Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Gjest smotti
er det noe man bør gjøre med alle kjoler? min kommer fra usa.. gudene vet åssen de pakker den inn.. men er jo sån blondestoff ytterst...

på silkekjoler eller sånne satreng kjoler er det normalt såvidt jeg vet, sløret mitt skal også dampes.. men du må nesten bare se det ann når den kommer... :)

Lenge til du får den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på silkekjoler eller sånne satreng kjoler er det normalt såvidt jeg vet, sløret mitt skal også dampes.. men du må nesten bare se det ann når den kommer... :)

Lenge til du får den??

15 mai.. håper jeg... gjør ikke noe om den kommer før.. men det er vel ikke noe å håpe på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
15 mai.. håper jeg... gjør ikke noe om den kommer før.. men det er vel ikke noe å håpe på...

Huff, hadde hatt nerver i høyspenn jeg.. :sjenert:

Venter på en kjole som forloveren min skal ha, og som jeg skal bruke i ett annet bryllup 2 uker etter, men er redd den ikke kommer frem i tide .. de har sagt at fabrikken sender den kanskje til usa i begynnelsen av mai.. så det ser mørkt ut..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hadde hatt nerver i høyspenn jeg.. :sjenert:

Venter på en kjole som forloveren min skal ha, og som jeg skal bruke i ett annet bryllup 2 uker etter, men er redd den ikke kommer frem i tide .. de har sagt at fabrikken sender den kanskje til usa i begynnelsen av mai.. så det ser mørkt ut..hehe

jeg bestilte min i januar.. det tar 14 uker... så egentlig skulle den vel vært her i april... men i og med at de har gitt meg datoen 15 mai, regner jeg med at den kommer da.. lurte på om jeg skulle sende dem en mail og få bekreftet den datoen.. vet de får inn en kjole i april.. men da må jeg betale litt ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Jeg bestilte i begynnelsen av januar, og fikk beskjed om at jeg skulle få datoen til når de får kjolen innen 7-10 arbeidsdager. Den gang ei.. tok vel 1,5 måned før jeg fikk en dato. Og det var mye unnskyldninger og piss å vas, var 14-16 ukers levering på min i utgangspunktet, men de rota sånn og skyldte på kina.. Så det endte med at jeg måtte ut med 200 kroner ekstra i frakt for at den KANSKJE skal komme frem til Norge til bryllupet.... litt irritert ja..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Oppdateringer :

Har enda ikke fått bestilt kake... :(

Har heller ikke fått prata med fotografen enda..

Men har funnet ut åssen bordkort vi skal ha :)

Skal ha kremmerhus i papp/papir med blomstermønster. Så fyller vi dem med polkagriser og fester navnelappen på denne, høres ikke så fint ut, men skal vise når jeg har fått laga en :)

Så fikk jeg nesten hjerte infarkt idag.. sendte mail til der jeg har bestilt gifteringen for å høre at den var på vei. (den skal komme denne eller neste uke)

Så sier får jeg svar om at den kommer om 6 uker.. IIIIK!!

Sendte en sinna mail tilbake å spurte hva i granskauen de mente med dette, det vil jo bli 12 uker til sammen, når det skal være 6..

fikk en mail en halvtime etter om at hun hadde sett feil og ringen kommer i begynnelsen av april.. :fnise: Rett før jeg eksploderte.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns polkagriskortet hørtes kjempenusselig ut :jepp:

Stilig!! :-D

ikke lenge igjen nå... Hvordan føler du deg? Har du begynt å bli nervøs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Tja.. er litt småstressa, for jeg finner ikke ut navnet på den rosen jeg vil ha i brudebukette, også har jeg ikke fått bestilt kaka...... ellers gleder jeg meg til å få det hele overstått. Er mye arbeid å ordne alt selv.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! Sånne feil har ikke vi snarlig bruder tid til altså!! Ikke tåler hjertene våre det heller!!! :fnise:

Godt hun hadde sett feil angående ringene!! Huttetu!!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Hm....

Da var gifteringen i boks!! :) den var enda finere i virkeligheten er på bildet!! *sukk*

Mangler bare gravering og sånn nå :)

Så har jeg funnet de rosene jeg kunne tenke meg til buketten.. MEN!!!

De koster 100-150 kr pr. rose... og kommer i en bunke på 20 stykk..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Mildt sagt....

Er en smule rådløs nå... :sjenert: Har brukt 3 uker på å finne frem til de rose typene (fargene) jeg vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dyrt ja!! Ikke lett det der nei... Huff.. Blomster generelt er jo så dyrt da!! Ikke lett å vite hva man skal gjøre da nei.. Har de ikke billigere roser da? Eller andre forhandlere kanskje som ikke er så dyre?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smotti

Ja, skal ha rosene i brudebuketten og til knapphulsblomstene og brudepikebuketten..

Rosene må importeres fra Holland, og det er tollen som gjør dem så dyre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dæven døtte, det var jammen meg dyrt!

rosene jeg skal bruke koster rundt 70 kr pr stk.. (men jeg får de BILLIG siden søstra mi er blomsterdekoratør-lærling :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...