Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

:fnise: Jeg hadde blitt sååå sint!!

Sint? Jeg skalv. Brukte to timer før jeg var i stand til å komme meg hjemover :fnise: Den rakkeren.

:danser: litt for at antrekket til din kjære er i orden til navnefesten og bryllupet!!! Herlig!

...og jeg hadde også blitt SÅ stresset dersom jeg hadde fått den beskjeden ang lokalet til navnefesten! Skjønner godt du bet på, jeg er lettlurt som bare det!!! Men min kjære hadde aldri turt å ta den så langt, jeg hadde besvimt og tenkt og fundert ut HEVN! :ler:

Men godt det hele var en spøk!!! Tross alt... :fnise:

*edit: skriveleif...*

Sant sant. Jeg var så sur for at han hadde klart å lure meg, men samtidig kjempeletta for at vi fremdeles hadde lokalet og var klare til søndagen.

Når det gjelder navnedagen så er den vel overstått og det gikk kjempefint :hoppe:

Lillegutt var storfornøyd med all oppmerksomheten og smilte som en sol hele dagen. Tror alle gjestene koste seg også, selv om jeg var litt smånervøs i begynnelsen av måtidet. Syntes det var vel stille ved bordet. Men jeg tror bare folk var sultne, for når første prosjonen var fortært løsnet folk opp, og etter at Kjære holdt tale ble det skikkelig godstemning. Gleder meg veldig til å høre talen hans i bryllupet. Han var kjempeflink og skikkelig morsom selv om han tok talen så og si på sparket. Flinke skatten min. Folk holdt på å le seg ihjel.

Maten var nydelig, og jeg er enda mer sikker på at det er tapas jeg har lyst å ha i bryllupet nå - selv om farfar så omtrent sånn ut: :sinna: etter å ha smakt på de spanske kjøttboller med salsa :fnise: Han fant heldigvis mye annet han likte, så neste gang er han jo forberedt.

Må bare :danser: litt for Kjæres dress jeg også. Han var så fin i den! Første gang jeg har sett han i dress uten at han ser ut som en konfirmant. :fnise: Gleder meg til å se han med vest og resten av brudgomtilbehøret.

Godt å være ferdig med navnefesten og kunne rulle og begrave meg langt ned i bryllupsforberedelser. Vi har jo egentlig mye på stell allerede. Tror jeg skal lage meg en liste jeg også for å få litt bedre oversikt. Må ut på listestjelingstokt her, tror jeg :sjenert:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *marie*

Hei :-D

Veldig sent ute skjønner jeg,men gratulerer med forestående bryllup og dagbok.

Høres jo ut som dere har det viktigste på plass.

Blir spennende å følge deg videre i planleggingen : -D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-D

Veldig sent ute skjønner jeg,men gratulerer med forestående bryllup og dagbok.

Høres jo ut som dere har det viktigste på plass.

Blir spennende å følge deg videre i planleggingen : -D

Tusen takk :klem:

Tror vi har det viktigste på plass ja. Litt mer komplisert å planlegge siden vi ikke skal gifte oss her vi bor, men satser på å bruke jula og påska godt. Det er gøy å planlegge bryllup :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsømt dagboka mi den siste uka. Har vært lite hjemme, og dessuten har Kjære drevet på med kjempeviktige datajobbgreier på ettermiddagene også, så jeg har knapt nok sluppet til på PC'n. :kjefte:

Men det betyr ikke at jeg ikke har tenkt bryllup, altså. :tunge1: Nå når navnefesten er overstått så kjenner jeg at jeg er på vei inn i skikkelig bryllupsmodus. Må nesten le litt av meg selv. Det første jeg gjør etter jeg står opp er å løpe i postkassa og hente avisa. Ikke fordi jeg er så sulten på nyheter - neida. Her blir det bladd rett til personaliasidene for å se på bryllupsbildene. Kjære synes jeg er sprø som driver å klipper ut bilder av folk jeg ikke kjenner :fnise:

Jeg gjør det først og fremst for å få inspirasjon til frisyrer og smykker. Kjolen har jeg jo allerede kjøpt. Meeeen...... jeg har fått et problem akkurat der. Dumme meg kjøpte det nye Bryllupsmagasinet, og der var det selvfølgelig en kjole jeg syntes var så nydelig! Skikkelig irriterende altså. Prøver å trøste meg me at den egentlig er ganske lik den jeg har kjøpt, og at jeg tross alt fikk min kjempebillig på salg. Denne nye er 2008 modell, så den måtte jeg i tilfellet betalt fullpris for. Regner med at prisen er ganske stiv også, siden det er fra en svensk designer. Men så får jeg den ikke ut av hodet da....

Noen som har lyst å gi meg noen synspunkter?

Dette er den jeg har kjøpt, og den nye er den som hun på båten har på seg i denne bildeserien.

:klø: :gråte: :sukk:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte og finne kjole problematikken din helt av meg selv... liten detektiv sjø...

Hm jeg synes ikke de er så like jeg. Synes du skal gå for den du har, men det bestemmer du jo selv... :)

Den hjerte skjæringen du har på din over brystet er jo veldig flatterende. På meg så blir rette skjæringer slik at det ser ut som jeg har et svært bød til pupp. hehehe så jeg stemmer 1000 poeng på hjerteskjæring.

Ellers så er jeg personlig ikke så glad i taft, så sånn stoffmessig synes jeg den på båten er finest. Men det er jo ikke så greit og si uten å ha sett de i RL.

Den vridde draperingen er jo lik, og linjen nedover skjørtet, så alt i alt stemmer jeg for den du har. Uten å ha sett noen av de på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helt ærlige mening er at den du har er finere! Men det er jo min mening da! :sjenert:

Phju. Akkurat det jeg trenger å høre :klem:

Jeg er veldig fornøyd med kjolen min. Den er akkurat riktige fasongen for min kropp, og jeg føler meg veldig fin i den.

Utfordreren kommer riktignok ikke helt til sin rett på slideshowet. Den er mye finere i bladet, men tror nok jeg kommer til å beholde den jeg har. Kommer nok likevel til å ta tid før jeg klarer å slå fra meg tanken på den kjolen, med hvitt slør og hvite blomster. Dessuten har jeg jo barn + vi skal ha et forholdvis uformelt ikke-kirkelig bryllup, så sånn sett så passer det jo også bra at den ikke er hvit.

Men så gir jeg egentlig .... i akkurat hva som "passer" etter gammel skikk og bruk da :fnise: Men det er jo greit å ha argumenter på lager - sånn i tilfellet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hjerte skjæringen du har på din over brystet er jo veldig flatterende. På meg så blir rette skjæringer slik at det ser ut som jeg har et svært bød til pupp. hehehe så jeg stemmer 1000 poeng på hjerteskjæring.

Akkurat slik er det med meg også. I utgangspunktet så var jeg helt negativ til å ha stroppeløs kjole, men da hadde jeg ikke tenkt på hjerteskjæring var et alternativ.

Ellers så er jeg personlig ikke så glad i taft, så sånn stoffmessig synes jeg den på båten er finest. Men det er jo ikke så greit og si uten å ha sett de i RL.

Den vridde draperingen er jo lik, og linjen nedover skjørtet, så alt i alt stemmer jeg for den du har. Uten å ha sett noen av de på :)

Jeg kan for så vidt se om jeg får lagt ut noen bilder av meg i den bare en liten stund. Må bare forsikre meg om at Kjære er godt fordypet i PS2 først :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*burte*

Her var det buketter som inspirerte meg, men jeg fant ut at jeg hadde lagt ut bilder med full tilgang på photobucketen min. Skal legge ut igjen når jeg finner ut hvordan. Sånn er det å være nybegynner :fnise:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..... Hadde egentlig tenkt å være ganske anonym her inne, men her er kjolen for en pitteliten stund :)

Hva synes dere?

*burte* Tar bort linken for nå. Kan heller sende på PM hvis noen vil se :)

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett på disse før, har jeg ikke? de er nydelige, så det var noen nye siden sist jeg så de.... :)

ja gleder meg til å se bilder av deg i kjolen wiiiiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har sett på disse før, har jeg ikke? de er nydelige, så det var noen nye siden sist jeg så de.... :)

ja gleder meg til å se bilder av deg i kjolen wiiiiiiii

Joda - Det er de samme og et nytt knippe. Er så koselig med blomster altså :blomst: Nest etter kjolen, er det nesten det beste med planleggingen :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig kjole :rødme:

Takk takk :bukke:

Jeg har sovet litt på det i natt, og tror nok jeg skal klare å fortrenge den som jeg så i bladet siden jeg er så fornøyd med den jeg har.

Dessuten: Etter min brudelogikk, så medfører det å ikke kjøpe ny kjole masse penger spart, og da kan jeg med god samvittighet bruke dem på andre ting :ler::sjarmor::sjenert:

Kan ikke jeg få sin din kjole da? :pls: Ser at alle skryter sånn av den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...