Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for julehilsener :nissegutt:

Har ikke mye tid til KG nå i juleinnspurten. Bare en rask tur innom for å ønske god jul til alle jentene mine :klemmer:

Har ikke fått gjort så mye av det jeg hadde tenkt av bryllupsplanlegging, men litt lenger er vi kommet. Skal skrive litt mer når julestria har lagt seg :ler:

GOD JUL!!! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bittelitt forsinket, men vil så gjerne ønske deg og dine en GOD JUL!!!

Håper dere hadde en fin julaften i går, tenker dere koste dere masse med gullet deres på hans første julaften :)

:tree: :tree: :tree:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

SHE`S BACK :juhu: :juhu: :juhu:

Godt nyttår te deg o!! :kose:

2008 e spådd (av meg) te å bli tidenes beste år!! :bryllup: nærme seg me stormskritt! :hoppe::hoppe:

Hatt en superduper ferie regne eg me?

(Snakk om "regne" forresten, her drukne me nesten idag!! De regne bortøve!! Liten digresjon der ja.....) Å har du fått jort onna masse bryllupsplanlegging?? :)

Hehe, såg du hadde pløyd jennom mitt lille h****** :fnise: Har sjedd mye på korte ti, blir litt svett sjøl bare eg tenke på de..men så ordna de seg så bra, å då jørr de jo ingenting :) Litt stress ska vær bra har eg hørt!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :klemmer: Så ut som du hadde hatt en fin jul, selv om ikke alt gikk helt etter drømmeplanen. Syntes det hørtes kjempekoselig ut jeg!

Er vel på tide å oppdatere litt her inne nå.

Har hatt en kjempefin ferie. Utrolig koselig å feire min første jul som mamma - selv om jeg skjønner at jeg kan se langt etter Askepott de neste årene (funket i grunn fint å ha det på i bakgrunnen også). Lillegull storkoste seg med pakker (papiret var riktignok mest spennende) og masse oppmerksomhet, og var ekstatisk da han fikk oppleve at det finnes andre ting å spise enn morsmelk her i verden. Dessuten var det så kos å endelig feire jul sammen med Kjære. Som den opplendingen han er, har han vært alltid bortskjemt med snø, og var litt misfornøyd med juleværet på Sunnmøre - men jeg tror han også syntes det var storstas med vår første familiejul.

Så - over til bryllupsplanlegging.

Har ikke fått gjort alt jeg hadde håpet på i julen, men litt er likevel kommet på plass. Har fått spurt venninnen min om hun vil være forlover, og det sa hun ja til. :juhu:

Hadde et kjempefint møte med de på lokalet. Føler meg veldig komfortabel med å ha valgt dem. Kom frem til at vi må vente med å bestemme meny til vi har fått svar på hvor mange som kommer siden vi er litt i grenseland av hva som er praktisk ift å servere tapas. Hvis alle kommer, må vi nok gå for en treretters, men hvis det blir noen avbud blir det tapas. Spennende, spennende.

Jeg har også bestilt blomster. Det blir noe lignende denne, men med blå hortensia og blå riddersporer og/eller orkideer. Skal bestemme nærmere neste gang jeg er hjemme.

Har fått den superflotte dressen til Lillegull. Nesten helt lik Kjæres, bare med litt annen vest. Er litt spent på målene, men det ser ut til at det skal gå ganske greit. Gleder meg sånn til å se han i den! Kommer til å bli så skjønn! Gullungen min :babygutt:

Ellers har vi endelig hatt tid til å gå litt i butikker å se, så nå har vi begynt å få på plass ønskelisten, selv om den ikke er helt ferdig enda. Tenker å ha den klar til vi sender ut invitasjoner i slutten av måneden.

Spurte onkelen min om han ville være toastmaster. Har ikke fått svar enda, men har magefølelsen min sier meg at han kommer til å takke nei. Så da må jeg litt i tenkeboksen. Er liksom ikke så mange andre som peker seg ut som naturlige valg. Unntatt svigerfar da. Han er kjempeflink til sånt, men det blir kanskje litt feil at brudgommens far er toastmaster?

Fikk litt hetta da jeg så at tickeren min er gått under 5 mnd. Det nærmer seg med stormskritt, og vi har fremdeles masse ugjort! Kommer nok til å bli travelt fremover.

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye du har fått gjort i det siste da :) blir sikkert kjempefine blomstene du har bestilt også :)

(..og opplendinger er jo flotte folk da, forresten :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*

Høres ut som dere har hatt en fin juleferie- gleder meg til jeg kan feire jul som mamma jeg også... ganske så babysyk ja :fnise:

:danser: for at du har fått deg forlover

:danser: for fine lokaler

:danser: for flotte blomster

:danser: for dress til den lille gutten din

Dette ble mye dans, er nesten litt svimmel :fnise: Blir nemlig ikke mye dans her i gården, blir nok ikke noe før vi skal på bryllupsvals kurs tenker jeg :-D

Når det gjelder toastmaster synes jeg man godt kan ha brudgommens forlover jeg-hvorfor skulle man ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår ja!! :)

Merker seg styggfort... :fnise:

Begynner å bli litt bekymra om jeg rekker alt..hehe

Har du bestilt kake, sånn? :lete:

Endret av smotti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. Bryllupskaken tenker jeg å lage selv. Bunnene kan lages i god tid, og det er en sjokoladekake som bare blir bare bedre av å stå noen dager, så jeg setter av onsdagen før bryllupet til å montere og pynte den. Men må se om jeg finner meg et kakestativ da. Tenkte å se på ebay eller noe. I tillegg skal vi få et tilbud på et lite kakebord med de vi skal ha festen hos, og jeg regner med at det er flere som gjerne vil bake litt.

Har du bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vurdert å lage kaka selv hadde jeg ikke hatt examen dagen før bryllupet... hehe :lur:

Nei jeg har ikke bestilt kake eller blomster enda... kanskje jeg burde det snart...? hehe :fnise: Føler jeg ligger litt på etterskudd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en fin juleferie- gleder meg til jeg kan feire jul som mamma jeg også... ganske så babysyk ja :fnise:

:danser: for at du har fått deg forlover

:danser: for fine lokaler

:danser: for flotte blomster

:danser: for dress til den lille gutten din

Dette ble mye dans, er nesten litt svimmel :fnise: Blir nemlig ikke mye dans her i gården, blir nok ikke noe før vi skal på bryllupsvals kurs tenker jeg :-D

Når det gjelder toastmaster synes jeg man godt kan ha brudgommens forlover jeg-hvorfor skulle man ikke det?

Hihi. Takk for dansen. Bryllupsvals, ja. Der sa du noe. Det har ikke jeg tenkt på en gang jeg! Huff. Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det der. Vi er ikke noe danseløver noen av oss, dessuten så er ikke plass til sånn tradisjonell dansing i lokalet vårt heller. Men en eller annen bryllupsdans må vi vel gjerne ha. Syns jeg ser oss. Hihi. Stiv som en stokk. Kommer sikkert til å ramle over hverandre : :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vurdert å lage kaka selv hadde jeg ikke hatt examen dagen før bryllupet... hehe :lur:

Nei jeg har ikke bestilt kake eller blomster enda... kanskje jeg burde det snart...? hehe :fnise: Føler jeg ligger litt på etterskudd :sjenert:

Tja, jeg vet ikke jeg. Jeg trodde jeg var kjeeeempetidlig ute med blomstene, men på butikken sa de at de allerede hadde flere bestillinger for den helgen. Nå er det en veldig populær butikk for blomster til bryllup da - mulig det andre som ikke har så mye å gjøre. Minner meg på at jeg må ringe dem å høre at de faktsisk har satt meg opp. Kom på at jeg ikke har fått noen bekreftelse på det enda. :lur:

Når det gjelder kake, så aner jeg ikke hvor tidlig ute man må være, men kan se for meg at de populære går først der også. Sikkert lurt å overlate det til andre når man har eksamen så tett oppi som du har ja. DET tror ikke jeg at jeg hadde hatt nerver til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff, får ta ett skippertak til uka da og få bestilt ting, så jeg ikke risikerer å måtte stable kaker fra rimi i tre etasjer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...