Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare en kjapp tur innom for å :danse::hoppe::danse::skaal: :juhu: :banantroll: ..... og :dåne: for 4 mnd igjen!

Har feira med å sende papirene. :duskedame:

Men nå MÅH! jeg fortsette med invitasjonene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hvis du føler at du ikke får det bryllupet du vil ha da!! Mamma ønsket kirkebryllup, men tror innser at det er best vi får velge selv ;) Og mormor og morfar var helt enige i at det ville bli tullete av oss å gifte oss i kirken...

Foreldre fra begge sider kommer nok til å bidra litt økonomisk, men foreløpig ser de heldigvis ut til å la oss bestemme selv hvordan vi vil ha det... heldigvis :)

Men bryllupet blir nok koselig uansett :) Du sier dere trives sammen ellers, så hvorfor skulle det ikke bli god stemning i bryllupet også? :) Synes omgivelsene høres nydelige ut i allefall :)

Åh! Takk for den! Trengte å høre det! :klem: Går litt opp og ned med meg om dagen. Tror nervene begynner å slå inn for fullt :fnise:

Det er ikke det at jeg føler at vi ikke får det bryllupet vi ønsket oss, men det dukker opp så mange rare tanker underveis. Er redd jeg skal bruke hele dagen til å bekymre meg over om alle koser seg. Redd for at folk skal kjede seg. Blir også litt stressa over tanken på å skulle være vertskap for så mange. Så mye oppmerksomhet samtidig! Tenk om de syns jeg ser ut som et troll! :ler:

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bekymrer meg, for alle er rimelig selvgående, og de er ikke akkurat festbremser noen av dem :ler:

Innerst inne vet jeg at det blir koselig slik vi har planlagt det :)

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Takk for den! Trengte å høre det! :klem: Går litt opp og ned med meg om dagen. Tror nervene begynner å slå inn for fullt :fnise:

Det er ikke det at jeg føler at vi ikke får det bryllupet vi ønsket oss, men det dukker opp så mange rare tanker underveis. Er redd jeg skal bruke hele dagen til å bekymre meg over om alle koser seg. Redd for at folk skal kjede seg. Blir også litt stressa over tanken på å skulle være vertskap for så mange. Så mye oppmerksomhet samtidig! Tenk om de syns jeg ser ut som et troll! :ler:

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bekymrer meg, for alle er rimelig selvgående, og de er ikke akkurat festbremser noen av dem :ler:

Innerst inne vet jeg at det blir koselig slik vi har planlagt det :)

Folk kommer nok ikke til å kjede seg! Og du kommer definitivt ikke til å se ut som et troll, du kommer nok til å bli en vakker brud :)

Det går nok bra skal du se :) Og nå er det ikke lang tid igjen heller :) Foreløpig bare gleder jeg meg, men kan jo hende jeg blir litt stresset om et års tid jeg også, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle 4-mnd danser :klemmer:

Syns vi nettopp danset for 5 jeg! Men det er jammen kjekt at det begynner å nærme seg. Selv om jeg har litt kvaler inn i mellom, så gleder jeg meg veldig. Gikk tur i byen i dag og smakte på det nye navnet mitt. Jeg GLEDER meg til å være Fru X! :hjerter_rundt:

Har hatt en skikkelig runde med invitasjonene i dag. Nå er vi snart i mål! :hoppe:

Har bare siste trinnet igjen på ca 1/3 av invitasjonene. Går fort å få til, men selvfølgelig gikk vi tom for lim, så da må vi ta det i mårra. Så nå er planen for helga å finpusse på ønskelista + lage bryllupshjemmeside slik at alt er klart til å sende ut invitasjoner på mandag. :danser:

Ellers fant jeg noen søte, små klesklyper med blå sommerfugler i byen i dag (på salg og greier - caching!) som jeg tenkte kunne bli fine å bruke til bordkortene. Kanskje bruke dem til å feste små kort på glassene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for invitasjonene! :hoppe: Dette går jo fort! Begynner nesten å få panikk selv når jeg ser hvor effektive folk har vært etter jul :overrasket:

Tenk så gøy det blir å få sendt ut invitasjonene! Også var de så nydelige! Det blir jo en del invtiasjoner og sånt man ser her innpå KG, men det er sjelden de setter så spor at jeg husker dem i lang tid etterpå... men dine (og noen til) sitter som klistret i hjernen! Kjempefine! :klemmer:

Skjønner deg godt med bekymringene for dagen... det jeg syns er nesten det verste, er at jeg må gi slipp på alt på dagen og bare håpe at alt går bra.. lurer på åssen jeg skal klare det.. følelser går litt opp og ned ja. men det blir nok bra :) Snart er vi ferdig med dette og er gifte fruer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du får litt angst jeg!! Tror det er unormalt å ikke ha det.. Har selv levd i panikk de siste mnd, noe som ikke er logisk for vi har jo barn så jeg vil jo alltid være knyttet til ham...

Men jeg tror det er viktig å være nervøs, grue seg for å så glede seg.. Det skal liksom være en fantastisk dag, forhåpentligvis bare en gang i livet ditt og da må man ha litt spenning!!

Tror du ligger godt ann her hvertfall.. satt meg ned å skrev en liste i går over hva jeg hadde/ikke hadde gjort... fikk litt vondt i magen egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for invitasjonene! :hoppe: Dette går jo fort! Begynner nesten å få panikk selv når jeg ser hvor effektive folk har vært etter jul :overrasket:

Tenk så gøy det blir å få sendt ut invitasjonene! Også var de så nydelige! Det blir jo en del invtiasjoner og sånt man ser her innpå KG, men det er sjelden de setter så spor at jeg husker dem i lang tid etterpå... men dine (og noen til) sitter som klistret i hjernen! Kjempefine! :klemmer:

Skjønner deg godt med bekymringene for dagen... det jeg syns er nesten det verste, er at jeg må gi slipp på alt på dagen og bare håpe at alt går bra.. lurer på åssen jeg skal klare det.. følelser går litt opp og ned ja. men det blir nok bra :) Snart er vi ferdig med dette og er gifte fruer! :hoppe:

Åååå! Tusen takk! :klemmer:

Er veldig fornøyd med dem selv :sjenert: Har satt vår til utstilling i vinduet (Kjære brudepar - velkommen til vårt bryllup :fnise:). Ser på den hver gang jeg går forbi. :ler:

Skal bli gøy å sende dem avgårde. Det markerer virkelig at det begynner å nærme seg. Er veldig spent på å se hvor mange som takker ja siden menyen avhenger av hvor mange vi blir.

--

Er nok naturlig med bekymringer ja! Legger mye energi i planleggingen, så vil jo at det skal bli bra! Er litt kontrollfreak, så jeg også må bruke litt tid på å instille meg på at det ikke er alt jeg kan styre, men jeg har bestemt at alle utfordringer/endring i planene/små "katastrofer" på bryllupsdagen skal tas med et smil :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du får litt angst jeg!! Tror det er unormalt å ikke ha det.. Har selv levd i panikk de siste mnd, noe som ikke er logisk for vi har jo barn så jeg vil jo alltid være knyttet til ham...

Men jeg tror det er viktig å være nervøs, grue seg for å så glede seg.. Det skal liksom være en fantastisk dag, forhåpentligvis bare en gang i livet ditt og da må man ha litt spenning!!

Tror du ligger godt ann her hvertfall.. satt meg ned å skrev en liste i går over hva jeg hadde/ikke hadde gjort... fikk litt vondt i magen egentlig..

Som sagt til Tassie: Nerver er nok helt normalt - og bare sunt, som du sier. Det blir nok så bra så :jepp: Jeg er litt frem og tilbake, så nå har jeg insett at innerst inne er det slik vi har planlagt jeg vil ha det. Flere her inne som sier Vingle-Petter er pappa'n deres. Jeg har nok mange halvsøken da, gitt :ler:

Er overhodet ikke nervøs for å være gift. Kommer sikkert til å være et aspeløv rett før det bryter løs, men jeg vet at det er riktig og at han er Mannen :hjerte: Kunne giftet meg med Kjære i dag uten problemer - og det er tross alt det aller viktigste. Nervøsiteten er bare for staffasjen. Så i bunn og grunn er det ikke så farlig.

Må ikke få vondt i magen. Går jo litt i rykk og napp. Noen dager skjer det ingenting, men så: Svusj, svusj - så er massevis krysset av, og det er deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med dem selv :sjenert: Har satt vår til utstilling i vinduet (Kjære brudepar - velkommen til vårt bryllup :fnise:). Ser på den hver gang jeg går forbi. :ler:

:skratte::skratte: *kopiere den ja* :skratte::skratte:

Tror jammen eg ska senda ein te meg sjøl i posten :hoho: bare for å se kor gla eg blir liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
:skratte::skratte: *kopiere den ja* :skratte::skratte:

Tror jammen eg ska senda ein te meg sjøl i posten :hoho: bare for å se kor gla eg blir liksom :fnise:

hahahahahahahaha!!! :hoho::ler::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt mye å styre med om dagen, så blir ikke så mye tid til KG :gråte:

Har forøvrig fått en lyyysende idè! :idesmil:

Jeg vil ha bryllupsnatt i rorbu! Uten at Kjære vet om det! "Gidder ikke å bruke masse penger på dyrt hotell, sant? Vi bruker det heller på litt ekstra kos på bryllupsreisen, så bestiller jeg et vanlig standardrom på jobblinken?" :lur:

Så mens han tror vi skal rusle bort for å overnatte på et kjedelig hotellrom står det klar stilig bil utenfor selskapslokalet når vi skal dra. Jeg og forloveren min overnatter fra fredag og fikser til med med skikkelig seng ute i naustrommet, henger opp hvite laken overalt og slik julebelysning + selvfølgelig masse levende lys. Får noen til å gå og tenne på rett før vi kommer. Bestiller god piknic-kurv med masse digg som kan stå klart så kan vi spise på stranda eller ved fyret i nærheten eller bare i senga hvis været er dårlig eller vi bare ikke gidder å gå. Det hadde vært romantisk det! :hjerter_rundt:

Håper, håper, håper jeg kan få til det! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dessuten: I dag går invitasjonene i posten! :juhu:

Edit: Her var det mye trykkleifs gitt!

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det hørtes skikkelis koselig ut... mye bedre enn hotellrom.. kan jeg få være med?!?!

Får si som hello kittyen sa til meg da jeg spurte om å få være med dem i kofferten til Italia: Så klart! Verdens mest naturligste ting å ta med seg Sandra82 på bryllupsnatten!

:skratte: :skratte: :skratte::fnise: :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt ordner seg så greit for deg! :hoppe:

Og :juhu: invitasjonene!!! :juhu: Så gøy å få sendt dem ut!!! Tipper folk blir veldig glade for å få dem, de var jo så nyyydelige atte :rødme:

Stooore :klemmer: :klemmer: :klemmer: til gode Anea-jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig fått en lyyysende idè!

Jeg vil ha bryllupsnatt i rorbu! Uten at Kjære vet om det! "Gidder ikke å bruke masse penger på dyrt hotell, sant? Vi bruker det heller på litt ekstra kos på bryllupsreisen, så bestiller jeg et vanlig standardrom på jobblinken?"

Så mens han tror vi skal rusle bort for å overnatte på et kjedelig hotellrom står det klar stilig bil utenfor selskapslokalet når vi skal dra. Jeg og forloveren min overnatter fra fredag og fikser til med med skikkelig seng ute i naustrommet, henger opp hvite laken overalt og slik julebelysning + selvfølgelig masse levende lys. Får noen til å gå og tenne på rett før vi kommer. Bestiller god piknic-kurv med masse digg som kan stå klart så kan vi spise på stranda eller ved fyret i nærheten eller bare i senga hvis været er dårlig eller vi bare ikke gidder å gå. Det hadde vært romantisk det!

Håper, håper, håper jeg kan få til det!

Så utroooligt romantisk :rødme: Åh, de hadde vært overraskelsen sin de...Eg tror eg hadde besvimt av glede hadde min mann jort nåke sånn :fnise: Kim sitt naust e de?

Krysse fingrar å ter å sette knute på de eg kan :ler: for at detta ska gå i boks!!!

Dessuten: I dag går invitasjonene i posten! :juhu:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: heldigen så har sendt di ut!!!

Komme de ein i min postkasse og? :fnise: Ville bare hatt ein, siden di e så fiiiiine :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...