Gå til innhold

Smotti`s Bryllupsdagbok-24.05.08


Gjest smotti

Anbefalte innlegg

Åh, det så skikkelig fint ut!!! Tenker dere to skal kooooose dere masse der nede som mann og kone :rødme:

Drar dere rett etter bryllupet?

Vi drar 2 uker etter bryllupet da vi har noen oppgaver de neste 2 ukene i forbindelse med ett annet bryllup! :fnise:

Så vi skal i ett bryllup på en lørdag, og reiser 11-12 dager derpå til gardermoen.. er en 2 timers kjøretur tipper jeg, så reiser flyet 16.15!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, skjønner :) Tenker det er godt å slappe av litt etter bryllupet, senke skuldrene, GLEDE seg og SÅ dra på bryllupsreise :tommelopp: Må være deilig å ha bestilt reisen! Dere er på bryllupsreise dere når vi gifter oss :-D Åh, vi har så mye å glede oss til!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Ser kjempebra ut :rødme:

Dere kommer til å få det kjempeflott i Egypt.

Har vært på den stranden selv og den er virkelig heeerlig :klemmer:

:fnise: Er virkelig litt rart at man skal gifte seg,men det er sååå fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er så rart å tenke på syns jeg.. hehe at vi skal gifte oss.. :fnise:

Det er jo bare voksne som gjør det... :sjenert:

:fnise: :rødme: :jepp:

gratulerer med 6 mnd igjen.

ja, det er litt rart. tenke på at man er i midten an 20-årene og skal bli kone. :fnise:

Endret av Linn24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner... :fnise:

Nå har alle gjestene fått invitsjon og vi har begynt å få tilbakemeldinger... spennende!!! :jepp:

så kost. ;)

nå er det jaggu ikke lenge til dere er :bryllup:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner... :fnise:

Nå har alle gjestene fått invitsjon og vi har begynt å få tilbakemeldinger... spennende!!! :jepp:

Ja,det er nok gøy.

Har ikke bestilt invitasjonene engang vi, må kanskje få opp tempo litt, skal mase på kjæresten når jeg kommer hjem fra skolen.

Kan tenke meg at det ikke er så populært med barnefritt bryllup nei,men det er jo tross alt deres dag og det er dere som bestemmer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får tuppe han litt i rumpa ... :fnise:

Ja jeg sa og at det er vårt bryllup og vi som bestemmer, og hvis vi skal etterkomme alles ønsker så ville det blitt ett fantastisk bryllup... :ironi:

Så jeg sto bare på mitt jeg... :fnise:

Er valgfritt å komme så.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du står på ditt, og bestemmer at slik vil dere ha det! Så spennende å begynne å få svar! Begynner vel å få skikkelig følelsen av at du skal gifte deg nå, tenker jeg. Regner dere med å bli mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du står på ditt, og bestemmer at slik vil dere ha det! Så spennende å begynne å få svar! Begynner vel å få skikkelig følelsen av at du skal gifte deg nå, tenker jeg. Regner dere med å bli mange?

Nei, vi blir ikke så mange, under 50... vi har ikke invitert venner å sånn,bare familie...

Det er litt rart.. men jeg er ennå på det stadet at vi "bare" skal gifte oss til sommeren, tror jeg er så klar for det at jeg ikke merker nervene før rett før bryllupet... :fnise:

En annen ting som ikke er så morsomt men gnager masse på meg er at jeg skal ha en tverrfaglig examen dagen før bryllupet...... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
En annen ting som ikke er så morsomt men gnager masse på meg er at jeg skal ha en tverrfaglig examen dagen før bryllupet...... :tristbla:

Det går nok bra skal du se! Min svigerinne hadde hjemmeeksamen hele uka før bryllupet og hun gjorde det bra! Hun giftet seg jo ikke samme stedet som hun gikk på skole, men fikk fikset det slik at hun fikk ta eksamenen der hvor hun hadde bryllupet (om hun fikk den utlevert på biblioteket eller noe sånn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra skal du se! Min svigerinne hadde hjemmeeksamen hele uka før bryllupet og hun gjorde det bra! Hun giftet seg jo ikke samme stedet som hun gikk på skole, men fikk fikset det slik at hun fikk ta eksamenen der hvor hun hadde bryllupet (om hun fikk den utlevert på biblioteket eller noe sånn...)

Åh.. det var godt å høre..hehe :fnise: Tipper at jeg takler det fint! :) bare lurer på åssen jeg skal få organisert "prøvingen" av vielsen på fredagen sammen med examen.. :fnise: Men regner med at det er en vanlig 5 timers examen, og er vel ferdig seinest 2 da.. så rekker vel det etterpå.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Eksamen dagen før faktisk! :redd: Sikkert en ekstra stressfaktor det, kan jeg tenke meg! Men det går nok helt fint, som Ballerina sier.

Kanskje det til og med er bra å ha litt andre tanker i hodet sånn på tampen også - så blir det liksom ikke så mye plass til å bekymre seg for alle mulige uviktige detaljer og potensielle kriser.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...