Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

åh! så fine bilder! Takk for titten!

du... det smykket var nydelig! hvor har du funnet det? dyrt?

invitasjonen var kjempefin også.. så forseg-gjort da! SÅÅ mye orker ikke jeg legge i det akkurat.. hihi. kjempelekker var den!

og kjolen din var fin å.. alt var igrunn veldig fint :):5:

:klem:

Tusen takk :sjenert: Så mye skryt da gitt :rodme::klem:

Smykket var ikke dyrt i det hele tatt. Kjøpte det på ebay, her, og betalte vel ca 250 for smykke, tiara og en ekstra hårkam inkl frakt og forsikring. Er nok ikke superkvalitet, men tenkte jeg skulle gå over med litt smykkelim så holder det nok :jepp: Synes det var mye fint der inne og vanskelig å velge, så en titt anbefales absolutt!

Invitasjonene var egentlig ikke så avanserte å få til. Hver side er et trykk, så det er bare å lime sammen de forskjellige sidene. Har brukt to kvelder og er godt over halvveis allerede. Var faktisk ganske koselig, siden Kjære også fant ut at bryllupsforberedelser kan være en artig aktivitet :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare hilse på siden jeg først var her inne. Kommer nok til å titte mer på en mer passende tid av døgnet. Koselig med hilsen i min nyoppstartede bryllupsdagbok.

Kommer nok tilbake hit skal du se ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare hilse på siden jeg først var her inne. Kommer nok til å titte mer på en mer passende tid av døgnet. Koselig med hilsen i min nyoppstartede bryllupsdagbok.

Kommer nok tilbake hit skal du se ;)

:klem:

Så koselig med nye ansikt i boka mi. Artig med enda flere 2008-bruder. Det er bare å titte innom akkurat når du har lyst :klemmer:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.... hvordan ligger det an her inne da? :)

Når blir invitasjonene sendt? :lur:

:ler: Som du sikkert så i boka di, så har ikke vi fått ut invitasjonene enda. Er faktisk ikke ferdige med dem en gang :eeeh: Men planen er å sende ut i januar, og det skal nok gå greit.

Har holdt på over et par kvelder og er kommet ganske så langt, men mistet plutselig helt motivasjonen. Men de er ganske enkle å lage til, og vi er godt over halvveis ferdig med alle sammen, så jeg tenker at vi fint rekker å bli ferdige om vi setter av et par kvelder på nyåret.

Selvfølgelig klarte vi å skrive ut feil på den ene papirtypen, og nå var de helt tom på Panduro - de var heller ikke sikker på om de fikk det inn igjen, så jeg lurer litt på hvordan jeg skal ordne den biffen :klø:

Tenker uansett det må være mulig å få tak i lyseblått papir et eller annet sted, men skal sjekke litt hjemme i jula om noen butikker her har den typen vi har brukt på de andre. Spiller jo ikke så stor rolleom det ikke er helt identisk heller, for gjesten sitter jo ikke akkurat og sammenligner invitasjonene.

Gleder me til å sende ut! Er så spent på om alle kommer, spesielt siden det er konfirmasjon i familien bare et par uker før, og det innebærer at en del av gjestene må reise ganske langt to ganger i løpet av kort tid.

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, kjempemasse fint på den ebay-sida ja! må ta en nærmere titt der en dag, tenker jeg... :)

jeg driver å pusler med våre invitasjoner også. må snakke med selskapslokalet vårt før jeg får lagd de ferdig tror jeg. våres blir bare et enkelt kort, om du skjønner hva jeg mener. med litt sånn sølv-aktig mønsterark som bakgrunn... og teksta på et stykke kartong oppå.. eh.. kommer bilde når de er ferdige, tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, da har jeg lest hele bryllupsdagboka di. Tok litt tid siden jeg hele tiden ble avbrutt av vesla, men det må jeg vel bare venne meg til...

Lurer i grunn på om også jeg kan få se bilde av kjole og invitasjon :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Som du sikkert så i boka di, så har ikke vi fått ut invitasjonene enda. Er faktisk ikke ferdige med dem en gang :eeeh: Men planen er å sende ut i januar, og det skal nok gå greit.

Har holdt på over et par kvelder og er kommet ganske så langt, men mistet plutselig helt motivasjonen. Men de er ganske enkle å lage til, og vi er godt over halvveis ferdig med alle sammen, så jeg tenker at vi fint rekker å bli ferdige om vi setter av et par kvelder på nyåret.

Selvfølgelig klarte vi å skrive ut feil på den ene papirtypen, og nå var de helt tom på Panduro - de var heller ikke sikker på om de fikk det inn igjen, så jeg lurer litt på hvordan jeg skal ordne den biffen :klø:

Tenker uansett det må være mulig å få tak i lyseblått papir et eller annet sted, men skal sjekke litt hjemme i jula om noen butikker her har den typen vi har brukt på de andre. Spiller jo ikke så stor rolleom det ikke er helt identisk heller, for gjesten sitter jo ikke akkurat og sammenligner invitasjonene.

Gleder me til å sende ut! Er så spent på om alle kommer, spesielt siden det er konfirmasjon i familien bare et par uker før, og det innebærer at en del av gjestene må reise ganske langt to ganger i løpet av kort tid.

HUff du er ikke alene om det konfirmasjons styret.. fikk nettop vite at søskenbarnet til min kjære skal konfirmeres 2 uker før bryllupet...... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, da har jeg lest hele bryllupsdagboka di. Tok litt tid siden jeg hele tiden ble avbrutt av vesla, men det må jeg vel bare venne meg til...

Lurer i grunn på om også jeg kan få se bilde av kjole og invitasjon :sjenert:

Hehe - kjenner til det. Har en liten en selv som synes det er VELDIG kjedelig hvis mamma sitter på data'n. Skal sende deg PM nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff du er ikke alene om det konfirmasjons styret.. fikk nettop vite at søskenbarnet til min kjære skal konfirmeres 2 uker før bryllupet...... :filer:

Ja, det er en ulempe med å gifte seg i mai det der. Litt kjedelig hvis mange melder avbud på grunn av det. For vår del tror jeg det kommer til å greit heldigvis. Trooooor vi har havnet på å bare invitere tanter og onkler, ikke søskenbarn, og da blir det litt mer overkommelig for dem når de slipper å dra med heeeele familen oppover to ganger i løpet av så kort tid. Men det blir litt spennende å se når vi får svar på invitasjonene. Tror du at dere får mange avbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anea; bilder er sendt din vei! ;)

tror vi faktisk har klart å velge et år der det ikke er noe konfirmasjoner i det hele tatt. i fjor hadde vi 3 eller 4.. og neste år er det 3 hvertfall.. så heldig med den da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en ulempe med å gifte seg i mai det der. Litt kjedelig hvis mange melder avbud på grunn av det. For vår del tror jeg det kommer til å greit heldigvis. Trooooor vi har havnet på å bare invitere tanter og onkler, ikke søskenbarn, og da blir det litt mer overkommelig for dem når de slipper å dra med heeeele familen oppover to ganger i løpet av så kort tid. Men det blir litt spennende å se når vi får svar på invitasjonene. Tror du at dere får mange avbud?

Avbud ja... tror det er 7 til som ikke kommer ... og 4 av dem pga at de ikke kan ha med barn, 1 pga en examen (.. jah), også har visst plutselig onkel og tante skilt seg... :tristbla: så jeg vet ikke om noen av de kommer.. jaja.. som mamma sa: blir det lite folk får du invitere masse venner... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Nå var det lenge siden jeg hadde vært her... eksamensstyret har tatt litt over min hverdag for tiden :sjenert:

Så moro at smykkene har kommet!!! Det tok ikke lang tid? :hoppe: :hoppe: Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg at jeg bestilte fra samme selger som du gjorde... du er fornøyd altså? Jeg er veldig spent.. pakken kommer til mamma og jeg har bedt henne om å ikke åpne den for det vil jeg gjøre selv :fnise:

Bryllup er jo en veldig stor begivenhet for de som er glad i dere, så jeg har troen på at de som virkelig vil komme i bryllupet deres, kommer til å komme!! Hvis ikke det er noe helt spesielt da... Og de som egentlig kanskje ikke vil, har vi ikke lyst til å ha der, sant? :ler:

Håper du har det fint om dagene!! :klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Nå var det lenge siden jeg hadde vært her... eksamensstyret har tatt litt over min hverdag for tiden :sjenert:

Så moro at smykkene har kommet!!! Det tok ikke lang tid? :hoppe: :hoppe: Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg at jeg bestilte fra samme selger som du gjorde... du er fornøyd altså? Jeg er veldig spent.. pakken kommer til mamma og jeg har bedt henne om å ikke åpne den for det vil jeg gjøre selv :fnise:

Bryllup er jo en veldig stor begivenhet for de som er glad i dere, så jeg har troen på at de som virkelig vil komme i bryllupet deres, kommer til å komme!! Hvis ikke det er noe helt spesielt da... Og de som egentlig kanskje ikke vil, har vi ikke lyst til å ha der, sant? :ler:

Håper du har det fint om dagene!! :klemmer::klemmer::klemmer:

Nei, det gikk kjempefort! En ukes tid. Kjempefornøyd med det. Bortsett fra at den ene perlen hadde falt av, så er jeg storfornøyd med smykket også. Ser ut som det er samme butikken, ja! Du så sikkert at jeg skrev i boka di at jeg sikler på ditt smykke også :jepp: Fullt mulig jeg kjøper det også, for jeg tror det er nydelig til kjolen vår. Så kan jeg velge og vrake og ha et i reserve :fnise:

Tror du har rett i det du sier om gjestene. Vi får se hva som skjer. Regner i grunn med at de kommer, komfirmasjon eller ikke.

Tenker det skal bli godt med juleferie for deg nå. Det er travelt med disse eksamenene altså. Er SÅ glad for at jeg er ferdig med det stresset. Masse lykke til med innspurten. Ikke lenge igjen nå!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbud ja... tror det er 7 til som ikke kommer ... og 4 av dem pga at de ikke kan ha med barn, 1 pga en examen (.. jah), også har visst plutselig onkel og tante skilt seg... :tristbla: så jeg vet ikke om noen av de kommer.. jaja.. som mamma sa: blir det lite folk får du invitere masse venner... :fnise:

Eksamen, faktisk... Jeg hadde i allefall ikke takket nei til et bryllup pga eksamen, men det er jo meg da. Har god til å legge opp løpet sånn man slipper å lese akkurat den dagen. Menmen... Folk må vel få gjøre som de vil. Selvfølgelig trist med den skilsmissen også. Alltid litt kjedelig at folk takker nei, særlig når det er noen man gjerne vil dele dagen med. Men det går jo an som din mor sa, å invitere flere venner hvis det blir mange avbud. Det kommer i allefall jeg til å gjøre. Har flere jeg gjerne skulle hatt der, men som "mistet" plassen til fordel for familie.

Tror 24. mai blir strååååålende uansett jeg :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo alltids oppdatere litt på hva som skjer med meg om dagen.

Er kommet meg hjem på juleferie til mamma. Skal være her og nyte jula til 3. eller 4. juledag. Da reiser vi videre til Kjæres hjemsted. Får heldigvis låne svigers sin bil, så da slipper vi å stresse med buss og tog og babylogistikk. Kjempedeilig. Snille svigers :klemmer: Skal ha lang juleferie i år - reiser ikke hjem før 7. januar, så da rekker jeg å møte min kjære søster etter at hun er kommet hjem fra Thailand. Da har hun med seg dress til Lillegull. Fikk melding med henne i dag, og hun skal bestille den i morgen :hoppe: :hoppe: :hoppe: Håper det blir bra. Måtte ta noen sjanser med målene siden han naturligvis er ganske mye mindre nå enn hva han vil være i mai.

Håper jeg rekker å få unna det jeg har planlagt i løpet av julen. Men merker at tiden ikke strekker helt til. Har plutselig blitt veldig populær. Tikker inn med den ene invitasjonen etter den andre. Lurer på om det kan ha noe med Lillegull å gjøre :ler:

Har avtale med de på lokalet på fredag om at vi skal ta en prat. Det er jeg veldig spent på. Har ikke snakket med dem siden vi takket ja til tilbudet, men det er jo en god del ting som ikke er diskutert enda.

Håper også jeg rekker å møte venninnen min som skal sminke meg til bryllupet. Hun driver frisørsalong, og jeg håper på at hun har en frisør som kan ordne håret mitt den dagen. Vil ikke spørre henne om hun kan gjøre det, siden hun allerede har tatt på seg å sminke meg gratis, og tross alt må få tid til å pynte seg selv også.

I morgen kommer venninnen min som jeg har lyst å spørre om å være forloveren min. Håper hun vil. Er litt nervøs for å spørre, for hun har hatt det litt trått i det siste med mye å tenke på. Håper hun ikke vil føle det som stress og tvang. Jeg vet at hvis hun takker ja, kommer hun til å legge veldig mye i det - gojenta, så jeg har vurdert å finne noen andre fordi jeg er redd det skal bli for mye for henne med dette på toppen av alt annet. Samtidig så er det helt naturlig og nesten selvsagt at det er hun som skal være forloveren min. Vi har kjent hverandre siden vi var pittesmå, og er som søstre. Tror hun ville bli veldig skuffet om jeg ikke spurte henne. Håper jeg har rett i det.

Jeg har selvfølgelig klart å glemme bryllupspermen i Bergen. Heldigvis kommer Kjære etter så han kan ta den med. Dessuten så har jeg jo i grunn det viktigste her inne :fnise:

Ellers satser jeg på å få bestilt blomster på torsdag. Håper det ikke kommer noe i veien. Tror jeg har bestemt meg for hvordan jeg vil ha buketten nå. Skal legge inn bilder av de bukettene jeg er inspirert av litt senere, men nå skal jeg bake risboller :sikle:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksamen, faktisk... Jeg hadde i allefall ikke takket nei til et bryllup pga eksamen, men det er jo meg da. Har god til å legge opp løpet sånn man slipper å lese akkurat den dagen. Menmen... Folk må vel få gjøre som de vil. Selvfølgelig trist med den skilsmissen også. Alltid litt kjedelig at folk takker nei, særlig når det er noen man gjerne vil dele dagen med. Men det går jo an som din mor sa, å invitere flere venner hvis det blir mange avbud. Det kommer i allefall jeg til å gjøre. Har flere jeg gjerne skulle hatt der, men som "mistet" plassen til fordel for familie.

Tror 24. mai blir strååååålende uansett jeg :hjerter_rundt:

Som jeg sa til min kjære her en dag, koselig om folk kommer,men i bunn og grunn er det jo ikke så krise om de kommer da de ikke har nboen viktig funksjon for at vi skal bli gift... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være hjemme hos moren din! Også å ha så lang ferie da! Det skal nok gjøre godt tenker jeg :)

Blir spennende med den dressen :) Alltid så vanskelig å bestille klær til de småtrollene siden de forandrer seg hele tiden, men det blir nok bra! Vi må også begynne å se på det nå snart....

Så koselig at venninnen din ville sminke deg gratis! Sånne ting liker vi :jepp: Også ikke minst, da hører hun på deg og kjenner deg og vet hva du liker og vil ha... det betyr jo en stoooor del

Bestille blomster allerede :overrasket: Eller allerede og allerede, det er jo ikke lenge igjen til bryllupet, men jeg bare føler at tiden flyr så avsted... :ler: Veldig spent på buketten.... tenk om vi har lik smak der og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra når barnesete med blondinesperre skal monteres for første gang da

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Møte du og på sånne grusomme komplott mot blondiner?? Eg e egentlig ikkje blond fra naturen si sida, men itte årasvis me fornektelse (å folk så kalle meg "kinderegg") så har eg innsett d: BLOND IS BETTER & BLONDES HAVE MORE FUN :ler::ler::ler::ler:

*******************************************************************

Tenke du har de fint hos mammaen din? Herligt å ha nåken så kan passa på "knotten" mens du e på shopping tenke eg :) Vett bare koss de e å ha me hu på 5, å de holde i maaaaassevis :fnise:

Va idag du sko spør hu du vil ha te forlovar? Lykke lykke te!! :klemmer: Hu seie nok ja!

*******************************************************************'

Eg for min del lure litt på om de går an å utsetta jul ei uka eg :klø: slite litt me å få alt klart :sjenert: Meeen, så e de bare 2 små små dagar te på jobb så e de ferie for meg og :juhu: Sko vel klara å få de sista i boks då kansje....

*******************************************************************

And by the way:

:duskedame::duskedame::duskedame: for snille venninner så fikse hår

edit: verdens mest rotete svar...

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...