Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Høres ut som en fantastisk dag og en veldig fin bryllupsreise :-D Jeg vil gjerne se bilder!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere finner nok ut av det, plutselig dukker det opp en :babysmokk: sånn helt uten at det var planen (hans) også :lur::skratte: Har hørt det er sånt det skal gjøres :hoho:

Bare synd det er han som styrer hoppe-av-i-svingen

:skratte::skratte::skratte:

Men helt seriøst. Sitter og skriver jobbsøknader nå, og jeg kjenner at jeg har lyst å begynne på jobb igjen, selv om det er utrolig koselig å være sammen med Lillegull. Så tror nok vi skal satse på litt jobbing før nestemann i allefall :jepp: Har satt alle kluter inn på tantebarn i stedenfor :skratte:, og jeg tror Svoger er på gli :danse:

By the way: Lillegull har begynt å gå i helga! :danser::danser:

Han er så skjønn. Stabber rundt på gulvet så fort beina og balansen bærer og hyler av fryd

:hjerter_rundt:

Anea er STOLT mamma :babygutt:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk helg Anea!

Tenk at du har din første helg som gift (altså utenom bryllupsreisen tenker jeg på)! Helt utrolig og så fantastisk nyyyydelig du var og alt! Kommer ikke helt over det, så jeg kommer til å repetere det en del ganger :fnise:

Kos deg med din mann og ditt nyyydelige gull!!

:klemmer: :klemmer:

:fnise::sjenert:

Du er så søt. Tusen takk :klem1:

Har hatt en herlig helg. Kost oss med deilig grillmat, bading og besøk fra en god venninne hjemmenfra. Pluss selvfølgelig gedet meg over Lillegull sin store milepel som nevnt i innlegget til Mim :hoppe:

Håper du har hatt en fin helg du også, selv om jeg så i boka di at det har vært litt styr :kose: Alt du må slite med :sukk: Urettferdig er det! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med lillegulls gåing!! :hoppe:

Nå kan jeg tenke meg han begynner å fly over alt i huset :fnise: :rødme: Så nydelig!

Godt å høre at dere hadde en herlig helg! Og det som er så godt med å være i permisjon er jo nettopp det at man får lyst til å jobbe igjen, det er ganske utrolig at man vet ikke helt hva man har før man ikke har det. Selvfølgelig koselig å være sammen med barna hjemme, men det er jo noe med det å ikke ha det samme dag ut og dag inn også når barna begynner å bli større og de ikke vil kose like mye lengre. Jeg kommer aldri til å klare å holde meg hjemme i årevis.. men har tenkt på 80% stilling og ha en dag i uka hjemme med barna mine, så vi får mor-barn-dag. Husker tilbake til min barndom at det var noe av det koseligste jeg hadde som barn :)

Masse barnebabling her.. godt å høre at du koser deg Anea! Håper du får like fine dager fremover også!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Bare synd det er han som styrer hoppe-av-i-svingen

Men helt seriøst. Sitter og skriver jobbsøknader nå, og jeg kjenner at jeg har lyst å begynne på jobb igjen, selv om det er utrolig koselig å være sammen med Lillegull. Så tror nok vi skal satse på litt jobbing før nestemann i allefall. Har satt alle kluter inn på tantebarn i stedenfor, og jeg tror Svoger er på gli

By the way: Lillegull har begynt å gå i helga!

Han er så skjønn. Stabber rundt på gulvet så fort beina og balansen bærer og hyler av fryd

Anea er STOLT mamma

Du får sette deg oppå :lur::pisk::hoho: :hoho:

Eller satse på tantebarn ja, det var ikke så dumt :lur: Mindre arbeid for deg da :ler:

Så godt å ha lyst å begynne på jobb - jeg foreksempel har mest lyst på ferie :skratte: Men så har jeg ikke vært stuck hjemme ett år heller da :sjenert: Sikkert helt fantastisk å være hjemme med Lillegull, men deter noe ved det sosiale i en jobb også, og andre utfordringer :jepp:

Og du da som plutselig har stor gutt som kan gå og greier - åh, det må være helt fantastisk å få med seg :Nikke: Og for han har jo plutselig en ny verden åpna seg; "jeg er friiiiiiii" :hoho: sikker på det er det de tenker der de fyker avsted på stubbe-beina sine :ler:

:juhu: :juhu: :juhu: for Lillegull som kan GÅ!!!!!!!! God grunn til å være stolt mamma nå :jepp:

Stoooore :klemmer: sendes din vei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes kjempekoselig ut ja!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: for gåing.. husker det var veldig stort når ulrikke begynte!! og jeg skjønner godt at du har lyst til å jobbe litt for der er litt kjedelig i lengden å gå hjemme, koselig ja, men litt deilig å få være med voksne også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bilder, dere var kjempefine alle sammen :) Så gøy at lillegull har begynt å gå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

HÅPER DU HAR HATT EN FIN HELG KJÆRE SNUPSI :klemmer: OG HEVNEN ER SØT JA, DER FÅR DU FOR DU DRIVER OG TAGGER I BOKA MI :skratte: :skratte: :skratte:

Trodde du jeg hadde glemt det?! :lur:

:klemmer: og :klemmer: og knuuuse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Søt er du, som lager liv i gamle, avdanka boka mi :klemmer:

Spørs om jeg får lage meg en ny snart :sjenert:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt er du, som lager liv i gamle, avdanka boka mi :klemmer:

Spørs om jeg får lage meg en ny snart :sjenert:

:kyss:

Gleder seg til ny (prøve)dagbok fra Anea! Hint hint bare :fnise:

Gooood helg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder seg til ny (prøve)dagbok fra Anea! Hint hint bare :fnise:

Gooood helg!!! :klemmer:

Me too!!! :juhu:

:ler:

Det blir vel heller en Uuuups-vi-glemte-visst-å-hoppe-av-i-svingen-igjen-vi-dagbok.

Slettes ikke umulig. Nygifte som vi er :lur:

:ler:

Nå skal jeg lage meg min egen lille Anea-skal-bli-yrkeskvinne-igjen-dagbok på "min side" på nav.no

Juhu.

Men snart kommer Søss på besøk, og det er virkelig:

:juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelykke til med jobbsøking og alt sånt! :hoppe:

Og jeg gleeeeder meg til dere glemmer å hoppe av i svingen altså :juhu: :fnise:

Kos deg masse med din kjære søster!! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det blir vel heller en Uuuups-vi-glemte-visst-å-hoppe-av-i-svingen-igjen-vi-dagbok.

Slettes ikke umulig. Nygifte som vi er

Nå skal jeg lage meg min egen lille Anea-skal-bli-yrkeskvinne-igjen-dagbok på "min side" på nav.no

Juhu.

Men snart kommer Søss på besøk, og det er virkelig:

:hoppe: så spennende :hoppe: Både jobbsøking og muligens småsøsken til Lillegull om ikke altfor lenge :lur: Høres riktig så herlig ut å være nygift :rødme:

Kos deg masse med søster på besøk

:klemmer::kyss::klemmer: og slenger med litt :kline: også i samme slengen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...