Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe:

:juhu: :juhu:

:banantroll:

:banantroll:

:duskedame::duskedame:

:banantroll:

Har me mæi gjengen inn i dagboka di for å danse SOL dansen tell dæi slik at du får fin vær og bære gøy på dagen dåkkers!

:hjerte: , Ronjadatterdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det travle dagen! :buss::shoppe::kosteskaft:

Fikk kjolen og både Kjæres og Lillegulls dress til systue. Skal hente det i kveld. Ellers er vi så godt som ferdige med bordkortene, bordplan og gjestebok.

Tror jeg har klart å få tak i det meste jeg trenger til bryllupsnattoverraskelsen.

Vi har nå bestemt oss 100% for å gå for Plan B. Været ser ut til å bli bra, men det blir nok en kjølig vind som fort kunne lagt en stygg demper på stemningen hvis vi hadde tatt sjansen på utevielse. Men vi har vært i teateret og sett, og det var faktisk finere der enn jeg husket. I tillegg har de skikkelig piano, så da blir musikken bedre og enklere å få til. På mandag sto det førstesideoppslag i lokalavisa der de skrøyt fiolinisten vår opp i skyene, så jeg tror dette blir bra :tommelsmil:

Har fremdeles ikke fått 100% svar på hva vi faktisk får å spise, men det blir sikkert :sikle::spise:

Nå holder jeg på med bryllupskaken. Har ikke gått helt etter planen :fnise: Noen av bunnene var altfor lite stekt. Ser ut til at jeg kanskje må bake opp igjen den nederste etasjen, men resten satser jeg på går greit. Tror ikke det kommer til å gå så mye av de to øverste uansett. Mamma holder på å :dåne:, men jeg er egentlig ganske rolig. Årnææær seg nok :ler:

Ronjadatter: Her vi bor koster det ingenting å sette inn annonse, så vidt som jeg vet. Vi betalte ingenting da sønnen vår ble født i allefall.

Men.... Må :kosteskaft: videre!

:klemmer:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk alt sammen på systue :)

Høres ut som dere har full kontroll og du høres jo veldig rolig ut! :klemmer:

Bare tre små dager igjen nå snuppa! :hoppe:

Kos dere! Fortsett med å ta det med ro, og så herlig at dere er fornøyd med plan B :hoppe:

Herlige greier!

Har vel egentlig ikke annet å si nå enn maaange store :klemmer: :klemmer: :klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk alt sammen på systue :)

Høres ut som dere har full kontroll og du høres jo veldig rolig ut! :klemmer:

Bare tre små dager igjen nå snuppa! :hoppe:

Kos dere! Fortsett med å ta det med ro, og så herlig at dere er fornøyd med plan B :hoppe:

Herlige greier!

Har vel egentlig ikke annet å si nå enn maaange store :klemmer: :klemmer: :klemmer: til deg

Jaaaa! :hoppe::hoppe::hoppe:

Klarer nesten ikke å vente!

Er i grunn veldig rolig, ja - men jeg tror det er godt vi har et par dager til å få ting i orden på :hoho:

I mårra skal jeg til manikyr. Skal også til blomsterbutikken for å velge hortensia. Så mørkt ut en stund, for det var så godt som umulig å få tak i blå hortensia nå, men nå hadde de fått inn to typer som forhåpentligvis passer. En smule spent på det, ja. Blåfargen på hortensiaen var jo hovedgrunnen til at jeg valgte blå bukett i det hele tatt, så blir litt surt hvis jeg ikke får den slik jeg vil. Men - hun som skal lage buketten er superflink, så jeg er helt sikker på det blir fint uansett :)

I kveld satser vi på å få laget programheftet + skrive ut bongene og forhåpentligvis få spillelisten nokså klar.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Vi er nå 85% ferdig med bryllupsforberedelsene :fnise:

:fnise:

Lurer på om det noensinne blir 100% jeg...... :sjenert: Har han plottet inn absolutt alle ting dere har gjort sånn gjennom heeele veien?

Hvis jeg hadde sittet tre dager før bryllupet og bare hatt 85% ferdig, så hadde jeg fått panikk altså :ler:

Men for the record, ikke misforstå, jeg vet at dere er LANGT over 85%! :jepp: :jepp:

Endret av Tassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Siste innspurt :hoppe: :hoppe: og jeez så effektive dere er :dåne: Fått ordna kjolen og alt :danser: Det der hørtes rart ut, at det plutselig dukka opp sånn helt uten videre, har noen vært å fikla med kjolen din? :kjefte: eller er det bare sånne "tukle-skader" etter all prøvingen kanskje?? :lur::skratte:

Klarer jeg bare å beholde samme roen som deg når det nærmer seg min tur *krysser fingrene*

Plan B virket kjempefin, så bra at dere klarer å finne to så gode alternativer :juhu:

Skal dere ha vielsen oppe på scenen? :lur: Sørger jo for at alle får se da iallefall :Nikke: så hadde det vært litt kult og :fnise:

Og du er i full gang med kakebaking, at du orker :overrasket: tror jeg hadde hatt nok med å gå rundt meg selv :hoho:

Gleder meg til å se resultatet!!!!!!!!!

(for du legger selvfølgelig ut bilder når kaka er ferdig :popcorn::fnise:)

Går det an å leige Anea til å kommer her å bake tro? :klø:

Masse lykke til de siste dagene vennen, dette blir suuuperbra!!

Stålkontroll kalles dette :hoho:

Og når maten er på plass tenker jeg bryllupsplanleggeren din viser 100 % :Nikke:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: morras kos tell dæi Anea!

2 dager :danser: att!

Je e på tur ut i det blå, skal på blåtur me jobben. :juhu:

Skal skåle førr dæi me et glass :vin: lørdag.

Masse lykke til, glede mæi tell å høre referat.

:vinke: , Ronjadatterdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, bare to dager igjen :) Så bra at dere er fornøyd med plan B, jeg synes dette høres kjempebra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager igjen anea!!!

Lykke til på lørdag!! håper det blir en flott dag, så må du huske å kose deg masse og selvsagt ta masse bilder!!

har eksamen i morgen og skal jobbe rett etterpå så får ikke sagt det da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:overrasket:

Om 2 kvelder er du konepone

:juhu: :juhu: :juhu: :kaklehone: :banantroll: :kaklehone: :juhu: :juhu: :juhu:

:juhu: :juhu: :juhu: :banantroll: :kaklehone: :banantroll: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det dagen før dagen :bryllup:

Det er meldt stråååålende vær! :juhu::juhu::juhu::danse:

Faktisk så bra at det sannsynligvis hadde gått bra med plan A, men vi er så fornøyd med plan B at vi faktisk har gjort den til plan A i stedenfor :hoppe:

Tror det meste skal være i havn nå, selv om vi har ganske tettpakket program i dag også. Skal avgårde å gjøre litt småinnkjøp + kjøpe klokke til Kjære. Etter det skal jeg hente nøklene til rorbua og pynte den før jeg henter forloveren min på flyplassen. Så bærer det rett avgårde på generalprøve kl 14.00. og etter det skal vi til lokalet med alle props, instruksjoner og forhåpentligvis få vite hva det egentlig er vi får å spise i morgen :dåne:

Til slutt skal jeg innom salongen med kjolen min før vi finpusser spillelistene, og så...

SKAL JEG SLAPPE AV!!!!

Må lade opp til :bryllup::kline::sengekos:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 1 dag igjen :hoppe: :hoppe:

Ønsker dere en fantastisk bryllupsdag :) nyyyyt dagen og kvelden :lur:

masse masse masse lykkeønskninger og :klemmer: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh Anea tenk at det bare er

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

1 dag igjen til du er kone!!

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Så koselig å høre at det skal bli tipptopp vær og at dere er sååå fornøyd med plan B - A

Du får ha masse masse lykke til både idag og imorgen! Kos dere og nyt den siste dagen! Kjempeglad på dine vegne Anea! Skal tenke masse på dere!

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si - synes du tar hele før-bryllups-tiden helt supert! Har lest litt forskjellige dagbøker her inne, og ser hvordan mange kommende bruder stresser seg opp over blomster, mat, kjoler, sanger og alle de tusen små detaljene og lar dem bli til store problemer.. Du virker som du klarer å slappe av, og heller fokusere på - og glede deg til - det som er det viktige med dagen; nemlig at du og din alle kjæreste skal bli mann og kone. Tror mange kunne lært av det - nyte tiden! Jeg antar du har litt sommerfugler nå - men det høres ut som det kommer til å bli en fantastisk dag!

Lykke til i morgen!! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker deg masse masse lykke til i morgen! Tenk at da er du fru!!! :hoppe: :hoppe:

I morgen er den store dagen du har ventet så lenge!!! Håper den blir helt topp!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Du Anea...:sjenert: kan jeg få låne roen din etter du er gift??? :hoho: :hoho: :hoho:

Jeg beundrer deg virkelig for evnen til å være så avslappa :dåne: er ikke sånn til vanlig jeg engang :skratte:

Tenk at det er :bryllup: imorgen......og :hoppe: :juhu: :hoppe: for værmeldinga som har snudd til :sol: Det kommer til å bli en kjempedag uanz vær, det er jeg sikker på..og nå har det jo forsåvidt mindre å bety også, siden plan B har blitt plan A :fnise:

Masse masse masse lykke til vennen, jeg gleder meg halvt i hjel til å høre om dagen deres :dåne:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...