jente 79 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #801 Del Skrevet 20. mai 2008 :juhu: Så inne på oppropstråden at du har termin i morra, KaraW :juhu: Er det noe på gang? Får håpe du slipper å gå lenge over... Ellers skal jeg på jordmorsamtale og omvisning på sykehuset i dag. Blir spennende!!!!!!!!!! Håper vi får se fødestua da, men har ikke de helt store forventningene. Det er vel bare en fødestue og de ventet visst et rusj rundt denne tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. mai 2008 #802 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, termin er imorgen. Litt skummelt å tenke på. Så mange måneder med venting og så er tiden pluttselig inne. Igår fikk vi endelig de siste tingene på plass (stellematte og bil), så nå er alt klart, og jeg kan begynne å bli utålmodig Jeg har også hatt minimalt med plager, så det har egentlig bare vært koselig å være gravid. Men nå er magen så stor at den begynner å bli i veien, og det meste er tungt. Han kan gjerne komme denne uken, synes jeg. Jeg har hatt mye kynnere den siste uken, særlig om kvelden er de ganske kraftige, og noen ganger våkner jeg av dem midt på natten. Minst to ganger om dagen tenker jeg at "Nå starter det", men så går det over. Jeg bør vel pakke sykehusbaggen på nytt. Jeg har tatt ting ut og lagt ting nedi så mange ganger at jeg har helt mistet oversikten over hva som egentig ligger nedi der nå! Lykke til med jordmorsamtale idag, jente79! Håper du får sett litt av sykehuset. Vi fikk ikke sett fødestuene da vi var der, men fikk ihvertfall vite hvor vi skal henvende oss og hvor nattingangen er og slikt. Husk også å få vite om parkeringsmuligheter! Vårt sykehus har kun parkeringsautomater, så vi må passe på å ha med oss masse mynter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 20. mai 2008 #803 Del Skrevet 20. mai 2008 Lykke til i dagene fremover Kara w og lykke til på omvisning i dag jente 79:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mai 2008 #804 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg er spent, Kara W! Tenk at lille du skal bli mamma! (Jeg kommer liksom ikke helt over det... Hehe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 20. mai 2008 #805 Del Skrevet 20. mai 2008 Lykke til på omvisning i dag, Jente79! Og håper det skjer noe hos deg snart, KaraW! Håper du slipper å gå altfor lenge over tiden Kjennes ut som lillegutt har snudd seg. Heldigvis!! Håper bare han holder seg der. Ha en fantastisk dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. mai 2008 #806 Del Skrevet 20. mai 2008 Lykke til på omvisning i dag, Jente79! Og håper det skjer noe hos deg snart, KaraW! Håper du slipper å gå altfor lenge over tiden Signerer Jeg våkner hver morgen med et ørlite håp om at har snudd seg riktig vei, men den gang ei Skal på kontroll på torsdag, kan hende vi må ta valget mellom ks og setefødsel da. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. mai 2008 #807 Del Skrevet 20. mai 2008 Oi, har ho ikke snudd seg? kan dem egentlig snu seg når som helst? Min har lissom hatt hode ned nå i lange tider! Kjente når min snudde seg, gjorde vondt det, lå jo på tvers og magen så jo ut som en banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #808 Del Skrevet 20. mai 2008 De kan vel snu seg så lenge hodet ikke har festet seg. Men etter som babyen blir større blir det jo trangere og trangere, så vil være vanskeligere for h*n å snu seg. Tror det er etter uke 36 de prøver å snu babyen hvis den ligger feil vei... Her har lillegutt ligget med hodet ned siden uke 32. Hodet er bevegelig, men jeg føler meg ganske snytt om han skulle finne på å snu seg nå.. Får fint ligge den veien til han skal ut Får håpe snuppa di snur seg snart, Amused... Kjedelig valg å måtte ta, spesielt når det er første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 20. mai 2008 #809 Del Skrevet 20. mai 2008 Krysser for at hun snur seg ja Amused. Min har heller ikke snudd seg... Og det er ganske vondt til tider når han driver å presser ett eller annet ned. Men var på kontroll i går og han satt på rompa.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. mai 2008 #810 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, de kan i teorien snu seg fram til termin, men etter uke 36 er det lite sannsynlig, visstnok. Lillesnuppa her har bare ligget med hodet ned på én kontroll, for to uker siden, ellers har hun ligget med rumpa ned eller på tvers I dag tror jeg hun ligger på tvers, så da kan det jo hende at hun er på tur til å legge seg riktig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. mai 2008 #811 Del Skrevet 20. mai 2008 Hmmm....snodig, min har hatt hode ned siden uke 27, kjente det godt. Var vondt vondt. Så tror at jeg hadde kjent om han hadde prøvd å snudd seg igjen. Hadde nok holdt igjen jeg da Får krysse fingre og tær at alle våre små ligger riktig vei når tiden er inne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #812 Del Skrevet 20. mai 2008 Får håpe snuppa snur seg riktig vei, Amused. Omvisningen var veldig ålreit. Ålreit å få sett seg om på føden. Litt mer oversikt før vi kommer neste gang :-D Var fortsatt antydning til bakterie i urinen min. Hun skulle sende den til dyrkning. Skal til legen på torsdag, så får se hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. mai 2008 #813 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei alle sammen! Har dere en fin dag? Ikke lenge igjen for noen nå! Terminen til Kara W i dag. Har ikke hørt noe fra henne. Håper på en sms snart Utrolig spennende. Rart at snart er vi ferdige i denne skravletråden, og må starte en "nå-har-vi-født-tråd". Ha en fin dag, dere! Skal i forening i kveld. Trenger å komme meg ut litt kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #814 Del Skrevet 21. mai 2008 Hatt en veldig fin dag. Besøkt mine besteforeldre. De gleder seg stort til å bli oldeforeldre igjen :-D Merker magen begynner å bli i veien nå... Synes fortsatt det går greit, men godt at det ikke er så lenge igjen... Spennende med Kara W da. Kanskje noe er på gang :-D Ha en fin dag alle sammen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. mai 2008 #815 Del Skrevet 21. mai 2008 Har hatt en fin dag her også, selv om jeg kjeder meg litt her hjemme Jeg merker at det er tungt å gå/stå lenge av gangen, så det blir max et kvarter før jeg må sette meg Bra det ikke er lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #816 Del Skrevet 21. mai 2008 Uff, kjedelig når dagene blir lange da Amused. Har ikke rukket å kjede meg enda jeg... Har vært noe nesten hver dag hittil i permisjonen. Dermed har tida flydd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 21. mai 2008 #817 Del Skrevet 21. mai 2008 I dag tidlig fikk ei god venninna av meg baby. Det hele startet fem dager før termin, men han kom jo fire dager før. Sov ikke noe i hele natt fordi jeg lå og tenkte på hvordan hun hadde det... Har virkelig vært med på fødselen. hihi... Vi hadde håpet begge at hun gikk litt over og jeg fikk ut babyen såppas tidlig at det ikke skulle være stor forskjell på gutta våre, men det blei visst ikke som planlagt. hihi.... Godt hun ikke måtte gå over denne gangen. Merker at jeg også vil få han ut. Selv om jeg også tenker at jeg må nyte det her, tilfelle jeg ikke skal ha flere barn... (Jeg har lyst på et barn til om fem-seks år, men min samboer vil ikke ha flere. )Men vanskelig å nyte det når jeg sover dårlig om natten, orker ikke stå lenge, så må sitte å vaske opp, sitte å lage mat, orker ikke være ting fra kjelleren, og må sitte å brette tøy. Vann i bena, halsbrann og sliter med å kjøre bil..... MEN det er veldig deilig å kjenne han sparke.... Godt å kjenne liv, synes han kanskje har blitt bitte litte granne roligere de siste dagene, men det er jo vanelig den siste tiden:) Men tre uker igjen.... Å det blir så spennede å se om han er like vakker som sin søster(noe han sikkert er i våres øyne da) og hvordan han er. Om han er lik meg eller samboern eller søstern sin. Nå har vi kjøpt storesøster gave til vesla... Pippi dukkehus... Hun elsker Pippi en alder av 22 måneder. Kan se serie på serie med pippi(ordentlige filmen)Utrolig, men morro da. Så det håper jeg blir stas. Har dere finni ut hvordan fødselsgave dere skal gi til far? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #818 Del Skrevet 21. mai 2008 Moro med venninne som har fått baby da, Felicity :-D Blir jo uansett ikke den store forskjellen på dem :-D Fødselsgave til far har jeg vel egentlig ikke ofret en tanke... Har vel egentlig ikke tenkt på å kjøpe noe... Man kanskje jeg skulle se om jeg fant en liten ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 21. mai 2008 #819 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Sist så fridde jeg også hadde jeg conjak til han. Men nå er vi jo forlovet, og han får så mye halsbrann av conjak så nå er jeg mere usikker:( En gave synes jeg han skal få... :-D Han har jo tross alt levd med meg i ni måneder med litt klaging og snorking. hihi Endret 21. mai 2008 av Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #820 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var en fin gave :-D Får jo babyen da. Verdens beste gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå