Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Bare har noen spørsmål om brudekjolen jeg... :sjenert:

Er skjørtet stort uten underskjørt? Bestemt deg for hva slags underskjørt du skal ha under? Er det mulig tror du å få ganske stort skjørt på den?

Får ikke min før neste mandag.. og kan jo forsåvidt vente til da, men bare spør sånn i mellomtiden. Vet ikke helt når jeg får prøvd den med underskjørt og alt sammen....

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :klemmer:

Vi "feiret" med å vase rundt på en matbutikk i tre kvarter for å finne noe vi hadde lyst på til middag. Vi endte med en brosjyre på julemat og en stor pizza på Peppes :fnise:

Tassie: Jeg har ikke kjøpt underskjørt enda. Tror det skal gå greit å bygge ut skjørtet så mye som man vil i grunn. Er jo en del stoff å gå på. Selv synes jeg skjørtet er fint uten underskjørt også, så jeg var ganske usikker på om jeg ville ha det i det hele tatt. Men jeg tror det er lurt for å få ekstra fint fall på kjolen. Kommer nok til å gå for et standard et som ikke gir noe særlig mer vidde, men et er jo fullt mulig at jeg ombestemmer meg når jeg står der :fnise: Tenkte jeg skulle høre med brudesalongen om jeg kan få komme ned igjen og prøve med forskjellige typer.

Jeg har et bilde av meg i kjolen uten underskjørt. Kan jo sende deg en pm hvis du har lyst å se? Skjønner godt du er utålmodig! Min kjole henger hos mammas kjæreste. Er inne for å titte litt hver gang jeg er der. Dessuten er det litt lettere å bestemme seg for smykker og annet tilbehør når man kan prøve det til.

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du snuser litt på å lage egne frimerker!!Det gjordet jeg. :jepp:

Tror det vil bli en morsom overraskelse for de som får innbydelse.... :fnise:

Oisann! Den her har jeg faktisk ikke sett før nå :flau:

Synes det er kjempetøft med egne frimerker! Bare synd at de koster såpass mye mer enn vanlige. Invitasjonene blir jo ganske dyre i seg selv.

Nå har jeg faktisk funnet en annen løsning. Posten i hjemme har nemlig gitt ut et eget frimerke, og det er - tro det eller ei - bilde av stedet der vi skal ha vielsen! Makan til flaks! :danse:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for informasjonen! :klemmer:

Jeg var innom og prøvde kjolen i brudesalongen... og da så jeg at det var ikke snakk om mye underskjørt nei! Det var jo litt deilig å se at man ikke trengte noe særlig. Skjørtet var fullt av mange lag med tyll og greier som sto ut så jeg, så tror nok ikke jeg skal ha så veldig stort underskjørt nei... Men vil ha underskjørt for at det skal bli behagelig bare...

men vil gjerne ha pm med bilde.....

Endret av Tassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bilder!!

Visste jo at kjolen var nyydelig :fnise: , men den passet jo helt perfekt til deg! Kjempefin var den på deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bilder!!

Visste jo at kjolen var nyydelig :fnise: , men den passet jo helt perfekt til deg! Kjempefin var den på deg! :hoppe:

Tusen takk :rødme:

Håper jeg får se deg i din også :sjenert:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann! Den her har jeg faktisk ikke sett før nå :flau:

Synes det er kjempetøft med egne frimerker! Bare synd at de koster såpass mye mer enn vanlige. Invitasjonene blir jo ganske dyre i seg selv.

Nå har jeg faktisk funnet en annen løsning. Posten i hjemme har nemlig gitt ut et eget frimerke, og det er - tro det eller ei - bilde av stedet der vi skal ha vielsen! Makan til flaks! :danse:

Vi skal ha egne frimerker ja. Og engangskamera og.... Det er en liten detalj, som jeg tror virkelig gjør litt prikken over ien.

Skjedd noe nytt i det siste Anea?

Her bygges det hus, så lite tid til bryllupsplanlegging :(

:klem:

PS Dere var råheldige med de frimerkene da!! juhuuuuuuuuu

Endret av jannamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha egne frimerker ja. Og engangskamera og.... Det er en liten detalj, som jeg tror virkelig gjør litt prikken over ien.

Skjedd noe nytt i det siste Anea?

Her bygges det hus, så lite tid til bryllupsplanlegging :(

:klem:

PS Dere var råheldige med de frimerkene da!! juhuuuuuuuuu

Det tror jeg du har rett i! Så det er jo verdt de ekstra kronene. Er ikke mye i den store sammenhengen uansett :fnise:

Vurderer også om vi skal kjøpe engangskameraer. Litt lettere å få bilde av alle gjestene og fange stemningen rundt hele bordet. Tenkte også det var et greit alternativ med en pc som gjestene kan legge over bilder på i løpet av kvelden, men har sett at noen her inne ikke opplevde den helt store entusiasmen for det. Dessuten tror jeg det kan bli ganske mange morsomme bilder med engangskamera. De ligger jo der og innbyr til litt fjas og morro :banantroll:

Ellers så skjer det egentlig ikke så mye på bryllupsfronten hos meg heller. Er ikke så veldig mye jeg får gjort før jeg kommer hjem til jul nå. Satser på å få begynt på invitasjonene denne uka da. Målet er å ha dem klare før jeg reiser den 15. Mulig vi må ta nye bilder eneste. Ikke helt fornøyd me det vi har - et bilde som er fra rett etter vi ble sammen.

Dessuten sendte vi mail til HEF i dag for å få svar på litt forskjellige spørsmål. Men det er vel det. Surfer masse rundt på diverse lokalaviser og ser på bilder av brudepar, men det kan vel kanpt kalles forberedelse :ler:

Så spennende med nytt hus da! Når regner dere med å være ferdige? Blir vel bryllupsnatt hjemme på dere da, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin du var :) Kjolen var nydelig på deg :)

Tusen takk :klemmer:

Sliter fremdeles med å finne smykker og bestemme meg for hva jeg skal ha av tilbehør (slør/ikke slør - tiara/blomster osv) men jeg blir vel enig med meg selv til slutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, er så spent på bildene jeg også.

Kjolen er jo så nydelig :-D

Men får det ikke til på jobben, her sperrer de alt mulig,men er ikke så lenge til jeg kommer hjem da.

Synes engangskameraer virker som en god ide,skal nok ha noen av de vi også, kanskje i kombinasjom med ferdigfrankerte cder til digitale bilder?

Så kan folk gå for dt som passer de best :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kanskje i kombinasjom med ferdigfrankerte cder til digitale bilder?

Så kan folk gå for dt som passer de best :-D

Aaaaah! Så lurt! Notere, notere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lurer også på om vi skal lage til for at det blir tat noe ala sån high-school-prom-bilder av gjestene mens vi er hos fotografen. Kanskje med noen rekvisitter som kan utfordre kreativiteten litt når velkomstdrinken har begynt å virke :ler: De som vil kan i allefall finne på noe tøys og de som ikke har lyst, trenger selvfølgelig ikke. Tenkte på å bruke polaroidkamera slik at bildene kan limes rett inn i gjesteboka ved siden av en hilsen fra gjestene. Tror det kan bli et morsomt minne for oss, og forhåpentligvis også en liten stemningsskaper - dessuten så er vi jo på den måten sikker på at vi får minst et bilde av alle gjestene.

Hva synes dere? Er noe sånt bare teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...