Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok


Anea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsener, og god helg til dere alle, selv om den snart nærmer seg slutten.

Har vært hjemme noen dager nå, og flydd rundt på forskjellige avtaler. Har møtt de på restauranten. Menyen begynner å nærme seg ferdig. Får et nytt forslag på mail i løpet av neste uke. De er fremdeles like hyggelige der. Det er verdens skjønneste dame som er kontaktpersonen vår. Ingenting er noe problem. Virker som at de virkelig vil at vi skal få en flott dag, og at de gleder seg til å ha bryllupet der.

Fikk skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg var så utålmodig med tilbakemeldingene. Har vært der flere ganger denne uka (ikke for å mase altså, bare for å drikke kaffe :fnise: De har verdens beste kaffe, utvilsomt!), og de har det supertravelt! Tviler på de har tid til mye kontortid, for å si det sånn! Har som sagt hatt en skikkelig god magefølelse for dem hele tiden, så jeg tror dette blir veldig bra.

Har vært på prøvetime også. Ble fint, men var ikke 100% fornøyd siden det ikke var helt sånn som jeg har sett for meg, men jeg forklarte hva jeg ville ha annerledes og tror frisøren forsto godt hva jeg mente, så regner med det blir bra på Dagen. Skal se om jeg får lagt ut bilde litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Jeg så også det at der var få smilyer :fnise: Tenkte først at dette kunne ikke være deg! :ler:

Så bra at du har fått fikset mye denne uken :) Det nærmer seg virkelig for deg nå :-D Gleder meg til å se bilder av håret ditt! :juhu: Og om det ikke blir akkurat som du ser for deg på Dagen så er jeg sikker på at du får en perfekt bryllupsdag uansett! :hoppe:

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, og god helg til dere alle, selv om den snart nærmer seg slutten.

Har vært hjemme noen dager nå, og flydd rundt på forskjellige avtaler. Har møtt de på restauranten. Menyen begynner å nærme seg ferdig. Får et nytt forslag på mail i løpet av neste uke. De er fremdeles like hyggelige der. Det er verdens skjønneste dame som er kontaktpersonen vår. Ingenting er noe problem. Virker som at de virkelig vil at vi skal få en flott dag, og at de gleder seg til å ha bryllupet der.

Fikk skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg var så utålmodig med tilbakemeldingene. Har vært der flere ganger denne uka (ikke for å mase altså, bare for å drikke kaffe :fnise: De har verdens beste kaffe, utvilsomt!), og de har det supertravelt! Tviler på de har tid til mye kontortid, for å si det sånn! Har som sagt hatt en skikkelig god magefølelse for dem hele tiden, så jeg tror dette blir veldig bra.

Har vært på prøvetime også. Ble fint, men var ikke 100% fornøyd siden det ikke var helt sånn som jeg har sett for meg, men jeg forklarte hva jeg ville ha annerledes og tror frisøren forsto godt hva jeg mente, så regner med det blir bra på Dagen. Skal se om jeg får lagt ut bilde litt senere.

*overbevist om at de e Aneamannen så har skreve detta*

:skratte::hoho:

Seriøst jentå mi, nå må du tje svikta meg i antall smileys her :dåne:

:regler::kjefte: me prøve ALLTI å maxa grenså :fnise: å hvis me ikkje får de te på naturligt vis så slenge me på nåken bare fordi :hoho:

:danse::hoppe: :juhu: for dei flinke kjekke folkå der dåkke ska ha festen (sjøl om de e jammen på tide å hosta opp en meny nå :dåne:) Me like kjekke folk, å go :kaffe: :fnise: åsså :sjokolade: då, kor nå enn de kom inn i bilde :skratte:

:klemmer: å :kose: litt på Anea denna strålannes søndagen der staakar Kittyen må sitta inne å jobba :grine:

Jeeee, eg maxa :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo nesten fortelle litt om dagen i går også! :hoppe: Mulig jeg tar det bort etterhvert for å bevare litt anonymitet her inne. Blir sikkert langt: men her er altså et lite sammendrag for de som gidder å lese:

*Borte* Har det på PM hvis noen føler seg snytt :sjenert:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de hørtes heilt knakanes kjekt ut :hoppe: :hoppe: :hoppe: Gruglede meg te de e min tur :sjenert:

Koss e formen idag då?!? :spy::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Høres ut som en helt suuuuper dag :danser::danser:

Kan tenke meg at du følte deg som en superstjerne ja, det hadde jeg gjort også.Veldig flinke forlovere og "andre som hjelper til med utdrikningslag-mennesker" vi KG jenter har kjenner jeg.

:danser::danser::danser::danser:

Man vet det nærmer seg når utdrikningslaget er over :danser::danser::danser: ..... da er man snart :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Diiigert :kyss: på både Ballerina og Kittyen! Dere er så søte! :klemmer:

Skal virkelig skjerpe meg med smileys her altså. Får skylde på mye :vin: i går :hoho:

Men nå må jeg vekke mamma så jeg får hentet Lillegull :reise::babygutt: Savner han så jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn her :kgbaby: Første gangen han er borte over natten, og på oppdateringene i går virket det ikke som han savnet mamma i det hele tatt :grine:, men det tyder jo på at han har hatt det bra det da. Gullungen min! :hjerter_rundt:

:danser::hoppe::trene::ball::plystre::flekke::danser:

for å gjøre det godt igjen med smileysene jegn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diiigert :kyss: på både Ballerina og Kittyen! Dere er så søte! :klemmer:

Skal virkelig skjerpe meg med smileys her altså. Får skylde på mye :vin: i går :hoho:

Men nå må jeg vekke mamma så jeg får hentet Lillegull :reise::babygutt: Savner han så jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn her :kgbaby: Første gangen han er borte over natten, og på oppdateringene i går virket det ikke som han savnet mamma i det hele tatt :grine:, men det tyder jo på at han har hatt det bra det da. Gullungen min! :hjerter_rundt:

:danser::hoppe::trene::ball::plystre::flekke::danser:

for å gjøre det godt igjen med smileysene jegn :fnise:

Se de ja, myyyye bedre :hoho:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også :kyss: på *englefjes* så klart! Jeg er litt treig med innleggene her, skjønner jeg :fnise:

Ja, det nærmer seg virkelig! Også du da! Om en pitteliten uke er du fru!!! Det er snart det! :hoppe::dåne::danser:

---

Og formen min er... *kremt*... så der :fnise:

Er en grunn til at mamma må kjøre meg for å hente Lillegull :skratte::skratte::hoho::hoho:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Utdrikningslaget ditt hørtes kjempekjekt ut! :-D Nesten sånn at jeg må sende det videre til min kjære forlover :)

:klemmer:

P.S. :kyss: tilbake :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *englefjes*
Også :kyss: på *englefjes* så klart! Jeg er litt treig med innleggene her, skjønner jeg :fnise:

Ja, det nærmer seg virkelig! Også du da! Om en pitteliten uke er du fru!!! Det er snart det! :hoppe::dåne::danser:

---

:kyss: tilbake til deg Anea.

Nærmer seg med stormskritt nå ja, så blir nok dårlig med konsentrasjon på skolen denne uken kjenner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:kyss: tilbake til deg Anea.

Nærmer seg med stormskritt nå ja, så blir nok dårlig med konsentrasjon på skolen denne uken kjenner jeg....

Klarer du å gå på skolen altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag :-D Begynner å nærme seg bryllup nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med prøvetime! :hoppe: Gleder meg til hårbilder :popcorn:

Det hørtes ut som et kjemmmpekoselig utdrikningslag! Som Ballerina sier, får lyst til å sende ideen videre til min forlover :fnise:

Bare bittelitt over en mnd igjen for deg nå Anea :juhu:

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...