mia83 Skrevet 18. februar 2008 #121 Del Skrevet 18. februar 2008 Nam nam! Den maten høres veldig god ut!! Thailand høres helt herlig ut da! Kunne tenkt meg å reise dit selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #122 Del Skrevet 18. februar 2008 Det hadde jo vært typisk min flaks at plutselig maten ble kjempe vond!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 18. februar 2008 #123 Del Skrevet 18. februar 2008 Det blir sikkert knall og dra til thailand!! Det har vi vurdert også. Har hørt det er veldig fint i Koh Lanta. Veldig frodig og tropisk. Pluss ikke like mye turister som på de typiske turiststedene. Menyen din var namenam kunne tenkt meg noe sånt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. februar 2008 #124 Del Skrevet 19. februar 2008 Aner ikke helt hvor i thailand vi skulle dratt, men det ser jeg nærmere på når vi har bestemt oss helt..hehe Hm.. visst noen skulle lure, (siden jeg så andre hadde nevnt det) så skal vi ha ett ovalt bordoppset..hihi ridderne av det ovale bord..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 19. februar 2008 #125 Del Skrevet 19. februar 2008 Var det rett etter bryllupet dere skulle dra? Er vel en del plasser i Thailand med en del regn da? Tror likevel det er steder det regner mindre, så det kan kanskje være lurt å sjekke før dere bestemmer dere? Men uansett så regner det vel ikke hele tiden. Har ikke peiling på dette her men det er vel kanskje en grunn til at Thailand primært er en vinterdestinasjon i reisekatalogene? Du vet det sikkert, men bare nevner det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. februar 2008 #126 Del Skrevet 19. februar 2008 Jepp, er nok regntid der i juni, men det er bare 5 dager mer regn enn vanlig.. og når det regner så detter havet i hodet på deg max en halvtime, så blir det nydelig vær resten av dagen..hehe og regner helst på natten/kvelden eller ettermiddagen Jeg er så heldig å tåle vann så jeg driter i det..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 19. februar 2008 #127 Del Skrevet 19. februar 2008 Jepp, er nok regntid der i juni, men det er bare 5 dager mer regn enn vanlig.. og når det regner så detter havet i hodet på deg max en halvtime, så blir det nydelig vær resten av dagen..hehe og regner helst på natten/kvelden eller ettermiddagen Jeg er så heldig å tåle vann så jeg driter i det..hehe Er det ikke verre? Det burde jo være til å holde ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. februar 2008 #128 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det ikke verre? Det burde jo være til å holde ut Nope, mamma var der under regntiden, og hun sa det var forfriskende..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 22. februar 2008 #129 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Oppdatering: Da er bryllupsreise bestilt for andre gang. Turen går til Kata Beach i Thailand. Vi skal bo på ett hotell som heter Sawasdee Village , her er det bare fantastisk"!!! Bilder av plassen Gleeeeeeder meg!! :duskedame: Endret 22. februar 2008 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 22. februar 2008 #130 Del Skrevet 22. februar 2008 Så fint :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 22. februar 2008 #131 Del Skrevet 22. februar 2008 Jepp!! Gleder meg maaaaaasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 22. februar 2008 #132 Del Skrevet 22. februar 2008 Ååååå... så deilig det ser ut :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 22. februar 2008 #133 Del Skrevet 22. februar 2008 så veldig fint ut! heldiggriser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 23. februar 2008 #134 Del Skrevet 23. februar 2008 Åååååå! Det så kjempedeilig ut! Tror jeg skal legge inn litt ekstra energi i Thailandmaset mitt tl Kjære gitt God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. februar 2008 #135 Del Skrevet 23. februar 2008 Det så helt herlig ut, blir sikkert en fantastisk bryllupsreise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 23. februar 2008 #136 Del Skrevet 23. februar 2008 Takk takk alle sammen !! Ja jeg er rimelig fornøyd med valget ! Gleder meg siiiiiinsykt til å dra der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 23. februar 2008 #137 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Dette er i boks til bryllupet,(det kommer kanksje litt i hulter til bulter..:fnis:): Oppdatering!!!!! kirke lokaler Bryllupsreisen overnatting på bryllupsnatta mat drikke servitører fotograf kaketopp ringpute brudekjole-slør-tiara-smykker- underskjørt. frisør-sminkør brudepike-brudesvenn-ringbærer toastmaster blomster til spisebordet Brudebukett, knappehullblomster/blomster til kirken forlovere..hehe klær til brudgom Giftering hva solisten skal synge invitasjoner --------------- Ting som ikke er helt avklart enda: Transport til/fra kirka Bryllupskake Undertøy brudevalsen Avtale nærmere med fotografen Levere bilde av ønsket farge i buketter og oppsatser til lokalet/blomsterbutikken Det var det jeg kom på i farta..hehe Endret 23. februar 2008 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 26. februar 2008 #138 Del Skrevet 26. februar 2008 IIIIIIIK!!! da er vi under 3 måneder igjen... !!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. februar 2008 #139 Del Skrevet 26. februar 2008 IIIIIIIK!!! da er vi under 3 måneder igjen... !!! :duskedame: Nå er du snart gift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 26. februar 2008 #140 Del Skrevet 26. februar 2008 Skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå