Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ballerina
Treeeeig!!!!

Skal oppdatere i mårra - lover :fnise:

Gleder meg til oppdatering! :juhu: Går det bra med dere?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anea!! :vinke:

Nå har jeg kost meg med å lese heele boken din, og er veldig spent på hvordan innbydelsene og bildene av deg i kjolen ser ut! Mulig å få se? :sjenert:

Hvor gammel er :babygutt: ? Har selv ei lita :babyjente: på straks 7 mnd, er jo sååå herlige disse små!!

Gleder meg til å følge siste rest av boken din!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

Menneh...koss har de seg at eg ikkje har fått min invitasjon ennå??? :vetikke: Tihihi :fnise:

Har du ikke fått!!??:vetikke::hakeslepp:

Svartens posten altså. Ikke mulig å stole på dem! :rope::sinnatagg::kjempesinna::frustrert:

:fnise::ler:

Eg gir meg ende øve :dåne: Kan du og strikka???

:fnise: prøver å innbille meg at jeg kan.

Nåh.. Vi får nå se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos svigermor ja :overrasket: Det hadde jeg aldri klart :ler: Men dere har kanskje et godt forhold? Og dere skulle overta rundt påske? Det er jo ikke lenge til :hoppe:

Jeg har en kjempeskjønn svigermor, så det har gått kjempefint. Hun er uansett så aktiv at hun ikke har vært mye hjemme, så vi har ikke akkurat rukket å gå hverandre på nervene. :Hehe: Men blir jo godt å komme i orden hjemme selvfølgelig.

God påske, Tassie-mor. Håper du har det fint!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til oppdatering! :juhu: Går det bra med dere?

:klemmer:

Alt bra med oss! Fikk flyttelasset over fjellet fortere enn vi trodde. Kom fredag før påske, så da passet jeg på å komme meg avgårde nordover før flyttebilen trillet ned oppkjørselen :fnise: Men vi har leid inn folk til å gjøre det for oss da, så jeg hadde ikke losset uansett da. Det eneste Kjære måtte gjøre var å låse opp døra :ler:

Foreløpig er ingenting pakket ut. Reiser tilbake søndag og satser på å komme litt i orden i løpet av mandagen.

Har kommet over det lille flyttesjokket nå, og tror nok jeg kommer til å trives veldig godt. Vi har vært heldige og fått en kjempefin leilighet til en billig pris. Satser på å bo der et års tid før vi kjøper oss noe selv.

Fikk en kjempestart på jobbsøkingen også. Var i intervju rett før påske og fikk jobbtilbud hos et firma som jeg veldig godt kunne tenke meg å jobbe for. Riktignok ikke på akkurat den stillingen jeg søkte på, men absolutt en spennende mulighet. Men siden jeg måtte begynt rett etter påske, valgte jeg å takke nei. Synes det er for tidlig å skulle kaste Lillegull ut i hverdagsstresset enda. Litt surt, men det dukker nok opp noe annet. Fikk i allefall en skikkelig selvtillitsboost :hoppe:

Ser lyst på livet om dagen jeg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anea!! :vinke:

Nå har jeg kost meg med å lese heele boken din, og er veldig spent på hvordan innbydelsene og bildene av deg i kjolen ser ut! Mulig å få se? :sjenert:

Hvor gammel er :babygutt: ? Har selv ei lita :babyjente: på straks 7 mnd, er jo sååå herlige disse små!!

Gleder meg til å følge siste rest av boken din!! :-D

:velkommen:

Så koselig med et nytt ansikt i boka mi, og at du har orket å bla deg gjennom hele!

:babygutt: er snart 9 mnd. Fantastisk alder! Synes det skjer nye ting hver dag. Han kommer til å være 11 mnd når vi gifter oss, og han løper rundt stuebordet om dagen, så jeg er veldig spent på om han går til da. Hadde vært utrolig søtt da!

Selvfølgelig skal du få se bilder! Skal sende deg pm ganske så straks jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så! Skal vi se... Det var det bryllupet da. :fnise:

Som sagt har det gått litt treig med bryllupsplanleggingen i det siste. Ha rett og slett vært litt lei, men nå begynner pågangsmotet å komme tilbake igjen!

Siden sist har alle svarene kommet inn. Alle unntatt en kommer! :juhu: Nå kan det se ut som en gammel bekjent kunne tenke seg å stå for musikk under vielsen, så da får han selvfølgelig den ledige plassen. Håper det går i orden. Ikke bare fordi han vil hjelpe til med musikken, men fordi han er en kjempekoselig fyr det hadde vært kjekt å ha med, og han vil helt sikkert bidra til god stemning.

Har fått unna en del av de tingene som må gjøres her oppe i løpet av påsken. Har bestilt blomster. Fikk så utrolig god hjelp i blomsterbutikken! Tror det kommer til å bli kjempefint! :hoppe: Tror hun som skal lage buketten skjønte akkurat hvordan jeg vil ha det, og ut i fra bilder av buketter er hun utrolig flink! Hun anbefalte meg en rund bukett uten heng, og det er jo i grunn det jeg har ønsket meg fra begynnelsen av. Buketten blir altså forholdvis enkel med blå hortensia og hvite orkider med sølvtråder og perler rundt omkring.

Skulle i grunn hatt prøvetime på hår i påska også, men de hadde skrevet feil på salongen og satt meg opp på sminke i stedenfor. Ikke noe problem det - tar igjen håret neste gang jeg er hjemme. Sminken ble kjempefin, men vi skal prøve en gang til med litt andre nyanser sammen med håret. Jeg bruker vanligvis veldig lite sminke, og jeg er redd jeg skal føle meg litt oversminket siden øyensminken ble ganske mye mørkere enn jeg vanligvis bruker. Dro hjem og prøvde kjolen når jeg var sminket, og jeg ser i grunn at det blir riktig med litt sminke. Med litt finpuss på farger blir jeg nok kjempefornøyd :juhu:

Fikk forresten et kjempesjokk når jeg prøvde kjolen :skratte: Rakk ikke å prøve en siste gang i salongen før vi dro fra Bergen, og da je tok på kjole med underskjørt her hjemme så jeg ut som den bløtkaka! I tillegg hadde de vært og rotet med synåler på kjolen, og gjort skikkelig dårlig arbeid. Hun som har gjort det kan virkelig ikke hatt peiling. Slepet kunne ikke legges helt ut, og hele skjørtet krøllet seg helt sammen. Var helt :sjokk::kjempesinna: :slåss: :hakeslepp::grine::frustrert:

Heldigvis har mamma et litt kaldere hode enn meg, og så raskt at syfadesen var en lett match å fikse opp igjen. Oppdaget også at det var en ekstra ring i underskjørtet, og når jeg hadde operert t den ut, så alt så meget mye bedre ut

Men joda, kjente Bridezillaen i meg vokse til uante dimensjoner! :skratte::skratte::skratte:

Ble langt dette her, men sånn går det når man drøyer så lenge med oppdateringen. Nå skal jeg spise påskelam! :spise::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjempeskjønn svigermor, så det har gått kjempefint.

Så herlig å ha en kjempeskjønn svigermor! Det må jo være rene drømmen! *drømme seg heeelt bort* :fnise:

Har kommet over det lille flyttesjokket nå, og tror nok jeg kommer til å trives veldig godt. Vi har vært heldige og fått en kjempefin leilighet til en billig pris. Satser på å bo der et års tid før vi kjøper oss noe selv.

Fikk en kjempestart på jobbsøkingen også. Ser lyst på livet om dagen jeg! :danse:

Det var en kjempeherlig nyhet!!! Så godt å høre at dere har god tro og trives og var så heldige med både leilighet og jobb! Dette går jo virkelig den rette veien ser jeg :hoppe: :hoppe:

Også må jeg jo :hoppe: :juhu: og :danser: litt for alt som har skjedd med ja-svar og blomster og alt! Godt å få enda flere ting på plass? Det er jo ikke lenge igjen nå for deg :hoppe: Syns virkelig dere har fått i orden veldig mange ting og ser ut som dere har full kontroll!

Synd med kjolen da... Kan skjønne at kjolen så ut som en bløtkake hvis det var en ekstra ring ja.... godt det gikk an å ta den ut :) Og så heldig du har med en mamma som holder roen og hjelper til når det trengs! Hva skulle vi vel gjort uten disse mødrene? :sjenert: Det går nok bra med kjolen og alt til slutt, dere har jo hatt så flaks og vært så heldige og fått det så bra med alt annet nå, så da går det bare en vei, og snart er dere mann og kone! :hoppe:

God påske tilbake til deg Anea!! Håper du koser deg i påsken! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, Anea! Kjolen din var NYDELIG!!!! Den var ENDA finere på deg, enn på de første bildene! Og innbydelsene var virkelig vakre! :tommelsmil: Så flink du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, Anea! Kjolen din var NYDELIG!!!! Den var ENDA finere på deg, enn på de første bildene! Og innbydelsene var virkelig vakre! :tommelsmil: Så flink du er!!

Tusen takk! Jeg gleder meg sånn til å bruke den! Fullstendig upraktisk i settingen vår. Må balansere meg ned en smal landgang til vielsen - fikk sjekket flo/fjøre i dag, og heldigvis er det flo under vielsen, så da blir det ikke fullt så bratt, men likevel...

:skratte::skratte::skratte:

Syns jeg ser meg.

Men det måtte bare bli den. :ler:

*Kremt* Invitasjonene må jeg nok gi en god del av æren til Kjære for. Uten han og photoshop hadde ikke jeg fått dem til slik. Er godt fornøyd med dem da. Fått mange kommentarer fra gjestene, og det er jo kjempekoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så godt å høre at alt står bra til med dere! :-D Flott at du og svigermor ikke har gått hverandre på nervene ennå - heldig du! Jeg har vært sammen med min siden i går kveld og holder på å gå bananas! :fnise:

Tenk at alle gjestene utenom en har takket ja! :juhu: SÅ GØY! :hoppe: Jammen ikke lenge igjen nå :-D Så bra du fikk gjort endel når du var hjemme nå :) Brukebuketten hørtes fint ut! Synes det er veldig fint selv med små runde! For du er ikke så høy du heller? Lurt å høre på de som skal lage for de er som oftest veldig flinke med slikt :)

Ha en fin påskeaften!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så fint at flyttingen har kommet i orden!! skjønner godt at du ikke vil begynne å jobbe med en på 9 mnd.. kommer nok andre jobber!! Men er jo godt å se at man får tilbud da!!

bra du har en svigermor som fikser da... bridzilla ja... kjolen, den er viktig!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame: :banantroll: :banantroll: :kaklehone: :banantroll: :banantroll: :duskedame:

for snille svigermor så ikkje går på nervene, at alle unntatt ein har svart ja, å for kjapt jobbtilbud!!! Sjikkelikt headhunta du :fnise: Sjønne godt du syns de e tidligt me Lillegull i bhg allerede, men hadde du måtta sagt ja (trengte pengene) så kan eg me håndå på hjerta sei at di blir såååå dulla me dessa små i bhg :sjenert: så di har de brillefint :ler: (Eg foreksempel kose di jo omtrent hålete :skratte: "Ska han/hu legga seg??? Å nei...." :sjenert::fnise: )

Åååååååååååååååå

:roser: for 2 mnd ijenn te :bryllup:

:juhu: :danser::danser: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en virkelig hyggelig oppdatering!!! :juhu:

Dumt med kjolen da, men bra at det ordnet seg! Jeg begynte å jobbe da sønnen min var 6 måneder jeg... :hakeslepp: Men det var KUN fordi svigermor er ufør så hun passet ham. Ellers hadde det ikke blitt aktuelt. Han begynte ikke i barnehage før han var 3 år. Så jeg skjønner veldig godt at du vil vente! De er jo bare babyer ennå når de er så små! Det kommer helt sikkert flere jobbtilbud!! :jepp:

Nå kommer det til å gå fort framover mot bryllupet!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...