Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

For en god idé å ha bryllupsnatten i rorbu :) litt mer spesielt enn et vanlig hotellrom det ja ;) håper du får ordnet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en :klemmer: på Anea-jenta! Håper du har hatt en fin uke! Jeg stikker avgårde nå, så du får ha en riktig god helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Så mens han tror vi skal rusle bort for å overnatte på et kjedelig hotellrom står det klar stilig bil utenfor selskapslokalet når vi skal dra. Jeg og forloveren min overnatter fra fredag og fikser til med med skikkelig seng ute i naustrommet, henger opp hvite laken overalt og slik julebelysning + selvfølgelig masse levende lys.

Ååååå :hjerter_rundt: det er romantisk da, kunne ønske vi hadde rorbuer der jeg skal gifte meg også :-D Det høres jo helt fantastisk ut.

Og :danser: for sendte invitasjoner, de er jo bare helt nydelige de invitasjonene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i full fart om dagen. Ikke så mye bryllupsforberedelser, dessverre, men med Lillegull som er høyt og lavt plutselig. Men han er jo så skjønn da, så det er bare morro : :babygutt:

Har helt glemt å oppdatere min egen bok i det siste. Har begynt på toppen når jeg har løpt forbi KG inn i mellom, men har aldri kommet meg helt ned til min egen bok. :fnise:

Er jo heller ikke så mye som har skjedd på bryllupsfronten heller da. Men - vi har i allefall fått bestemt oss for ringer. Vi går for helt glatte enkle ringer i gult gull - disse

Ellers har vi finpusset litt på ønskelisten. Kjære har satt opp PS3 på ønskelista. Greit nok det, men han brukte vetoretten sin på å ønske oss GTA 4 :hakeslepp:

For dere som ikke kjenner til spillet - det er vel stort sett bare skyte, drepe, herje, rane det går ut på, så vidt jeg har skjønt. Vet ikke helt hva dette sier om hans innstilling til ekteskapet jeg... Jaja, han må vel få bestemme noe han også :fnise:

:skratte: :skratte: :skratte::hoho: :hoho: :hoho:

Så bra at alt ordner seg så greit for deg!

Og :juhu: invitasjonene!!! :juhu: Så gøy å få sendt dem ut!!! Tipper folk blir veldig glade for å få dem, de var jo så nyyydelige atte

Så koselig å se at fortsatt er her inne. Håper det ordner seg for deg. Tenker mye på deg!

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Komme de ein i min postkasse og? Ville bare hatt ein, siden di e så fiiiiine

Kan jeg sende den i gjør det selv klipp og lim utgave? Blir sprø om jeg ser en papirkutter! :skratte::hoho:

--

Gooood :klemmer: til dere andre som har skrevet i boka mi, men nå må jeg løpe gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Er jo heller ikke så mye som har skjedd på bryllupsfronten heller da. Men - vi har i allefall fått bestemt oss for ringer. Vi går for helt glatte enkle ringer i gult gull - disse

Veldig fine ringer, skal ha sånne ringer vi også :-D Eller det vil si vi skal bestille en slik til meg, kjæresten beholder sin forlovelsering som er samme type, så hans skal vi bare pusse opp og inngravere.Av forståelige grunner vil han ikke ha to,men jeg som er litt mer "pyntete" av meg, skal ha en gullring på utsiden av forlovelseringen.

Ellers har vi finpusset litt på ønskelisten. Kjære har satt opp PS3 på ønskelista. Greit nok det, men han brukte vetoretten sin på å ønske oss GTA

:fnise::fnise: GTA ja, det er nok ikke den gaven besteforeldre går for,men skjønner han også da...er ikke veldig lett å være begeistret for kopper og kar :fnise:

Her går det i full fart om dagen. Ikke så mye bryllupsforberedelser, dessverre, men med Lillegull som er høyt og lavt plutselig. Men han er jo så skjønn da, så det er bare morro

Heldige Anea som har en liten baby, begynner å bli overklar ja :-D I går måtte jeg til og med å gå innom Fru Lyng for å titte på vogner og fikk faktisk litt lyst til å kjøpe en-bare så jeg er klar :hakeslepp:

:klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fine ringer, skal ha sånne ringer vi også :-D Eller det vil si vi skal bestille en slik til meg, kjæresten beholder sin forlovelsering som er samme type, så hans skal vi bare pusse opp og inngravere.Av forståelige grunner vil han ikke ha to,men jeg som er litt mer "pyntete" av meg, skal ha en gullring på utsiden av forlovelseringen.

Jeg også er litt mer pyntete enn han. Han har ikke forlovelsesring. Fikk en sånn amerikansk en - heeeelt i orden for meg :sjarmor: Siden jeg skal ha den ringen innenpå, så tar jeg 4mm -syns det holdt på min hånd. Han skal ha 5mm. Har lyst å bestille dem med en gang jeg! Men det tar visst bare fire-fem dager å få dem levert, så det er vel lurt å vente litt til. Synes jeg ser oss stå og pakke for å reise avgårde til byllupet... "Duuuu... Hvor var den lure plassen vi la ringene igjen?" :fnise:

Så et greit alternativ til giftering på en leketøysbutikk i går da. Sånne ringer som skifter farge etter humøret. :fnise:

GTA ja, det er nok ikke den gaven besteforeldre går for,men skjønner han også da...er ikke veldig lett å være begeistret for kopper og kar

I allefall veldig tydelig hva som er hans punkt på ønskelista :hoho:

Heldige Anea som har en liten baby, begynner å bli overklar ja :-D I går måtte jeg til og med å gå innom Fru Lyng for å titte på vogner og fikk faktisk litt lyst til å kjøpe en-bare så jeg er klar :hakeslepp:

:klemmer::klem:

:fnise: synes jeg ser deg gå rundt der med stjerner i øynene :fnise:

Det er jo noe helt spesielt med disse små da. Kjenner jeg begynner å bli klar for nr 2 allerede, men får vel vente en liten stund til. Bare vent til du faktisk går der med voksende mage du! Da gleder du deg da! Er helt fantastisk å være :gravid: (sikkert forutsatt at man har en OK graviditet da, selvfølgelig). Er så mange forventninger og planer og kos. Har du ikke handlet før, skal jeg love deg at du begynner da! Lillegull hadde full garderobe før han var halvbakt :fnise:

:klem:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lyst å bestille rom til vår lille bryllupsreise til København :hjerter_rundt:

Så utrolig kult! De har rokokkostol - PÅ DO!!!! :hakeslepp: :banantroll:

Er litt sløsing å bestille rom til tre-fire ganger av prisen enn hvis jeg booker gjennom jobb, men det hadde jo vært morsomt å unne seg noe ekstra på denne spesielle turen. Drar jo ikke på bryllupsreise så ofte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lyst å bestille rom til vår lille bryllupsreise til København :hjerter_rundt:

Så utrolig kult! De har rokokkostol - PÅ DO!!!! :hakeslepp: :banantroll:

Er litt sløsing å bestille rom til tre-fire ganger av prisen enn hvis jeg booker gjennom jobb, men det hadde jo vært morsomt å unne seg noe ekstra på denne spesielle turen. Drar jo ikke på bryllupsreise så ofte... :sjenert:

Det er jeg helt enig i!! :jepp:

Bryllupsreisen er jo noe helt spesielt, og da synes jeg ikke man skal spare på noe! Hehe.. Iallefall skal man kunne unne seg litt luksus, om man ikke har sprengt budsjettet helt da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestil brudepikekjole :hoppe::danse:

Denne

Edit: Kanskje ikke så lurt å legge ut link til den inloggede ebayen min til fritt bruk? Blondie :fnise:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine ringer! Ligner litt på de vi skal ha, men vi har en litt annen kant på ringene bare. Vi har allerede kjøpt de vi :fnise: Vi fant de etter å ha lett på alle butikker, og da turte vi ikke å la dem gå fra oss for plutselig er jo den modellen borte... Men har bare prøvd den på 3 eller 4 ganger! Syns vi har vært flinke! :ler:

Høres ut som om du er lei av å lage invitasjoner! Det skjønner jeg godt! Vi har det heldigvis lett med akkurat invitasjonene for de er bare å printe ut nå, men det andre? Mm, har det som deg :klemmer:

Også mååå jeg jo bare :hoppe: :hoppe: for nyyydelig brudepikekjole!!! :rødme:

Masse :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Anea-jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine ringer! Ligner litt på de vi skal ha, men vi har en litt annen kant på ringene bare. Vi har allerede kjøpt de vi :fnise: Vi fant de etter å ha lett på alle butikker, og da turte vi ikke å la dem gå fra oss for plutselig er jo den modellen borte... Men har bare prøvd den på 3 eller 4 ganger! Syns vi har vært flinke! :ler:

Høres ut som om du er lei av å lage invitasjoner! Det skjønner jeg godt! Vi har det heldigvis lett med akkurat invitasjonene for de er bare å printe ut nå, men det andre? Mm, har det som deg :klemmer:

Også mååå jeg jo bare :hoppe: :hoppe: for nyyydelig brudepikekjole!!! :rødme:

Masse :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Anea-jenta!

Takk takk :klemmer: Du er god du!

Tror ringene våre er en standard i PAN-katalogen, så er ikke så veldig redd for at den skal bli borte. Ellers hadde nok vi også kjøpt med en gang. Har prøvd massevis av ringer, men det er disse vi kommer tilbake til hele tiden. Tror det er et godt tegn på at det er Ringene for oss.

Vi har forresten bestemt oss for å ha: "Du ock jag, Anea" og "Jaaa, Aneamannen, du och jag" i ringene. Mulig vi tar "Du ock jag + navn" i begge, men synes det er litt morsomt med hele sitatet da.

Har et lidenskapelig forhold til Emil og Astrid Lindgren :fnise:

Litt lei av å lage invitasjoner, kan du si ja :hoho: Men det var jo koselig også da....

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiine brudepikekjolen :duskedame: Den va kjempefin, så søt me den litle boleroen te :fnise:

:hoho: for en go idè å ha Emil sitat inni ringane da :skratte: Heilt herligt!!! Dåkke e nok dei einaste så har de inni ringane verfal, folk flest har sånn "din ***" de e litt utgått på dato liksom! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fiiiine brudepikekjolen :duskedame: Den va kjempefin, så søt me den litle boleroen te :fnise:

:hoho: for en go idè å ha Emil sitat inni ringane da :skratte: Heilt herligt!!! Dåkke e nok dei einaste så har de inni ringane verfal, folk flest har sånn "din ***" de e litt utgått på dato liksom! :sjenert:

Tror faktisk ikke vi er de eneste...

Har sett det stå på en side med forslag til tekst - sammen med bl.a. "Til Dovre faller." Synes den også er litt festlig, jeg da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært flink å fått gjort mye de siste dagene jeg!

Liker ringene deres, synes enkle gullringer er det fineste som gifteringer :) Vi har 4 mm nå vi også, men litt annen utforming på ringen... lurer på om vi skal smelte om til en fasong så ligner mer på den dere har, pluss sette 3 eller 5 diamanter i min :)

Så kjekt at lillegull har blitt så aktiv :) Jeg er i likhet med *englefjes* ganske så babysyk... men blir nok et par-tre år til ennå...minst :( Får kose meg med å låne andres så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...