Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Er vant til å gjøre flere ting på engang!! :fnise:

Det er ikke jeg. Eier ikke simultankapasitet. Tror jeg egentlig skulle vært mann :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Lenge siden jeg har sett deg her inne! :lete:

Skjer det noe på bryllupsfronten om dagen? Fått mange svar på invitasjonene enda?

Savner nedtellingskomanjongen min, jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klemmer:

Jeg gikk litt tom for hva jeg skulle skrive.. så jeg har bare lest i det siste..hehe :kaffe:

Gjestene ja... av en eller annen grunn er alle på min side treige med å svare :lete: fristen gikk ut igår, men over halvparten har ikke svart.. :sjenert:

Alle på min kjæres side har svart.... :jepp:

Svigermor skal ringe de andre til uka vist de ikke svarer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klemmer:

Jeg gikk litt tom for hva jeg skulle skrive.. så jeg har bare lest i det siste..hehe :kaffe:

Gjestene ja... av en eller annen grunn er alle på min side treige med å svare :lete: fristen gikk ut igår, men over halvparten har ikke svart.. :sjenert:

Alle på min kjæres side har svart.... :jepp:

Svigermor skal ringe de andre til uka vist de ikke svarer... :fnise:

Der var du! :juhu:

Er vel normalt å bli litt tom inn i mellom. Jeg har vært litt sånn siste uka. Rett og slett litt lei av planlegging. Heldigvis har vi litt tid igjen enda. Føler ikke at jeg trenger å stresse - selv om vi ikke har fått ut invitasjoner enda.

Er i grunn litt rart at folk ofte venter heeeelt til fristen løper ut med å svare. Som om det ikke er snakk om su ikke før datoxx :ler: Så det var sikkert lurt av dere å sende ut tidlig. Håper de får ut fingeren på din side snart også da :fnise: Tenk så artig å ha gjestelisten fiks ferdig. Da begynner det å bli virkelig at man snart er :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så teit med trege folk!

har ikke sendt ute våres enda, jeg.. hehe. kanskje jeg er litt treg selv.. :fnise:

regner med å få de ut i løpet av januar da..

så skal vi ha SU innen 15.mars, tror jeg. så skal vi i dåp 9.mars, så vi kan jo purre litt på folk allerede da.. hehe

hvor lang tid fikk gjestene deres på å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du! :juhu:

Er vel normalt å bli litt tom inn i mellom. Jeg har vært litt sånn siste uka. Rett og slett litt lei av planlegging. Heldigvis har vi litt tid igjen enda. Føler ikke at jeg trenger å stresse - selv om vi ikke har fått ut invitasjoner enda.

Er i grunn litt rart at folk ofte venter heeeelt til fristen løper ut med å svare. Som om det ikke er snakk om su ikke før datoxx :ler: Så det var sikkert lurt av dere å sende ut tidlig. Håper de får ut fingeren på din side snart også da :fnise: Tenk så artig å ha gjestelisten fiks ferdig. Da begynner det å bli virkelig at man snart er :bryllup:

:fnise:

Er ikke noe å stresse for nei :)

Nå har faktisk fristen gått ut og folk har ikke svart enda... :sjenert:

og det gleder bare min side.... :sukk:

Ja ja.. får mase litt på de om en uke.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så teit med trege folk!

har ikke sendt ute våres enda, jeg.. hehe. kanskje jeg er litt treg selv.. :fnise:

regner med å få de ut i løpet av januar da..

så skal vi ha SU innen 15.mars, tror jeg. så skal vi i dåp 9.mars, så vi kan jo purre litt på folk allerede da.. hehe

hvor lang tid fikk gjestene deres på å svare?

ja de er ufattelig teit! :kjefte:

Jeg svarer alltid med engang på invitasjoner...

:mobil:

Våre fikk 3 uker ca.... hehe synes det er nok jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre fikk 3 uker ca.... hehe synes det er nok jeg :lur:

Synes det er helt greit jeg! Så lang tid tar det jo ikke å bestemme seg. Enten så kan man, eller så kan man ikke. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL! Siste som frøken :danse:

Julaften er det 5 MND IGJEN :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Juleklem fra meg :klemmer::nissevink:

Edit: Mangla en :

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest smotti

Godt nyttår!! :)

Ser at det plutselig har blitt ett år ekstra til bryllupet... :skratte:

Da har vi jammen meg klart å få inn alle svar på invitasjonene.. og vi lander på 41 gjester, 10 som ikke kommer ...

så vi vurderer å invitere noen venner istedet for de familimedlemmene som sviktet.. :fnise:

Kan også nevne at 4 av de som ikke kommer , uteblir pga at de ikke kunne ha med barna... :sukk:

Endret av smotti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Godt nyttår!!

41 gjester er jo bra det! At folk ikke kommer fordi de ikke kan ha med barn skjønnr jeg bare ikke... :sjenert: Må de komme langveisfra? Er det det? Eller er det bare protester mot at de ikke får ha dem med? Mine tanter ser det som en selvfølge at vi ikke inviterer barna deres...

Men det er jo kjekt med ekstra venner :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

De har vel 3 timer tur bort hit, eller 30 min med fly.. de har en praktikant fra usa som passer barna daglig og kunne lett passa de ett døgn, dessuten så er det ikke noe problem for tante å reise til mexico uten barn. Så det er sånn vill protest opplegg, er sikker fordi at når søskenbarnet mitt gifta seg i sommer inviterte de mine småsøsken... men deres bryllup var også "alkoholfritt" med cdspiller og begynte tiiiidlig og bruden var 2 mndr på vei, de hadde ikke bryllupsdans nesten engang, de måtte kastes ut for å ta den. (føltes mer som en konfirmasjon). Mens vårt bryllup er sent på dagen, med alkoholservering og livemusikk... Noe vi bestemte oss for å ha da vi ikke har noen barn selv, og ikke er interesert i å ha barneselskap. Mine småsøsken skal være der under middagen, så skal de vekk etterpå... men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jaja, de om det... de får gjøre som de vil uansett hva vi mener om den saken ;) Dere får nok et nyyydelig bryllup likevel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...