Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

:hoppe: HURRA!!! :hoppe: Da ble det Tapas? Det hørtes jo ut som en ordentlig bra meny, skikkelig stil "selv om" det er tapas! Vi skal ha tapas-party om to uker, og jeg fikk noen gode idéer til hva vi kan ha med :)

(Se! jeg fikk til hoppe-smily!)

:tommelsmil: Nå er det bare å kaste seg ut i dansingen :fnise:

(hvis du går inn på smilefjeset i menyen, og trykker på "vis alle" kommer det en hel drøss med smileys. Men pass deg - de er avhengighetsskapende. Statuslinja på FB blir umulig å bruke etterpå :hoho:)

Blir tapas likevel ja. Var det vi hadde lyst på i begynnelsen, men så vendte vi oss til tanken på treretters. Ble litt nedtur å måtte gå bort fra den når vi først hadde bestemt oss, men med den menyen her syns jeg vi får bare i pose og sekk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hørte jo ikke på de som sa at bikini var en dårlig idè heller da :hoho:

:forvirra:

:hoho: burde vel kansje lert nåke ittekvart :sjenert::fnise:

Har vært ute å hengt opp kler da..........de e såååå fint ute :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra:

:hoho: burde vel kansje lert nåke ittekvart :sjenert::fnise:

Har vært ute å hengt opp kler da..........de e såååå fint ute :dåne:

Her også :jepp:

Skal ut med et lass snart jeg også. Er så deilig å kunne tørke klær ute! :jepp:

Tror jeg skal ta på tubetopp, gå en lang tur med Lillegull i dag og virkelig nyte :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

My God her skjer møkje mens eg bare e ein bitteliten tur ute på terrassen å nere sjå mormor å morfar! :sjokk: Vett ikkje heilt ka eg ska hoppa for eg, så eg bare hoppe litt for alt sammen ;)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Å Kittyen; eg vett ikkje om det e lurt eller ikkje å sitta ute i solå, men eg ser for meg at det e best å holda seg inne!! Eller sitta ein plass der ikkje e noe vind i det heila! Du kan komma inn te meg!!!!!!!!! Jaaaaaa, her e heilt vindstille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Kittyen; eg vett ikkje om det e lurt eller ikkje å sitta ute i solå, men eg ser for meg at det e best å holda seg inne!! Eller sitta ein plass der ikkje e noe vind i det heila! Du kan komma inn te meg!!!!!!!!! Jaaaaaa, her e heilt vindstille!!
Åh, hadde vært kjempekos, men tror de e bedre eg komme ein gång eg ikkje kan smitta deg me "sjukdommen" min så kjeresten min seie :fnise:

Probleme mitt vettu e at eg kan tje gå ut i solå me kler på :hoho: då må eg ha på bikini å e lika långt ijenn :dåne: eg tror de e nåke gale me meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Åh, hadde vært kjempekos, men tror de e bedre eg komme ein gång eg ikkje kan smitta deg me "sjukdommen" min så kjeresten min seie :fnise:

Probleme mitt vettu e at eg kan tje gå ut i solå me kler på :hoho: då må eg ha på bikini å e lika långt ijenn :dåne: eg tror de e nåke gale me meg :skratte:

Ja, då e det nåke gale me deg :fnise: Eg sitte ute i singlet å capribuksa eg - går heilt fint ;) Åsså for å unngå skille så tar eg SELVFØLGELIG vekk stroppene sånn at puppene henge ganske så godt å nesten dette ut, å då va det kjempeskoi å få besøk av naboen :ler: *ballerina springe ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, då e det nåke gale me deg :fnise: Eg sitte ute i singlet å capribuksa eg - går heilt fint ;) Åsså for å unngå skille så tar eg SELVFØLGELIG vekk stroppene sånn at puppene henge ganske så godt å nesten dette ut, å då va det kjempeskoi å få besøk av naboen :ler: *ballerina springe ut igjen*

:skratte:

de viktigaste e jo å ikkje få skillår :jepp: derfor handle eg bikiniane mine her å di dekke tje så møkje kan du sei :hoho: kjeresten fryyyde seg i syden me meg :ler:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:skratte:

de viktigaste e jo å ikkje få skillår :jepp: derfor handle eg bikiniane mine her å di dekke tje så møkje kan du sei :hoho: kjeresten fryyyde seg i syden me meg :ler:

Sånne komme aldri eg te å få kropp te å ha på meg! Ser du - det e greit me litt mindre pupper innimellom :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne komme aldri eg te å få kropp te å ha på meg! Ser du - det e greit me litt mindre pupper innimellom :skratte:

:skratte:

ingenting så e så gale at de ikkje e godt for no`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder Anea! :klemmer: Du kommer til å bli kjempefin! Hvor er det du skal gifte deg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: Nå er det bare å kaste seg ut i dansingen :fnise:

(hvis du går inn på smilefjeset i menyen, og trykker på "vis alle" kommer det en hel drøss med smileys. Men pass deg - de er avhengighetsskapende. Statuslinja på FB blir umulig å bruke etterpå :hoho:)

Blir tapas likevel ja. Var det vi hadde lyst på i begynnelsen, men så vendte vi oss til tanken på treretters. Ble litt nedtur å måtte gå bort fra den når vi først hadde bestemt oss, men med den menyen her syns jeg vi får bare i pose og sekk :jepp:

Synes det var en veldig fin meny, ja - ble jo en 3-retters! SMARTE GREIER! :danse::spise: (Oh, my gooood! det er jo en hel smily-verden her inne!! *hekta* :hoho: )

:skratte:

de viktigaste e jo å ikkje få skillår :jepp: derfor handle eg bikiniane mine her å di dekke tje så møkje kan du sei :hoho: kjeresten fryyyde seg i syden me meg :ler:

Hehe, skjønner ikke hva som var så galt med de bikiniene?? Jeg personlig falt veldig for denne - den hadde passet yppelig til smekre kropp (uh.. :sjenert:)! Evnt kunne den jo passet fint under brudekjolen, istedenfor sånn trauste, hvite korsetter - noe å tenke på, alle vordende bruder! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner ikke hva som var så galt med de bikiniene?? Jeg personlig falt veldig for denne - den hadde passet yppelig til smekre kropp (uh.. :sjenert:)! Evnt kunne den jo passet fint under brudekjolen, istedenfor sånn trauste, hvite korsetter - noe å tenke på, alle vordende bruder! :fnise:

:skratte: ja den hadde nok vært en slager :hoho:

Spøk te sides, eg kjøpe faktisk bikiniane mine der asså :overrasket: Ikkje akkurat DEN da :sjenert:

:skratte:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg hadde fått lov å gå utenfor husets fire vegger med så lite på meg.. av kjære altså... får jo nesten ikke lov å gå i miniskjørt utenfor døra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror aldri jeg hadde fått lov å gå utenfor husets fire vegger med så lite på meg.. av kjære altså... får jo nesten ikke lov å gå i miniskjørt utenfor døra :sjenert:

:overrasket: Sånn har de vært tidligare, me andre eg har vært sammen me, men ikkje han her :fnise: Han vett eg like sommar å sol å lite kler :fnise: å ka eg har på meg legge han seg lite opp i, verfal så lenge han e me :ler: Spørs om eg hadde fått gått på strandå her hima, aleina, i en sånn bikini :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo mange bikinier der som var fine, men noen var kanskje litt i minste laget :) Jeg tør aldri kjøpe bikini på nettet, vet aldri om de sitter som de skal..

Ooops.. nå har vi visst kuppa dagboka til Anea her med alt bikinisnakket.. kom med litt bryllupsoppdateringer da, så vi har noe annet å snakke om!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo mange bikinier der som var fine, men noen var kanskje litt i minste laget :) Jeg tør aldri kjøpe bikini på nettet, vet aldri om de sitter som de skal..

Ooops.. nå har vi visst kuppa dagboka til Anea her med alt bikinisnakket.. kom med litt bryllupsoppdateringer da, så vi har noe annet å snakke om!! :ler:

:fnise: Anea har kuppa mi bok så mången gångår at eg tror me blir tilgitt bikinisnakke :eeeh: Men seriøst, kjempekvalitet å en tar mål; bikiniane sitte som et skudd - å bare så de e sagt så ser eg långt i fra ut sånn så dei modellane, men får masse skryt forde :ler: Verdt et forsøk, ska lova deg at mannen din hadde satt pris på at du dukka opp i en sånn :sengekos::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser:

Skikkelig liv i boka mi jo! :tommelsmil:

Jeg personlig falt veldig for denne - den hadde passet yppelig til smekre kropp (uh.. )! Evnt kunne den jo passet fint under brudekjolen, istedenfor sånn trauste, hvite korsetter - noe å tenke på, alle vordende bruder!

:sjokk:

:skratte::skratte::skratte:

Anea har kuppa mi bok så mången gångår at eg tror me blir tilgitt bikinisnakke Men seriøst, kjempekvalitet å en tar mål; bikiniane sitte som et skudd - å bare så de e sagt så ser eg långt i fra ut sånn så dei modellane, men får masse skryt forde. Verdt et forsøk, ska lova deg at mannen din hadde satt pris på at du dukka opp i en sånn

:overrasket:

Jeg kupper vel ikke dagbøker? :klø:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Dere kan snakke om bikini så myyyye dere vil i dagboka mi! :kose:

:digge: It waaaas an itsy bisty teeny weeny yellow polka dot bikiniiiiii! :digge:

:danse::danse::danse:

:skratte:

Dusteregler! :kjefte: Jeg trenger flere smileys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg stemme for underskriftskampanje for flære smileys :regler::kjefte: Altså di må jo forstå at å uttrykka følelsar me bare 20 smileys pr innlegg e så å sei umuligt :dåne:

må nok bjynna å dela opp innleggå våre gitt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg stemme for underskriftskampanje for flære smileys Altså di må jo forstå at å uttrykka følelsar me bare 20 smileys pr innlegg e så å sei umuligt :dåne:

må nok bjynna å dela opp innleggå våre gitt

SIGNERER!!!

:kjefte::pisk::sprettert::regler::fise::opplyser::rope::sinnatagg::sinna::murvegg::flekke::kosteskaft::snø::klaske::kjefte:

:fisk:

:tannverk:

:transe:

:fnise:

Måtte jo nesten bruke til grensa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...