Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Huff ja, regnvær er kjipt! :sukk: Lite trivelig å gå ute med brudekjole når bakken er søkkvåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smotti

Ja det var egentlig mest det jeg tenkte på.. må jo løfte hele kjolen opp konstant da ved bevegelse utendørs hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Delvis skyet. Svak vind, 3,2 m/s fra øst-søraust. 0 mm nedbør i døgnet. 16 grader. :duskedame:

Endret av smotti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Delvis skyet. Svak vind, 3,2 m/s fra øst-søraust. 0 mm nedbør i døgnet. 16 grader. :duskedame:

Hvis det skal gå i denne farten så blir det strålende sol på lørdag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

yr.no har oppdatering 3-4 ganger om dagen, heldigvis hehe, men blir veldig mye skiftende vær prognoser av det hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du passe på at været ikke gjør deg helt gal da... :fnise:

Jeg skal be til værguden for deg!!! Men tror det blir fint værtil helgen jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smotti

Hum... nok ett frafall.. så da er vi bare 38 igjen..... :sjenert:

Var hos frisøren igår på prøvetime, og prøvde også foundation på, så kjempe flott ut inne, så kommer jeg i bilen og ser til min store forskrekkelse at jeg er ORANSJ i ansiktete!!! :overrasket:

så imorges ringte jeg tilbake i halveis panikk, og får kun tak i hjelpren til frisøren min. Ble heldigvis ringt opp etter lunsj, da hadde hun snakket med vennina si som er hudpleier og hun skulle komme med ett stativ med "grønne" foundationer.. :fnise: Ser for meg en marsboer nå.... :skratte:

Er visst jeg som har så mye rødt og rosa i huden at jeg blir oransje med de "vanlige" foundationene alle bruker.. Så da skal jeg tilbake der imorgen etter jobb..hehe Hun ville ha meg inn for å finne den perfekte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

38 hørtes herlig ut :)

Håper de finner den rette foundationen da ;) Ikke noe gøy å være orange i ansiktet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde dødd om jeg ikke hadde oppdaga det før selve dagen heheheheh

Huff ja det hadde vært litt pinlig! Men det var rart at hun ikke så det der og da egentlig... Hvis hun kan å sminke folk så burde hun jo se slikt veldig raskt. :danser: litt for å få pent vær jeg også!! Har du alt under kontroll nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihii.. husker en sang vi sang da vi var små:

Sol, sol kom til meg!

Regn, regn gå din vei!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
Huff ja det hadde vært litt pinlig! Men det var rart at hun ikke så det der og da egentlig... Hvis hun kan å sminke folk så burde hun jo se slikt veldig raskt. :danser: litt for å få pent vær jeg også!! Har du alt under kontroll nå?

Sminken så perfekt ut inne ser du, var av ingen av oss (svigersøstra mi var og med) som så noe inne, var først i sollys jeg så det hehe

Ser ut på værmeldingen nå at det kan bli bra..hehe men veksler hele tiden, så bare dans jenter!!! :fnise::danser: :danser: :danser:

Under kontroll??? Eh.... tror og håper det...hehehe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest smotti
Tjihii.. husker en sang vi sang da vi var små:

Sol, sol kom til meg!

Regn, regn gå din vei!

:fnise:

DEn synger jeg støtt og stadig.... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foundation kan være litt vanskelig ja!! men grønntoner demper rødhet og slikt så stemmer nok det! men er bra du skal tilbake da!! Vært litt kjipt å se bilder i etterkant og bare hmmm... jeg er oransj.. :fnise:

:danser::danser::danser: litt for solen jeg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Høres bra ut :fnise: Bare det ikke er sånn grønn grønn farge hehe blir nok bra, finner ut av det fort ikveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

Sol, SOl kom til meg

Sola er min beste venn

bort med skyer

paraplyer

hold nå opp å regne

:danser:

:duskedame: 2 dager igjen!

Starte på blåtur om pittelitt, lykke til med det forestående. Je skl skåle me :vin:førr dåkk på lørdag

:hoppe::hoppe::hoppe:

Ha en superfantastiskkjempekjekk dag!

:kose: fra Ronjadatterdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...