Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Dere har ikke vært medlem av noen av disse klubbene de siste 12 månedene da? Synes det er rart hvis ikke alle får.

Nope. Jeg meldte meg ut av samtlige bokklubber jeg var medlem av for ca. to og et halvt år siden og samboeren min har, så vidt han vet, aldri vært medlem av noen.

Forresten kom jeg til å tenke på at det, ut fra hva jeg ser her, kommer til å bli byttet en del bokklubbeffekter rundt om i de tusen hjem denne julen. Jeg er ikke helt sikker på at jeg ser frem til det :sjenert: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har hatt tid på seg. Snart to uker faktisk. Jeg fikk tre gavekort allerede dagen etter innmelding og deretter var det stopp. Som sagt er det helt greit for meg, men jeg vil gjerne vite hvorfor siden andre får både ti og elleve. Det samme skjedde for øvrig da jeg meldte inn samboeren min i seks klubber i går. I dag tidlig kom det tre gavekort og det var det. Jeg klager selvfølgelig ikke på å få gavkort for 3.000 kroner, men jeg er nysgjerrig av natur :sjenert: ...

Da mener jeg egentlig det motsatte av deg jeg mente istad, da hadde jeg klaget :fnise: 2 uker er altfor lenge og selvfølgelig skal du ha gavekortene på lik linje med alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun meldt meg inn i en klubb, og venter fortsatt spent på gavekort.

Men det er vel som det blir skrevet lengre opp her, at det er sikkert mye å gjøre mandag morgen, så jeg får bare være tålmodig. Tror ikke de kun sender ut gavekort til noen og f.eks 11 til andre. Da hadde de ikke turt å reklamere så mye for det tror jeg. Da vil det før eller siden falle tilbake på de. I går hadde de til og med annonse på forsiden av Dagbladet.

De komme nok uansett til å tjene ganske godt på dette, og tilbudet er nok nøye gjennoomtemkt før de la et ut.

Jeg synes faktisk dette begynner å bære litt preg av at de har mistet kontrollen. Noen får elleve gavekort og noen får tre. Utløpsdatoen på gavekortene varierer med et halvt år og nettsiden deres har brutt sammen... Jeg forsøkte forresten å ringe kundeservice også, men det kan jeg visst bare glemme. Mailen min får jeg kanskje svar på i løpet av et par dager.

Jeg klager som sagt ikke, men det er ingenting som vitner om stålkontroll her og det tyder igjen på at dette ikke var godt nok gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg fungerer websiden deres feilfritt i dag.

Men jeg vet at publiseringssystemet deres kan bli litt psykt innomellom (slik har det alltid vært), Spesielt gjelder det startsiden deres. Da hjelper det (ihvertfall her hos meg) å lukke og starte hele browseren på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten kom jeg til å tenke på at det, ut fra hva jeg ser her, kommer til å bli byttet en del bokklubbeffekter rundt om i de tusen hjem denne julen. Jeg er ikke helt sikker på at jeg ser frem til det :sjenert: ...

Det er jeg enig med deg i!

Om noen enten er så gjerrige eller har så dårlig råd at de må gi meg noe de har fått i innmeldingsgave i en bokklubb, ja da kan det heller være! Da er det bedre at de kjøper noe til seg selv for gavekortene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig med deg i!

Om noen enten er så gjerrige eller har så dårlig råd at de må gi meg noe de har fått i innmeldingsgave i en bokklubb, ja da kan det heller være! Da er det bedre at de kjøper noe til seg selv for gavekortene ...

:ler: så det viktigste er hva det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig med deg i!

Om noen enten er så gjerrige eller har så dårlig råd at de må gi meg noe de har fått i innmeldingsgave i en bokklubb, ja da kan det heller være! Da er det bedre at de kjøper noe til seg selv for gavekortene ...

Har brukt en evighet på å finne bøker jeg vet folk har ønsket seg, eller som jeg har en sterk tro på faller i smak pga at jeg vet hva de leser ellers. Hvorfor er det verre enn om jeg betaler full pris for bøkene på nærmeste bokhandel?

Men ta det helt med ro, jeg tror nok vi har sluppet unna hverandre i omgangskretsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående julegaver er jeg litt skeptisk selv..

har tenkt til å kjøpe noen bøker til familien som de ønsker seg og jeg hadde planer om å kjøpe uansett. men ellers vil jeg være veldig forsiktig med å kjøpe noe annet, det blir jo ikke like lett å bytte!

vi fikk forresten enda 3 gavekort idag tidlig. så da har 3 av 11 gavekort på samboer sitt navn også kommet.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker og lydbøker kjøper jeg til oss selv, ting blir julegave. Pledd til besteforeldre, tante og en venninne, Stelton-kanne til søsken, og en hel HAUG til oss selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: så det viktigste er hva det koster?

Nei, du misforstår meg.

Jeg synes det virker stusselig å måtte melde seg inn slik for å få kjøpt gaver, så om folk har det såpass trangt økonomisk, synes jeg heller de skal bruke penger/gavekort på seg selv - de trenger det nok mer enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du misforstår meg.

Jeg synes det virker stusselig å måtte melde seg inn slik for å få kjøpt gaver, så om folk har det såpass trangt økonomisk, synes jeg heller de skal bruke penger/gavekort på seg selv - de trenger det nok mer enn meg.

Det er vel ikke DERFOR folk melder seg inn, men hvorfor ikke slå to fluer i ett smekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke DERFOR folk melder seg inn, men hvorfor ikke slå to fluer i ett smekk?

Utfra hva man leser her i tråden, så virker det absolutt som en av grunnen for mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra hva man leser her i tråden, så virker det absolutt som en av grunnen for mange!

Hadde jeg fått ett gavekort hadde jeg kun brukt det til meg. Får jeg 13 er det bare dumskap å ikke bruke noe av det på julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brukt en evighet på å finne bøker jeg vet folk har ønsket seg, eller som jeg har en sterk tro på faller i smak pga at jeg vet hva de leser ellers. Hvorfor er det verre enn om jeg betaler full pris for bøkene på nærmeste bokhandel?

Det er ikke noe galt med bøker i julegave, tvert i mot, men personlig har jeg fått min dose vervepremier fra bokklubbene. Jeg kjøper stort sett de bøkene jeg har lyst til å lese, og det er mange, og uten unntak har disse gavene vært bøker jeg har fra før. Bøker kjøpt i bokhandel er enkle å bytte. Det er ikke fullt så enkelt med vervepremier...

Jeg setter for øvrig pris på at folk ikke bruker mye penger på julepresanger, så prisen har definitivt ingenting med saken å gjøre. Om gaven(e) er kjøpt for gavekort etc. spiller heller ingen rolle, men jeg synes altså det blir litt håpløst å få noe jeg har fra før som det er vanskelig, for ikke å si umulig, å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn på lørdag, og tipper det tar litt tid å få gavekortene. :) Men jeg gleder meg til å shoppe! :hoppe: Og til å avbestille bøker...

Må nesten fortelle at jeg nå i morgentimene har drømt (hatt mareritt... :sjenert: ) om Bokklubben...
:skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du misforstår meg.

Jeg synes det virker stusselig å måtte melde seg inn slik for å få kjøpt gaver, så om folk har det såpass trangt økonomisk, synes jeg heller de skal bruke penger/gavekort på seg selv - de trenger det nok mer enn meg.

Den kan jeg forstå.

Men jeg har 11.000 i gavekort, og jeg får rett og slett ikke brukt alt på meg selv. Kjøper det jeg vil ha og desperat trenger, kjøper noe bøker jeg ønsker meg og resten går til gaver.

Slik jeg tenker så blir også gavene jeg gir til andre “til meg selv”. Den følelsen av å kunne kjøpe noe, gi det bort, og være “normal” i julen er faktisk utrolig mye verdt i seg selv. Så alternative er å leve på havregryn i et par måneder, kutte ut medisiner en periode, sitte i juleselskap å føle alle tenker “stakkars deg” samtidig som jeg blir overøst med gaver, eller benytte meg av dette tilbudet for det som det er verdt. Synes bare det er trist å tenke på at de som har enda dårligere råd enn meg ikke nødvendigvis har muligheten til å finne ut av dette og bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...