Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Vil med dette ønske deg et godt nytt år! 2008 er her, og snart er vi noen gifte damer :-D Herlig!

Godt du har fått svar på invitasjonene nå (men dumt at de ikke klarer å svare innen fristen!!! :kjefte: ) Hm, litt synd at såpass mange ikke fikk til å komme, men som du sier så kan dere be flere venner i stedet for de som takket nei. Kan jo bli like festlig det, enn at de som takket nei hadde kommet i bryllupet med sur holdning pga barna ikke fikk bli med. For på det punktet er jeg heeeeelt enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smotti

Godt nyttår ja!! WEEEEEEEEEEEEEE :duskedame:

Mamma ble litt lei seg når de ikke kom, for vi har bare de 4 som vi er i kontakt med på mammas side, også gidder de ikke komme pga noe sånt.. helt teit...

Jeg bryr meg ikke så veldig, bryllupet er ikke avhengig av at de er der heldigvis.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Mamma har alltid sagt at det ordner seg for snille jenter.. og det gjordet det jammen meg igjen.!! :lur:

Som noen kanskje har fått med seg skulle jeg egentlig ha examen dagen før bryllupet, men fikk idag vite at den er 3 juni istedet!! :duskedame:

Så nå er det bare åtrekke pusten inn, slippe den rolig ut... og ikke bekymre meg for examen før etter bryllupet!! :jepp:

Har forresten bestilt ringpute,sko,smykker og strømpebånd nå... Mangler fremdeles undertøy!! :lete:

Antallet gjester er klart så det er egentlig bare å få bestilt kake og middag og drikke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Så utrolig deilig å slippe å tenke på eksamen! Blir det til at du baker kake selv likevel da?

:danser: litt for innkjøp også. Er så deilig når ting begynner å komme i hus. Det er ikke lenge igjen nå! :hoppe:

Jeg var innom en undertøysbutikk en dag. De sa at det var lurt å vente til rundt påsketider. Da er utvalget på topp når det gjelder brudeundertøy. Vet ikke om du skal ha stroppeløs kjole, men da jeg sa at jeg var ute etter noe som kunne løfte godt selv om det ikke var stropper på, sa de at de vanligvis limer på puter rett på huden. Bh'ene i seg selv makter visst ikke å løfte så mye uten stropper. Så kanskje jeg bare skal kjøpe slike og satse på å finne fint, men rimeligere undertøy i en kjedebutikk i stedenfor. 500 - 1000 kr for en truse er vel i overkant, synes jeg. Hva tror du?

Edit: Her ble det både trykkleifer, kommafeil og andre ulumskheter gitt!

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må vel til å bake litt nå da..hehe :P:fnise:

Undertøy ja, jo jeg har en stroppeløs kjole med ett kraftig korsett sydd inn i kjolen så i utgangspunktet vil jeg bare ha en stroppeløs fin bh til pynt under selvom hun på brudesalongen sa det ikke var nødvendig.. (føler meg så naken under da mine "brød" er litt store.... :skratte: ) Også hadde jeg tenkt å ha sånne lange strømper med sånne hofteholder..hehe Ja synes at 500-1000 er drøyt, men med engang det heter brud*** blir det sånn..hihi tenkte også på å gå kikke litt nå, mens det er salg og se om jeg fant noe... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi liker salg!! :jepp:

Jeg har også et godt korsett på kjolen, men må nok bare innse at det trengs litt ekstra skyts for å hanskes med mine daier etter Lillegulls herjinger :fnise:

Ser også for meg noe sånt som du beskriver. Blir litt nakent uten bh, synes jeg oså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom skoene mine !! :fnise: Og ringputa og strømpebånedet ..hehe

Bestilte skoene,ringputa og strømpebåndet fra bryllupsweb... Skoene passa kjempe bra, de kommer hvertfall ikke til å bli vanskelige å gå inn, stoffet over foten er veldig elastisk!! :jepp:

Eneste er at jeg må lage noen ekstra huller i reima over foten, de har satt dem så langt inne.. hehe :fnise:

Har forresten også laget eget minne/gjestebok til bryllpet, er ikke helt ferdig men er ferdig med forsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Da kom skoene mine !! Og ringputa og strømpebånedet ..hehe

Bestilte skoene,ringputa og strømpebåndet fra bryllupsweb... Skoene passa kjempe bra, de kommer hvertfall ikke til å bli vanskelige å gå inn, stoffet over foten er veldig elastisk!!

Så bra :-D Er så kjekt å få pakker i posten. Hvordan var ringputen og strømpebåndet da?

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rinputen var kjempe søt , og strømpebånet like så.. :jepp: var veldig flexibelt, men hvor langt oppe/ nede skal det være?? visst jeg har det langt oppe strammer det litt, men har jeg det ca 15 cm over kneet er jeg redd det skal falle av..hehehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge igjen nå...

Skoene var kjempe fine..

Ligner litt på mine, men jeg har litt hel på helen...om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå...

Skoene var kjempe fine..

Ligner litt på mine, men jeg har litt hel på helen...om du skjønner.

nei det har du sannelig rett i... :fnise:

Ja de er fine ;)

Aha.... ja jeg er ikke så vant med å gå på høye heler, så jeg vil heller ha noen midt i mellom.. men 4 cm hel er jo en del det og.. :) Hvertfall for meg.. hehe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom for å :danser::hoppe: :banantroll: :duskedame: for at det er 4 måneder igjen i dag!

Er sikker på at du rekker alt du har tenkt å gjøre før den stooooore dagen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...