Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Go helg pusi

:klemmer::klemmer::klemmer:

Edit: Jeei, eg laga side 18 :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar meg tid til en liten :danser::danser::danser: her inne også.

Vi har fått tilbake prøvingspapirene! :hoppe: Glad de kom før vi flytter. Hadde helt sikkert blitt noe kluss hvis ikke. I allefall hadde jeg gått og ventet på at det skulle skje.

Men nå er det tilbake til pakking på meg. En uke til avgang...

God helg til dere jeg måtte ha hoppet over i farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: så gøy med prøvingspapirene! :danser:

Lykke lykke til med pakking og flytting Anea! Tenker masse på deg og håper virkelig du får det fint der dere flytter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også! :klem: Og lykke til med flyttinga!!! Håper du kommer til å trives! Og :danser: for at prøvingspapirene er i orden! Da er det bare å kjøre på!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svooosj* redde Anea fra å havna på side 2

:hoppe: å sprette litt for prøvingspapirår på plass før dåkke flytte :fnise: Enige me deg i at de e greit å få sånt på plass før en bjynne å rota me adresse-endring å sånn..kan bli nervøse av mindre :dåne:

Står vel litt på håve hos deg nå, så ha en fiiiine tirsdagskvell oppi pappeskene :hoho:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svooosj, redde Anea ijenn fra o`fæle side 2* :fnise:

Håpe ting går greit der du befinne deg nå.... :sjenert: Savne deg her inne då!!!

:klemmer:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svooosj* redde Anea fra å havna på side 2

:hoppe: å sprette litt for prøvingspapirår på plass før dåkke flytte :fnise: Enige me deg i at de e greit å få sånt på plass før en bjynne å rota me adresse-endring å sånn..kan bli nervøse av mindre :dåne:

Står vel litt på håve hos deg nå, så ha en fiiiine tirsdagskvell oppi pappeskene :hoho:

:klemmer::klemmer::klemmer:

*svooosj, redde Anea ijenn fra o`fæle side 2* :fnise:

Håpe ting går greit der du befinne deg nå.... :sjenert: Savne deg her inne då!!!

:klemmer:

Tusen takk for at du reddet meg fra skumle side to :fnise:

Vi er omsider på plass over fjellet etter å ha humpet oss av gårde med en bil bryllupsklær, bryllupsstasj, leker, klær, barnevogn, mokkamaster og andre uunnværligheter og ting og tang jeg ikke tør overlate til flyttebyrået. Sett den reklamen der bilden eksploloderer av bagasje? Hadde glidd rett inn! :hoho: -

Nå er vi installert hos svigermor på litt ubestemt tid. (:dåne::fnise:). Foreløpig står alle tingene våre igjen i den gamle leiligheten. Håper flyttebyrået får det over til vi tar over den nye leiligheten til påske.

Naturlig nok har det ikke blitt så mye bryllupsforberedelser i det siste, men vi har i allefall snart fått inn svar fra alle inviterte. Ingen avslag så langt :juhu: Er fire-fem stykker igjen som ikke har svart enda (selv om svarfristen var 1. mars :frustrert:), men er ganske sikker på at de kommer (med unntak av en som jeg antar kommer til å takke ja, men ikke dukke opp likevel :kjefte:) Så da ser det ut til at vi blir 55 stykker. Litt mange synes jeg, men tror det blir hyggelig. Tror vi kommer til å droppe tapasen og gå for treretters sånn at det ikke skal bli kaos når folk forsyner seg. Dessuten mistenker jeg en del av gjestene for å leve etter "jeg spiser ikke grønnsaker når jeg er borte hos folk," så for å unngå at alt kjøttet forsvinner før alle har fått forsynt seg tror jeg det er tryggest å gjøre det sånn.

Ellers benyttet jeg kjøreturen til å begynne på et lite strikkeprosjekt

Tenkte å ha den over skuldrene utover kvelden - hvis jeg får til dette her da. Er ikke verdens mest erfarne på området, så vi får se hva det blir til. Har i allefall kjøpt deilig angoragarn, så et sjal skal jeg i alle tilfeller få til hvis ikke boleroen blir som planlagt.

Blir vel litt ymse med aktiviteten min her inne fremover enda. Svigermors internettilgang er ikke akkurat til å stole på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du reddet meg fra skumle side to

Vi er omsider på plass over fjellet etter å ha humpet oss av gårde med en bil bryllupsklær, bryllupsstasj, leker, klær, barnevogn, mokkamaster og andre uunnværligheter og ting og tang jeg ikke tør overlate til flyttebyrået. Sett den reklamen der bilden eksploloderer av bagasje? Hadde glidd rett inn!

Ser de for meg ja :skratte: Godt dåkke e komt på plass :klemmer:

Naturlig nok har det ikke blitt så mye bryllupsforberedelser i det siste, men vi har i allefall snart fått inn svar fra alle inviterte. Ingen avslag så langt

:juhu: :juhu: :juhu:

Menneh...koss har de seg at eg ikkje har fått min invitasjon ennå??? :vetikke: Tihihi :fnise:

Så da ser det ut til at vi blir 55 stykker. Litt mange synes jeg, men tror det blir hyggelig. Tror vi kommer til å droppe tapasen og gå for treretters sånn at det ikke skal bli kaos når folk forsyner seg. Dessuten mistenker jeg en del av gjestene for å leve etter "jeg spiser ikke grønnsaker når jeg er borte hos folk," så for å unngå at alt kjøttet forsvinner før alle har fått forsynt seg tror jeg det er tryggest å gjøre det sånn.

Sikkert lurt å kjøra 3 rettars då ja!! Tror de e vanskeligt å ha tapas i bryllup eg, verfal som middag....Stor fare for de blir sånn så du seie; grønnsaker spise me hjemma de :ler: Ei venninna av meg inviterte dei aller nærmaste te middag på resturang, åsså kjørte di tapas på vennefesten om kvellen! De funka knallbra :tommelopp:

Ellers benyttet jeg kjøreturen til å begynne på et lite strikkeprosjekt

Tenkte å ha den over skuldrene utover kvelden - hvis jeg får til dette her da. Er ikke verdens mest erfarne på området, så vi får se hva det blir til. Har i allefall kjøpt deilig angoragarn, så et sjal skal jeg i alle tilfeller få til hvis ikke boleroen blir som planlagt.

Eg gir meg ende øve :dåne: Kan du og strikka??? Den boleroen va superskjønne!! :dåne: Eg må vær de dårligaste kuppe ever når de komme te sånne håndarbeid-greier (....verfal sånn håndarbeid :skratte: ) Sist eg prøvte å strikka så endte de me at eg ikkje fekk maskene øve på den andre pinnen...strikke litt stramt ja :fnise: Sko ønskt eg fekk de te, for de e så masse fint så går an å laga!!!

:hoppe::hoppe:

:danser::danser::danser:

:juhu: :juhu:

litt her og eg...

*knurrrrr, like tje den 20 smiley`s regelen...*

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig nok har det ikke blitt så mye bryllupsforberedelser i det siste, men vi har i allefall snart fått inn svar fra alle inviterte. Ingen avslag så langt :juhu: Så da ser det ut til at vi blir 55 stykker. Litt mange synes jeg, men tror det blir hyggelig.

Blir vel litt ymse med aktiviteten min her inne fremover enda. Svigermors internettilgang er ikke akkurat til å stole på :fnise:

Godt å høre fra deg igjen Anea :klemmer:

Hos svigermor ja :overrasket: Det hadde jeg aldri klart :ler: Men dere har kanskje et godt forhold? Og dere skulle overta rundt påske? Det er jo ikke lenge til :hoppe:

Spennende med ja-svar!!! :hoppe: Men skjønner ikke at folk lar være å svare helt til siste slutt og når svarfristen kommer så har de glemt hele greia :kjefte:

55 stk høres helt passe ut! Nok folk til at noen sure kjerringer ikke klarer å ødelegge stemningen og få nok til at man får hilst på alle sammen og slått av en prat :) Holder med deg i å ha 3-retters.. høres fornuftig ut :)

Håper du har det fint til tross for flyttestress og ting og tang! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere er trygt over fjellet :) Holde ut hos svigermor.. :troest: hehe. Heldigvis ikke lenge til påske!

Og 55 gjester høres akkurat passe ut! Helt enig med Tassie der!

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bodd litt hos svigers selv en periode... var ikke hæla i taket, men gikk jo bra da..

3 retters... personlig synes jeg det er best.. men det er fordi jeg lager så mye plukke mat til alle de andre selskapene våre.. bursdager og slikt.. og jeg bare elsker mat... :fnise:

ville nok neppe turt å sende med kjolen min til ett transport firma nei.. ser liksom ikke for meg at de legger den pent og pyntelig fra seg... blir vel krølla under en sofa eller noe... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri ha bodd hos svigermor over lengre tid jeg :fnise:

Hun må ha det siste ordet, og får hun ike det så durer hun vidre på det hun mener er rett uansett... så "kan" hun veeeeldig my... litt slitsomt egentlig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra å høre at dere har kommet dere vel over fjellet! :) Lo litt for meg selv når du beskrev bilen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...