Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Gjest smotti

Der var jammen meg blomstene min i boks og!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Det gjelder å ikke gi seg jenter :)

Istedet for 145 pr rose, trenger jeg bare å betale 45 pr rose nå :) :) Da er ALT i boks hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smotti

Oppdatering!!!!!

kirke

lokaler

Bryllupsreisen

overnatting på bryllupsnatta

overnatting gjester

mat

drikke

servitører

fotograf

kaketopp

ringpute

brudekjole-slør-tiara-smykker- underskjørt.

frisør-sminkør

brudepike-brudesvenn-ringbærer

toastmaster

blomster til spisebordet

Brudebukett, knappehullblomster/blomster til kirken

forlovere..hehe

klær til brudgom

Giftering

Undertøy

Veske

hva solisten skal synge

Transport til/fra kirka

invitasjoner

Bryllupskake

Avtale nærmere med fotografen

Levere bilde av ønsket farge på oppsatser til lokalet.

---------------

Ting som ikke er helt klart enda:

brudevalsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi bare 10 dager igjen!!! :hoppe: :hoppe:

bra listen din så nesten ferdig ut!!! du får hive på deg danseskoa og øve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
oi bare 10 dager igjen!!! :hoppe: :hoppe:

bra listen din så nesten ferdig ut!!! du får hive på deg danseskoa og øve!!

Ja det var det da..hehehehe :fnise: Vi kan selve prinsippet, må bare få samkjørt oss litt hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smotti
her er det mer.. sambo kan prinsippet veldig bra.. mens jeg bare ehhhhh... :fnise:

Du får la han føre 100% da ;) og du har jo masse tid igjen å øve på, husk å øve md de skoene du skal ha på deg den dagen.... :O er stor forskjell på å danse med heler og barfot feks..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Helt vilt.... men har fått en fæl uvane nå... ligger våken lenge på kveldene og drømmer meg bort om ting rundt bryllupet, om hvor fint det blir og sånn, så jeg er helt tappa for energi..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt.... men har fått en fæl uvane nå... ligger våken lenge på kveldene og drømmer meg bort om ting rundt bryllupet, om hvor fint det blir og sånn, så jeg er helt tappa for energi..... :sukk:

Oi.. du må iallefall passe på så du ikke er utslitt til bryllupet ditt! Men det er deilig å ligge og drømme også da! Da kan man jo "gjennomgå" bryllupet slik at det blir akkurat slik man vil ha det!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et tips om rosedråper som du får kjøpt på helsekost her inne. Det skal få deg til å slappe av og stresse ned :jepp: Kanskje det kan hjelpe? Så kan du heller drømme om bryllupet mens du får skjønnhetssøvnen din :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt.... men har fått en fæl uvane nå... ligger våken lenge på kveldene og drømmer meg bort om ting rundt bryllupet, om hvor fint det blir og sånn, så jeg er helt tappa for energi..... :sukk:

Sånn har jeg vært i tre mnd allerede :sukk: Har heldigvis blitt litt bedre i det siste.

Har planer om å ha en sovetabelett på lur til kvelden før bryllupet i allefall. Vanligvis er jeg helt anti på alt som har med medikamenter å gjøre, men den natten må jeg bare få sove, og jeg er ganske sikker på at det kommer jeg til å ha store problemer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg vært i tre mnd allerede :sukk: Har heldigvis blitt litt bedre i det siste.

Har planer om å ha en sovetabelett på lur til kvelden før bryllupet i allefall. Vanligvis er jeg helt anti på alt som har med medikamenter å gjøre, men den natten må jeg bare få sove, og jeg er ganske sikker på at det kommer jeg til å ha store problemer med!

En annen variant er rett og slett å ta ett glass eller to med forloveren kvelden før.. da hadde jeg sovet godt!! Riktignok må man være forsiktig da, så man ikke blir noe brisen eller slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

det går nok greit med sovinga til slutt. Hehe fredagen er det ikke mer jeg kan gjøre eller endre på alikevel ;) og har masse folk på overnatting den dagen så skal nok gå fint :) hehe tar ikke noen glass med alkohil hvertfall da popper det frem kviser og blir røde i øynene hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Regnbyger. Svak vind, 2,9 m/s fra øst. 2 mm nedbør i døgnet.

14 Grader.

Nei nei nei!! :kjefte: :gråte: :nei:

Jeg har jo bestilt :briller::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Håper inderlig det, er ikke klar for å vase rundt med en diger parasoll hehe

Men du vet, regnbyger kan bety så mangt! 2 mm nedbør er jo veldig lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...