Anea Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #221 Del Skrevet 21. januar 2008 Oi så spennende å begynne med papirene! Da merker man at det nærmer seg med stormskritt..... Oi! De skulle jeg sende i dag jeg! Jaja, vi blir vel gift om vi venter til å mårra. Haster jo ikke akkurat, men jeg gleeeeeder meg til å putte den i postkassa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. januar 2008 #222 Del Skrevet 21. januar 2008 Oi! De skulle jeg sende i dag jeg! Jaja, vi blir vel gift om vi venter til å mårra. Haster jo ikke akkurat, men jeg gleeeeeder meg til å putte den i postkassa! Det skjønner jeg godt! Jeg gleder meg jeg og! Men jeg har leeenge å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. januar 2008 #223 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg ble virkelig imponert over invitasjonene deres, kjempestilige Godt jobbet, nå er det bare å få dem postet Takk for titten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #224 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg ble virkelig imponert over invitasjonene deres, kjempestilige Godt jobbet, nå er det bare å få dem postet Takk for titten! Tusen takk! Gleder meg til de er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 21. januar 2008 Det skjønner jeg godt! Jeg gleder meg jeg og! Men jeg har leeenge å vente Nåja. Tida går fort fort fort. Plutselig er du der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 21. januar 2008 #226 Del Skrevet 21. januar 2008 Fantastiske invitasjoner :-D Aldeles nydelige :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. januar 2008 #227 Del Skrevet 21. januar 2008 Nåja. Tida går fort fort fort. Plutselig er du der! Vi får satse på det! Når vi skal få svar på invitasjonene så er du allerede gift fru du! Heldiggen! Jeg har alltid syntes at våren har gått fort.. og det er igrunn veldig greit! Så får vi håpe at våren går like fort i år som den har gjort før, så vi begge to blir mrs ganske snart! Åh som jeg begynner å glede meg! Merker det skikkelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. januar 2008 #228 Del Skrevet 21. januar 2008 Så forresten du ble litt bekymret for bryllupet for en ukes tid siden, at dere hadde gjort de riktige valgene og sånt... tror det er helt normalt å få litt nerver innimellom når det nærmer seg, men jeg synes det virker som du har god kontroll og dere får nok et kjempefint bryllup Bra du føler deg mer oppesen igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 21. januar 2008 #229 Del Skrevet 21. januar 2008 Har jeg sett invitasjonene?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #230 Del Skrevet 23. januar 2008 Har jeg sett invitasjonene?? :klø: Troooor du så dem, men kan sende deg ny PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #231 Del Skrevet 23. januar 2008 Så forresten du ble litt bekymret for bryllupet for en ukes tid siden, at dere hadde gjort de riktige valgene og sånt... tror det er helt normalt å få litt nerver innimellom når det nærmer seg, men jeg synes det virker som du har god kontroll og dere får nok et kjempefint bryllup Bra du føler deg mer oppesen igjen nå Ja, fikk litt hetta en stund. Var sikker på at alt kom til å bli bare tull og fiasko. Hehe. Men ser lysere på det nå. Synes fremdeles det er litt irriterende at familien har invitert på vegne av oss - vi ville jo egentlig ha et lite bryllup, men alle som er invitert er veldig artige folk. Det bruker å være kjempekoselig når vi samles, så får håpe det gjelder for bryllupet også. Synes det er dumt at vi har måtte kutte ned på vennekvoten til fordel for familie, men sånn blir det. Likevel - dersom vi skulle startet planleggingen nå, så hadde vi nok unnlatt å inkludere familien så mye i diskusjonen om gjestelisten og heller kjørt vårt eget løp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. januar 2008 #232 Del Skrevet 23. januar 2008 Likevel - dersom vi skulle startet planleggingen nå, så hadde vi nok unnlatt å inkludere familien så mye i diskusjonen om gjestelisten og heller kjørt vårt eget løp :jepp: Helt enig der gitt! Hadde vi visst hvor mye kjeft og stress vi fikk, så hadde vi aldri involvert dem såpass mye! Da vet vi jo det til en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 23. januar 2008 #233 Del Skrevet 23. januar 2008 Troooor du så dem, men kan sende deg ny PM jeg Jooooda Men jeg er jo bare litt distré Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 23. januar 2008 #234 Del Skrevet 23. januar 2008 :jepp: Helt enig der gitt! Hadde vi visst hvor mye kjeft og stress vi fikk, så hadde vi aldri involvert dem såpass mye! Da vet vi jo det til en annen gang Ska du gifta deg flære gångår du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. januar 2008 #235 Del Skrevet 23. januar 2008 Ska du gifta deg flære gångår du da? hehe, nei tenkte på at det kommer jo alltids barn, barnedåp, konfirmasjoner, feiring av runde bursdager og bryllupsdager osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 #236 Del Skrevet 24. januar 2008 Synd hvis du føler at du ikke får det bryllupet du vil ha da!! Mamma ønsket kirkebryllup, men tror innser at det er best vi får velge selv Og mormor og morfar var helt enige i at det ville bli tullete av oss å gifte oss i kirken... Foreldre fra begge sider kommer nok til å bidra litt økonomisk, men foreløpig ser de heldigvis ut til å la oss bestemme selv hvordan vi vil ha det... heldigvis Men bryllupet blir nok koselig uansett Du sier dere trives sammen ellers, så hvorfor skulle det ikke bli god stemning i bryllupet også? Synes omgivelsene høres nydelige ut i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 24. januar 2008 #237 Del Skrevet 24. januar 2008 4 måneder igjen!!!!!!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. januar 2008 #238 Del Skrevet 24. januar 2008 4 måneder igjen!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. januar 2008 #239 Del Skrevet 24. januar 2008 Oioioi, bare fire mnd. igjen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 #240 Del Skrevet 24. januar 2008 4 mnd i dag til du gifter deg jo *wee* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå