Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått sett bildene :-D

Du ser kjempenydelig ut, superflott kjole og du kler den veldig godt :-D

:klemmer:

Super ide med bilder av gjestene forresten,det tror jeg er noe for oss også...

Endret av *marie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg du har rett i! Så det er jo verdt de ekstra kronene. Er ikke mye i den store sammenhengen uansett :fnise:

Vurderer også om vi skal kjøpe engangskameraer. Litt lettere å få bilde av alle gjestene og fange stemningen rundt hele bordet. Tenkte også det var et greit alternativ med en pc som gjestene kan legge over bilder på i løpet av kvelden, men har sett at noen her inne ikke opplevde den helt store entusiasmen for det. Dessuten tror jeg det kan bli ganske mange morsomme bilder med engangskamera. De ligger jo der og innbyr til litt fjas og morro :banantroll:

Ellers så skjer det egentlig ikke så mye på bryllupsfronten hos meg heller. Er ikke så veldig mye jeg får gjort før jeg kommer hjem til jul nå. Satser på å få begynt på invitasjonene denne uka da. Målet er å ha dem klare før jeg reiser den 15. Mulig vi må ta nye bilder eneste. Ikke helt fornøyd me det vi har - et bilde som er fra rett etter vi ble sammen.

Dessuten sendte vi mail til HEF i dag for å få svar på litt forskjellige spørsmål. Men det er vel det. Surfer masse rundt på diverse lokalaviser og ser på bilder av brudepar, men det kan vel kanpt kalles forberedelse :ler:

Så spennende med nytt hus da! Når regner dere med å være ferdige? Blir vel bryllupsnatt hjemme på dere da, tenker jeg?

Vi skal ha bilde av oss på engangskameraet og. :) Samme som på frimerkene.

Huset ja. uff, det er et ork. Alt tar så vanvittig lang tid. De sa påske men regner med sommeren.

Nei huset vårt blir nok fullt av folk som ikke vil betale for hotell. Heheh. blir hotell på bryllupsnatta ja. Litt ekstra kos det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannamor: Ikke bare bare med husbygging skjønner jeg. Men tenk så deilig når dere endelig sitter hjemme i deres eget hus og har det akkurat slik som dere vil ha det :hoppe:

Gikk forresten i vasken denne planen min med frimerker med bilde av stedet for vielsen. Det ble visst bare trykket opp 300stk, og de gikk unna som varmt hvetebrød ifølge dama på posten :sur:

Så da er vi tilbake til planen med egne frimerker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært med på Bergens tradisjonstro lysfest. Julesanger, tusenvis av fakler og et fantastisk fyrverkeri. Kjempekoselig. Kjenner julestemningen begynner å komme snikende :nissevink:

Vi har også fremkalt bilder til invitasjonene, så i kveld satser vi på å sette i gang med produksjonen (hvis vi ikke gror fast i sofa'n med idolgalla da :sjenert:). Kjøpte inn papir og diverse på Panduro i går, og det var perfect timing må jeg si, for det var nattåpent og 20% avslag på nettopp kort og papirvarer :tommelopp:

Vi har dessuten fått svar fra HEF, og vigsleren vår skal ta kontakt snart, så da får vi vite mer om hvordan selve vigselen blir og det praktiske rundt :hoppe:

I morgen skulle vi egentlig reist på førjulstur til Paris, men vi fant ut at det ble litt masete med liten baby og bestemte oss for å droppe det. Litt kjipt, men vi har booket om billettene og 27. mai drar vi fire dager til København. Så da ser det ut som det blir en aldri så liten bryllupsreise på oss likevel :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*

Her har det jo skjedd litt :-D

Hurra for bryllupsreise og invitasjoner, du må legge ut bilde når du har noen klare da, er så hyggelig med litt bilder :jepp:

København er en så utrolig deilg by da, skal dit på en liten kjæreste/førjulstur når eksamen er over, gleeeeder meg.

Og Paris er jo også helt fantastisk, men skjønner at det kan være litt slitsomt med en liten baby.

Hvor gammel er babyen din da? Skal h*n være brudepike eller brudesvenn i bryllupet?

Er så koselig med babyer, gleder meg til jeg kan få min egen jeg :-D

Endret av *marie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Den er bare såå kul!! Har litt lyst å gjøre slikt jeg, men får nok ikke min kjære med på noe slikt ;)

Jeg også har lyst til det - og min kjære er nok ikke spesielt vanskelig å overtale. Var han som sendte meg linken (bryllupsrelaterte klipp på youtube o.l. er stort sett det eneste av bryllupsforberedelser som engasjerer han foreløpig :fnise:). Vi kommer nok til å vurdere å gå for noe sånt - det er i grunn veldig oss, og vil være et godt bidrag til å sette den litt uformell stemningen som vi ønsker oss. Vi skal dessuten ikke ha tradisjonell dans, men litt mer partymusikk, så da er det kanskje en god måte å få de andre i gang på dansegulvet?

Problemet vårt er bare at ingen av oss er spesielt rytmiske av oss, og jeg lurer litt på hvordan det vil gå med min forholdsvis store kjole :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo skjedd litt :-D

Hurra for bryllupsreise og invitasjoner, du må legge ut bilde når du har noen klare da, er så hyggelig med litt bilder :jepp:

Skal legge ut noen bilder når vi har et eksemplar helt klart. Går litt treigt med oss. Ble idolinnsamling mesteparten av lørdagen på oss, og vi har ikke vært så veldig effektive siden da heller. Driver og lager de forskjellige delene nå, men det spørs vel om planen min med å være ferdig til jul ryker :ler:

København er en så utrolig deilg by da, skal dit på en liten kjæreste/førjulstur når eksamen er over, gleeeeder meg.

Og Paris er jo også helt fantastisk, men skjønner at det kan være litt slitsomt med en liten baby.

Har aldri vært i Paris, så sånn sett er det litt dumt at det ikke ble noe av. Har hørt at Champs Elysees i juleskrud er et fantastisk syn!

Meeen. Kjenner at jeg er veldig bekvem her hjemme, ikke minst siden både jeg og Lillegull er blitt litt småsyke :forkjola:

Jeg også elsker København. Tenk så romantisk med Tivoli med alle julelysene og ekte dansk julestemning! Kjære og jeg var vel omtrent de eneste som var hekta på den danske julekalenderen som gikk på TV2 i fjor :fnise: Dere kommer sikkert til å kose dere masse! Så deilig med en skikkelig belønning etter alt eksamensslitet! Håper det går bra forresten!

Tror det blir koselig for oss å få en tur alene rett etter bryllupet. Kan jo ikke være borte så lenge når man har barn, men hvis vi får penger til overs etter bryllupet så tar vi oss heller en litt lenger familie/bryllupsreise litt senere på sommeren.

Hvor gammel er babyen din da? Skal h*n være brudepike eller brudesvenn i bryllupet?

Er så koselig med babyer, gleder meg til jeg kan få min egen jeg :-D

Det er bare å glede seg! Det er helt fantastisk å bli mamma! Det er faktisk sant at livet får en helt ny mening! Jeg har en gutt som e 5 mnd gammel, så jeg nyter tiden hjemme med han. Han skal selvfølgelig være brudesvenn i bryllupet. Er veldig spent på om han har lært å gå til da. Er akkurat 11mnd når vi gifter oss, så det er jo ikke helt umulig. Søss skal til Thailand i jula, og hun får med seg masse bilder av dressen til Kjære, så da er planen at hun skal komme hjem med en liten minikopi til Lillegull med brokadevest og det hele. Håper det går i boks. Hadde blitt kjempestilig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg har kjøpt meg smykkesett på Ebay :hoppe: Nå håper og tror jeg at jeg endelig skal bli fornøyd! Har brukt en halv formue på smykker allerede :fnise: Synes å være helt umulig å få deponere på smykker her i Bergen. Forstår butikkene ganske godt, siden det ellers sikkert ville vært de som brukte smykkene den ene dagen og leverte dem inn igjen den andre - men det er ganske irriterende at det ikke skal være mulig å å få prøve det til antrekket. Er ikke akkurat bare are å trobbe opp i brudekjolen på butikken :fnise:. Menmen har i allefall fått fornyet smykkesamlingen min om ikke annet :ler:

Kjøpte en ny tiara og en kam også. Tror kanskje det blir litt "over the top," men når det er så billig som på ebay så går det an å prøve. Vet om et par småprinsesser som helt sikkert ville bli glad for flere "kronjuveler" dersom jeg ikke skal ha dem selv. :sminkedokke:

Edit: endret link - la inn feil smykke.

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du de smykkene og tiara og kam var jo helt fantastisk nydelige!!!! :rødme: Kommer til å passe helt perfekt til kjolen med det smykket! Så flink du er til å finne fine ting.. blir jo veldig spent på invitasjonene jeg også da.. når det viser seg at du er så utrolig flink til å få til fine ting og tang :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du de smykkene og tiara og kam var jo helt fantastisk nydelige!!!! :rødme: Kommer til å passe helt perfekt til kjolen med det smykket! Så flink du er til å finne fine ting.. blir jo veldig spent på invitasjonene jeg også da.. når det viser seg at du er så utrolig flink til å få til fine ting og tang :)

:klemmer:

:klemmer: Du er så søt altså! Takk :-) Trenger i grunn å høre det der, for jeg synes ikke jeg er flink til å få ting til å passe i det hele tatt. Ser at noe blir helt feil, liksom, men ikke hva... Men jeg tror også at smykket passer veldig fint til kjolen. Er så spent på å få de i posten. Da bærer det ut til mammas kjæreste igjen for å prøve :hoppe:. Håper de kommer før jeg drar hjem 15. desember, men det skal vel litt til. Fikk clear eyes som jeg bestilte for et par uker siden i dag, så pakken kommer vel rett etter jeg har dratt.

Vurderer å ha blomster i håret. Synes det er veldig fint og romantisk, men Kjære kaller meg jo prinsessa si, så da må jeg nesten ha en liten tiara eller noe :fnise:

Håper å få ferdig minst et eksemplar av invitasjonene i kveld. Litt ork, merker jeg. Tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er klart du skal få :klemmer:

Sender deg PM nåh! jeg...

Tusen takk for eg fekk se!!

Du va superfine!!! :klemmer: Så heldig du e så fekk prøva me smykker å alt..e de dine smykker? Di passa så godt te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *marie*
Det er bare å glede seg! Det er helt fantastisk å bli mamma! Det er faktisk sant at livet får en helt ny mening! Jeg har en gutt som e 5 mnd gammel, så jeg nyter tiden hjemme med han. Han skal selvfølgelig være brudesvenn i bryllupet. Er veldig spent på om han har lært å gå til da. Er akkurat 11mnd når vi gifter oss, så det er jo ikke helt umulig. Søss skal til Thailand i jula, og hun får med seg masse bilder av dressen til Kjære, så da er planen at hun skal komme hjem med en liten minikopi til Lillegull med brokadevest og det hele. Håper det går i boks. Hadde blitt kjempestilig! :jepp:

Det blir sikkert helt herlig da :-D

Og smykkene er forresten kjempeflotte :rødme: , og så passer de jo veldig godt til kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for eg fekk se!!

Du va superfine!!! :klemmer: Så heldig du e så fekk prøva me smykker å alt..e de dine smykker? Di passa så godt te...

Takk takk :klem:

Tiaraen er min, men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke den. Skal ha blå blomster, så sånn sett hadde den passet fint, men jeg kjøpte to som jeg tror vil passe bedre til smykket jeg sannsynligvis kommer til å bruke (ikke det på bildet, men det jeg har linket til litt lenger oppe ). De var kjempehyggelige på brudesalongen. Tok seg kjempegod tid, selv om det var salg. Putta på meg med det ene og andre for at jeg skulle få se, og de stressa ikke i det hele tatt selv om vi var de siste i salongen leeeenge og de bare ventet på oss før de skulle stenge. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...