Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Takk for nye bilder Anea :-D

Du ser bare helt nydelig ut :hjertesmil: Synes ikke det er for mye med tiara jeg heller, tiara er jo stor stas da og det ser bare kjempeflott ut.

Er så gøy med de små jentene, var hjemme hos mamma og pappa i helgen og da prøvde søsteren min "brudekjolen" sin som hun kaller det sammen med alt utstyret med unntak av tiara. Så vakker da og du ser jo at det er rett før de sprekker av stolthet :-D Så det er bare å glede seg til den skal gis bort.

Tusen takk :klemmer: Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å bruke den! Kjære lurte på hva jeg gledet meg mest til - gifte meg eller gifte meg med han. Måtte innrømme at det var litt av begge deler :fnise:

Kan se for meg at søsteren din strålte. Hun er jo bare så skjønn!

Går bare og tripper og venter på påske jeg nå. Gleder meg sånn til å gi den til Kjæres søster. Snakket med henne her en dag, og hun er helt i ekstase. Hun er skikkelig atpåklatt og hele familiens lille prinsesse. Kommer til å stjele showet (og det passer meg i grunn godt :fnise:) Skjønne jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååååå nydelig kjole! Du kommer til å stråle :) Og det er absolutt ikke for mye med tiara, så bare kjør på!

Tusen takk :klem: Er veeeeldig fornøyd selv, tross i at den er fundamentalt forskjellig fra den type kjole jeg trodde jeg skulle ha :fnise:

Tror kanskje det blir tiara gitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, tusen takk for bilder! du var kjempenydelig da! og du MÅ ha tiara! var jo kjempefint, og slettes ikke for mye, syns nå jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå, tusen takk for bilder! du var kjempenydelig da! og du MÅ ha tiara! var jo kjempefint, og slettes ikke for mye, syns nå jeg da..

Takk takk :)

Du syns det du også altså... Ser ut som det blir tiara da :hoppe::juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og få se?? :sjenert:

kan lille nysgjerringe meg også se??

Åååh kan jeg også få se?? :hoppe:

Så klart. Viser frem til alle som vil se :fnise:

Sender PM nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin du var!!!!!!!!!!!! :hoppe::hoppe:

jeg synes ikke du kan gå uten den tiaraen jeg... synes liksom det manglet noe etter å ha sett med... håret blir jo ofte litt "større" og flottere på dagen og med sminke og slikt så synes ikke den tiaraen så mye som man tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de fine bildene!!! Så nydelig!!!! :rødme:

Jeg er enig med de andre jentene i at du bør bruke tiaraen i tillegg! Den gjorde jo antrekket helt fullkomment!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt nydelig!!!! :rødme:

Kjør på med full pakke! Det var langt ifra for mye!! :jepp:

Det blir kjempe bra med tiaraen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...