Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Så fine dere var :rødme: Og så utrolig morsom og søt idè med den rorbua :hjerte:

ååå nå gleder jeg meg bare enda mer til det blir min tur :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, det hørtes ut som en herlig dag!! Også så nydelige dere var :rødme: Skikkelig romantisk med rorbu på bryllupsnatten :rødme: ååå...sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, alle sammen :)

Beklager at jeg er litt fraværende om dagen. Men det er jo så fint vær jo! :sol::dåne::hoppe:

Vi flytter likesågodt utpå hytta i dag, så jeg blir nok borte en stund til :flau:

Tar bort bildene nå. Hvis noen ikke har fått sett dem, kan jeg sende dem på PM.

Plutselig tilbake!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

*kaster seg over Anea bakfra og klemmer henne nesten helt flat* :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skjønner deg godt jeg, hadde jeg hatt muligheten hadde jeg mye heller vært ute hele dagene jeg også :jepp: Men noen må jobbe og :lur::skratte:

Kooooos dere på hytta, heldiggrisene :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselige bilder.. kjempefine var dere!!

den bua så dødsromantisk ut!! kan tenke meg han synes det var koselig overraskelse... hotellrom du liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselige bilder.. kjempefine var dere!!

den bua så dødsromantisk ut!! kan tenke meg han synes det var koselig overraskelse... hotellrom du liksom...

Tusen takk :klem:

Var veldig vellykka med rorbu ja! Så artig å se ansiktet hans når han skjønte at det var overraskelse på gang :fnise:

Ble selvfølgelig litt forviklinger da som allerede har etablert seg som en av de store, morsomme mimrehistoriene i familien :fnise:

Jeg trodde nemlig at de aller fleste hadde fått med seg at jeg skulle overraske Kjære med alternativ overnatting, ikke minst forloveren hans. Under middagen fisket jeg litt med Kjære om han hadde vært på hotellrommet med tingene sine. Nei, han hadde ikke vært der for forloveren hadde plutselig forsvunnet i full fart med alt og lagt det på rommet. Jeg tenkte at okei, da er alt fikset sånn at vi får med oss det vi trenger. Tenkte jeg skulle dobbeltsjekke med forloveren hans for sikkerhetsskyld etter maten, men det glemte jeg selvfølgelig.

Så når vi da setter oss i bilen på slutten av kvelden og kjører i motsatt retning av hotellet og alle står og humrer og vinker over synet av en småforvirra brudgom, står det igjen en stk. forlover med panikk i blikket og utbryter -Shit! Nå har jeg et problem, før han setter av gårde i fullt firsprang bort på hotellet. Han hadde nemlig levert bagasje og morgengave på hotellet han - på rommet til et annet brudepar :skratte:

Heldigvis hadde de ikke kommet enda, så nattevakten på hotellet løp opp og fikk hentet det, og da vi våknet om morgenen sto det klart i gangen og ventet :hoho:

Pitteliten kommunikasjonssvikt, kan man si :fnise:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: En liten bommert ja :) Kunne fort blitt litt forviklinger der gitt! Ønsker dere en fin tur på hytta!! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Tante Rød!!!??? :kjefte:

Jeg som ville ha bryllupsnattsbaby! :babysmokk:

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

:sjokolade: takk! :sukk:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmeennn :kose::klemmer: :klemmer: :klemmer::kose:

:kyss:

:fnise:

Passer jo egentlig ikke i det hele tatt da, så kanskje like greit :sjenert:

:klemmer:

Edit: ja...

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hoho: jenta mi, er du babysjuk igjen?!? Holder meg til :sjokolade: og kjæresten sine jeg :ler:

Åååååja!!!!

Så lyst på liten bebis! :babysmokk: Lillegull begynner å bli så stor, og det er jo sundt med søsken, ikke sant :lur:

Meeen, jeg bør vel komme igang å få jobbet litt først. Engangsstønad er kjipe greier....

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Åååååja!!!!

Så lyst på liten bebis! :babysmokk: Lillegull begynner å bli så stor, og det er jo sundt med søsken, ikke sant :lur:

Meeen, jeg bør vel komme igang å få jobbet litt først. Engangsstønad er kjipe greier....

:sur:

:jepp: veldig sunt med søsken :fnise: selv om jeg kunne kveeeelt enkelte av mine avogtil :hoho: En lærer å :slåss: i hvertfal, det er jeg god på - måtte det for å komme til på badet når jeg bodde hjemme :ler: med 3 jenter i hus og 1 bad så må det jo bare bli bråk :fnise:

Mamma var hjemme med oss til jeg var 14 og de andre hadde flytta ut :overrasket: så alt går jo, bare en prioriterer...men da er det gudbay shopping er jeg redd for :redd: Husker når mamma fikk seg jobb, da ble klesskapet hennes fort fylt opp med nye klær da :hoho: Hello frihet!!!!

Dere finner nok ut av det, plutselig dukker det opp en :babysmokk: sånn helt uten at det var planen (hans) også :lur::skratte: Har hørt det er sånt det skal gjøres :hoho:

Edit: ikke alle disse smileysene jeg kan kodene på :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk helg Anea!

Tenk at du har din første helg som gift (altså utenom bryllupsreisen tenker jeg på)! Helt utrolig og så fantastisk nyyyydelig du var og alt! Kommer ikke helt over det, så jeg kommer til å repetere det en del ganger :fnise:

Kos deg med din mann og ditt nyyydelige gull!!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...