Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Den thailands turen deres ser helt nydelig ut. Hvor lenge skal dere være og hva koster det?

Jeg har så lyst til å dra til Thailand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den thailands turen deres ser helt nydelig ut. Hvor lenge skal dere være og hva koster det?

Jeg har så lyst til å dra til Thailand :)

Hei :)

Vi skal være der i 2 uker, betaler 14870 for billetene og ca 7000 for hotellet inkl. frokost. Men dette er jo ett ganske bra hotell, derav prisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det så skikkelig fint ut... kan jeg bli med?? vi har liksom droppet bryllupsreisen vi da... ****misunelig********

hahaha.. og være 3 mann på lasset?? :hoho:

Ja, det var en stund der det spøkte for oss og, men det ordna seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest smotti

Oppdatering!!!!!

kirke

lokaler

Bryllupsreisen

overnatting på bryllupsnatta

mat

drikke

servitører

fotograf

kaketopp

ringpute

brudekjole-slør-tiara-smykker- underskjørt.

frisør-sminkør

brudepike-brudesvenn-ringbærer

toastmaster

blomster til spisebordet

Brudebukett, knappehullblomster/blomster til kirken

forlovere..hehe

klær til brudgom

Giftering

Undertøy

hva solisten skal synge

invitasjoner ---------------

Ting som ikke er helt avklart enda:

Transport til/fra kirka

Bryllupskake

brudevalsen

Avtale nærmere med fotografen

Levere bilde av ønsket farge på oppsatser til lokalet.

Tiden går jammen meg fort nå... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smotti

HUff.. ja det er bare ett swopp og det, jeg og sambo satt å prata litt her en dag.. og da slo det plutslig ned i oss at det faktisk ikke er lenge igjen i hele tatt..hehe Han har begynt å få sommerfugler i magen sier han. men hva jeg har.. hm vet ikke enda..hehe Er bare småstressa for det er så mye som må sjekkes i siste liten..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige er dere... skulle ønske det var jeg som hadde bare 2mnd igjen.. kan ikke bli gift fort nok jeg :fnise:

mannen min syns bare alt er skummelt enda... men det må vel ordne seg til slutt for han sier han gleder seg også :)

Meeeeeen jeg skulle bare si:

God helg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kake? papirer? kjøreplan? (driver med seriøs detalj-planlegging om dagen selv, serru :fnise: ) øh.. skal deres ordne lokale selv? sjekket at alt er der? bestikk? servise osv.? (flaggstang? flagg?)

ringer? transport? hvem av dere skal forresten kjøre selve bryllupsbilne TIL kirka? sambo påstar at han og hans forlover skal kjøre bryllupsbilen vår til kirka, så jeg vet ikke helt hva slags bil jeg skal bli kjørt i...

drikke? småtteri til dette?

pynt? lys? servietter? bordkort? sanghefter? menyer? gjesteboka? liste over hva dere vil ha bilde av?

frisør? steaming av kjole? sminke?

musikk? til festen? til vielsen? prest?

bare kaster ut ting i hytt og pine her.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
kake? papirer? kjøreplan? (driver med seriøs detalj-planlegging om dagen selv, serru :fnise: ) øh.. skal deres ordne lokale selv? sjekket at alt er der? bestikk? servise osv.? (flaggstang? flagg?)

ringer? transport? hvem av dere skal forresten kjøre selve bryllupsbilne TIL kirka? sambo påstar at han og hans forlover skal kjøre bryllupsbilen vår til kirka, så jeg vet ikke helt hva slags bil jeg skal bli kjørt i...

drikke? småtteri til dette?

pynt? lys? servietter? bordkort? sanghefter? menyer? gjesteboka? liste over hva dere vil ha bilde av?

frisør? steaming av kjole? sminke?

musikk? til festen? til vielsen? prest?

bare kaster ut ting i hytt og pine her.. hehe.

Da svarer jeg i hytt og pine..hehe kake..eh nei.... :sjenert: kjøreplan? eh nei..... :lete: lokalet trenger jeg ikke tenke på, det tar folka som driver det seg av. Ringen min kommer vel om 4 uker, så leverer vi de til gravering og puss. er svigerfar som ordner med bryllupsbilen og får han viljen sin ser ingen den før vi kommer ut på trappa. Pappa henter meg og forlover pluss veninne hos frisøren.

drikke sørger lokalet for. sanghefter ja.. venter på sanger...menyer trenger vi ikke da hovmesteren i lokalet leser opp menyen. steaming av kjole og sånn ordnes 2 uker før.. bildet liste ja.. eh.. :lete: det har jeg ikke sett.... :sjenert: musikkmann har vi, og solist i kirka.. sliter med utgangsmusikk... skal ha canon i D major inn. prest har vi ja..hehe hm............

søren ikke helt lett..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye småplukk da.. sånn som å huske nål og tråd(hvis noe på kjolen ryker..) plaster, paracet, tannpirkere.. ekstra servietter..

hvis lokalet ordner med mye så slipper man unna litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne::dåne::dåne:

Får litt hetta av å lese her inne jeg. Masse som står igjen altså! Og jeg er såååå lei av planlegging om dagen!

Men det går nok ihop til slutt. Fohåpentligvis før 24. mai :fnise:

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
:dåne::dåne::dåne:

Får litt hetta av å lese her inne jeg. Masse som står igjen altså! Og jeg er såååå lei av planlegging om dagen!

Men det går nok ihop til slutt. Fohåpentligvis før 24. mai :fnise:

God påske!

Det er ganske utrolig, men jeg er dritlei selv. Jeg har jo ordnet ALT selv. Godt det bare er en gang..hehehehe skal bli deilig når dagen kommer... :fnise:

God påske ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest smotti
:klø: Hmmmm, hva er steaming av kjole? :sjenert:

De damper den så alle "henge på kleshenger inni en pose" skrukkene går vekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
De damper den så alle "henge på kleshenger inni en pose" skrukkene går vekk. :)

Åja. :skratte:

Det er kanskje lurt å bestille uansett. Selv om det kanskje ikke skulle bli noen "henge på kleshenger inni en pose skrukker" :fnise:

Bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
Åja. :skratte:

Det er kanskje lurt å bestille uansett. Selv om det kanskje ikke skulle bli noen "henge på kleshenger inni en pose skrukker" :fnise:

Bare for å være på den sikre siden.

Hos meg hørte det med i prisen sammen med underskjørt og sying/justering av kjolen. Også får jeg halvpris på rens etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe man bør gjøre med alle kjoler? min kommer fra usa.. gudene vet åssen de pakker den inn.. men er jo sån blondestoff ytterst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...