Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ifølge henne som lager buketten min var 70 kroner og dyrt..hehehe jaja. skal ikke være lett :fnise:

Nei noen ganger må man bare kjøpe selv om det er DYRT!! Man gifter seg jo (forhåpentligvis) bare en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

hahaha :fnise: så sant så sant :P

Men nå får vi se da hva hun som lager buketten finner ut av, hun skulle sjekke hvor mye hun kunne tyne ned prisen :)

Forresten... min mor har jo bursdag den dagen vi gifter oss, har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi henne en liten oppmerksomhet på dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Forresten... min mor har jo bursdag den dagen vi gifter oss, har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi henne en liten oppmerksomhet på dagen ?

Det har min også, eller det vil si hun har bursdag dagen etter,men vi er jo fremedelse på festen når det blir søndag da....

Lurer på det samme selv jeg,men har ikke funnet ut noe lurt foreløpig....

*følge med*

Kjempefine roser forresten,mannen ordnet buketten min i går han... er litt spent på hva han endte opp med ja :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
Det har min også, eller det vil si hun har bursdag dagen etter,men vi er jo fremedelse på festen når det blir søndag da....

Lurer på det samme selv jeg,men har ikke funnet ut noe lurt foreløpig....

*følge med*

Kjempefine roser forresten,mannen ordnet buketten min i går han... er litt spent på hva han endte opp med ja :-D

Mamma har liksom på selve dagen... lurte på om det gikk ann å finne på noe som kom som en overraskelse til henne på hotellet før kirka...

Ja rosene er nydelige... jeg ordner buketten selv, men det er fordi jeg så en som var så spesiell at je måtte guidet han til denne personen som lager de..hehehe

åssen er nervene dine?? begynner å bli litt rar i kroppen jeg..... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

Oppdatering!!!!!

kirke

lokaler

Bryllupsreisen

overnatting på bryllupsnatta

overnatting gjester

mat

drikke

servitører

fotograf

kaketopp

ringpute

brudekjole-slør-tiara-smykker- underskjørt.

frisør-sminkør

brudepike-brudesvenn-ringbærer

toastmaster

blomster til spisebordet

Brudebukett, knappehullblomster/blomster til kirken

forlovere..hehe

klær til brudgom

Giftering

Undertøy

Veske

hva solisten skal synge

Transport til/fra kirka

invitasjoner

---------------

Ting som ikke er helt avklart enda:

Bryllupskake

brudevalsen

Avtale nærmere med fotografen

Levere bilde av ønsket farge på oppsatser til lokalet.

Så.. prøvetime er bestilt til 19 mai klokken 14.00.

Kirkeprogram er godkjent med sanger og alt av prest/organist.

Må få somlet oss til fotografen og avtale nærmere snart..

Og bestille kaken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest smotti

DING!! Så var vi plutselig 5 mindre i bryllupet..... og jeg som hadde ordnet ferdig bordkart 2 dager før, nå må jeg lage heeeelt nytt.... arg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DING!! Så var vi plutselig 5 mindre i bryllupet..... og jeg som hadde ordnet ferdig bordkart 2 dager før, nå må jeg lage heeeelt nytt.... arg...

Nei så kjedelig! :kose:

Ligger du greit an i løype ellers? Jeg begynner å bli småstressa, men har begynt å glede meg skikkelig også nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti
Nei så kjedelig! :kose:

Ligger du greit an i løype ellers? Jeg begynner å bli småstressa, men har begynt å glede meg skikkelig også nå :jepp:

en smule irriterende ja....

Ellers ja.. hm... må inn for ørtende gang og høre om de kunne skaffe rosene jeg vil ha... ringte 3 ganger forrige uke men ingen på brudesalongen tar telfeonen..arg...

idag skal jeg inn å designe brudekaken hos konditoren,og ta siste lasertime på ansiktet, er blitt super bra nå :)

så må jeg bli ferdig med å fylle oppi polkagriser i kremmerhusene og få festet på navn..

Og må få solt meg litt.... da jeg har fått ett t-skjorte merke midt på armen etter utdrikningslaget på lørdag.. arg... ser jo super teit ut :(

Gleder meg til dagen, men og å få det overstått, er altfor mye å gjøre alene.. hehe Er helt utslitt om dagen og føler at jeg ikke har energi..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...