrolig fin lyd når han gnager på den, så den har han drevet og kastet rundt her, og løpt og hoppet etter, mens han har knurret og bjeffet og virkelig fortalt den dumme lille boksen hvem som egentlig er sjef. :ler: Jeg ler så jeg hyler av ham noen ganger. En halv time før hans ordinære sengetid var han utslitt, da lå han bare på teppet sitt og var sliten. Orket ikke logre da vi snakket til ham engang, så da bar vi ham opp. Han begynner å bli tung å bære!

Han har forresten skjønt ordet 'sove', for da jeg spurte om han skulle sove tidligere i dag, så stakk han. Her skulle det ikke soves nei :ler:

Jeg har klipt meg i dag. Nå er det helt kort, med skjev lugg. Helt kort over ørene og i nakken. Noen som så filmen med Nicole Kidman forleden, der hun møter en tiåring som påstår han er hennes avdøde mann? Sånn sveis har jeg nå. Jeg må finklippe litt ser jeg nå som det er tørt, så det ordner jeg før jeg legger meg. Må bare fjærklippes litt mer over venstre øre, tror det er det eneste.. jo, må ta litt oppe på krona, for der er det noe som er altfor langt og som vil krølle seg og stå i alle retninger i fuktig vær, og gudene skal vite at vi har det til tider.

Ha en fin kveld, ladies and gents - jeg skal spise kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MellonCollie :vinke:

Så hyggelig med spor i boka mi.

Hvor gammel er staffen din da? Kompis var 4 mdr på mandag.

Jeg har lest at de ikke nødvendigvis er lette å få stuerene heller, så her har vi tydeligvis valgt oss en drøy håndfull ja. Men herlig er han, det skal han bare ha. :ler:

Han er jo så lykkelig hele tiden... han bare lykker rundt, og hadde han kunnet le så tror jeg han hadde ledd ustoppelig.

I kveld har han løpt rundt i stua her og vært ett eller annet farlig knurredyr. Han har en tom krydderboks som han synes lager så utrolig fin lyd når han gnager på den, så den har han drevet og kastet rundt her, og løpt og hoppet etter, mens han har knurret og bjeffet og virkelig fortalt den dumme lille boksen hvem som egentlig er sjef. :ler:

Vår blir 5 år nå i år, så hun begynner å bli voksen. Men fortsatt litt valp i hodet til tider ;) Skal helst leke hele dagen, og blir helt vilt om det er en pinne eller ball i en radius på 10 meter...

Akkurat de lydene tror jeg er noe av det morsomste med rasen. Alle som er på besøk og kjenner vår voffs ler seg i hjel av den lydmaskina hun er! Både koselydene, sovelydene, lekelydene, eller bare "jeg er sulten" lydene er helt sære! Høres jo mest ut som en minigris til tider.

Vi hadde heldigvis ingen problemer med å få henne til å bli stueren, men tålmodighet er nok et stikkord som gjelder det meste her. De er terriere på både godt og vondt disse dyra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minigris ja - gjett'a!

Han snøfter, slafser, grynter, lager babylyder og i det hele tatt. Rasende festlig reportoar på ham. Liten som har ham på rommet sitt om natta, sier at han slafser så hun noen ganger har problemer med å sove :ler:

I dag må jeg ringe henne med det fineste spisebordet som jeg fant på finn i går. Akkurat den annonsen er fra midt i februar, så det er nok veldig mulig at bordet er borte for lengst. Det er jo ikke alle som bryr seg med å fjerne annonsene sine eller notere *solgt* på dem. Jeg ville gjort det for å slippe telefoner om en ting jeg ikke lenger hadde. Men det er meg. Jeg er ikke så glad i telefoner.

Jeg blir nesten irritert hver gang den ringer. :lol:

Liten og jeg var og tok litt sol igår. Hun tok tjue minutter, jeg tok tolv. Hadde egentlig satt den på et kvarter, men etter tolv minutter var jeg så fed up av å ligge der rett ut at jeg måtte slå den av.

Kjeeeeeedelig, ikke sant?

Hun vil sole i dag også.. urk.

Yme skal sette opp treningsapparatet på rommet mitt i dag, har han sagt. Vi mangler en skrue, som bare røk en dag han trente med det på sitt gamle rom, men vi får se om vi klarer å finne en annen som passer.

Jeg gleder meg til å få det opp, kanskje jeg kan komme i gang med litt vekter. :trene:

Armene, sideflesket, puppene, magen og lårene - ALT henger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...