Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg inn på lørdag, og tipper det tar litt tid å få gavekortene. :) Men jeg gleder meg til å shoppe! :hoppe: Og til å avbestille bøker...

:skratte:

Ja, det tar litt tid, Først tar det litt tid å bli godkjent som medlem, om man ikke er fra før. Og så kan det så ta en dag eller to å få de tilsendt.

Jeg gjorde som mange av dere med en gang tilbudet kom, og jeg har fått alle mine bøker/ting nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg tenker så blir også gavene jeg gir til andre “til meg selv”. Den følelsen av å kunne kjøpe noe, gi det bort, og være “normal” i julen er faktisk utrolig mye verdt i seg selv. Så alternative er å leve på havregryn i et par måneder, kutte ut medisiner en periode, sitte i juleselskap å føle alle tenker “stakkars deg” samtidig som jeg blir overøst med gaver, eller benytte meg av dette tilbudet for det som det er verdt. Synes bare det er trist å tenke på at de som har enda dårligere råd enn meg ikke nødvendigvis har muligheten til å finne ut av dette og bruke det.

Men da bør du kanskje forklare litt for familie og venner, for om jeg plutselig fikk en Stelton-kanne av en venn eller familie som jeg visste satt trangt i det, da hadde jeg blitt ganske opprørt, ettersom jeg vet hvor dyr den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med bøker i julegave, tvert i mot, men personlig har jeg fått min dose vervepremier fra bokklubbene. Jeg kjøper stort sett de bøkene jeg har lyst til å lese, og det er mange, og uten unntak har disse gavene vært bøker jeg har fra før. Bøker kjøpt i bokhandel er enkle å bytte. Det er ikke fullt så enkelt med vervepremier...

Jeg setter for øvrig pris på at folk ikke bruker mye penger på julepresanger, så prisen har definitivt ingenting med saken å gjøre. Om gaven(e) er kjøpt for gavekort etc. spiller heller ingen rolle, men jeg synes altså det blir litt håpløst å få noe jeg har fra før som det er vanskelig, for ikke å si umulig, å bytte.

Og det er derfor dette her er så praktisk. Vanligvis er utvalget 20-50 bøker, mens nå er det 1,6 millioner :-D Og med en familie og omgangskrets som ikke er vant med å handle på nett er det deilig å kunne bruke dette og grave frem noe som de ikke nødvendigvis har tenkt på selv, eller som er for dyrt til at de vurderer det.

Men tror egentlig vi er enige, er bare fort å gå i forsvar når jeg fikk følelsen av at det ikke bare “godt nok” bare pga at det var kjøpt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Tror dette er den tråden jeg har engasjert meg desidert mest i her på KG (regner da ikke min egen dagbok.)

Tror faktisk mine gavekort blir brukt mest på ting til meg og samboer ettersom vi er nyinnflytta. Men blir nok noen julegaver også, men da ting... Har selv fått bøker fra bokklubben i julegave og det var ikke så praktisk da jeg ikke var så supergira på den boka, men men. Uansett er det en del kvalitetsting de har der, ser ikke problemet med å handle julegaver for gavekort jeg. Folk fikk jo ikke bytta julegavene fra meg ifjor heller da de var kjøpt utenlands... Man må bare planlegge litt og vite hva folk trenger/ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da bør du kanskje forklare litt for familie og venner, for om jeg plutselig fikk en Stelton-kanne av en venn eller familie som jeg visste satt trangt i det, da hadde jeg blitt ganske opprørt, ettersom jeg vet hvor dyr den er!

Det kan da være at man finner noe på tilbud? :) Vi søsken har en avtale oss i mellom når det gjelder gaver: 200kr til hver fra hver. Så vi spleiser og finner gjerne ting på tilbud. Jeg har bl.a gitt bort Peuegot-kverner og Globalkniver.

Får jeg noe dyrt av venninner eller famiilie tenker jeg øgså at det er kjøpt på tilbud. Mulig det er jeg som har merkelig familie/omgangskrets, men her tar aldri gavene av, man gir for omtrent den samme summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det en del kvalitetsting de har der, ser ikke problemet med å handle julegaver for gavekort jeg. Folk fikk jo ikke bytta julegavene fra meg ifjor heller da de var kjøpt utenlands... Man må bare planlegge litt og vite hva folk trenger/ønsker seg.

Nettopp :) Og får man 13 000kr å handle (nesten) fritt for på en nettside er man ifølge meg litt rar om man ikke tenker praktisk og kjøper bl.a julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da bør du kanskje forklare litt for familie og venner, for om jeg plutselig fikk en Stelton-kanne av en venn eller familie som jeg visste satt trangt i det, da hadde jeg blitt ganske opprørt, ettersom jeg vet hvor dyr den er!

Det vet jeg handler mye på nett, og at jeg er en kløpper på ulike salg. Mer nøyaktig enn det pleier jeg klare å unngå å si. De vet jeg har dårlig råd, men jeg ser ingen grunn til å utbrodere hvor dårlig råd jeg har. Så for alt de vet har jeg funnet et godt tilbud på ebay, eller noe i den retningen ;)

Men stort sett går det i bøker, og DVD som uansett går fra “ikke så ekstremt dyrt” til gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt tid på seg. Snart to uker faktisk. Jeg fikk tre gavekort allerede dagen etter innmelding og deretter var det stopp. Som sagt er det helt greit for meg, men jeg vil gjerne vite hvorfor siden andre får både ti og elleve. Det samme skjedde for øvrig da jeg meldte inn samboeren min i seks klubber i går. I dag tidlig kom det tre gavekort og det var det. Jeg klager selvfølgelig ikke på å få gavkort for 3.000 kroner, men jeg er nysgjerrig av natur :sjenert: ...

Kanskje de sender dem i posten, og ikke gir deg dem på mail. Det har skjedd det også, og da tar det litt lenger tid.

(Men jeg ville tatt kontakt og spurt etter så lang tid, ja.)

Du bør hvertfall kunne slippe å være medlem hvis du ikke har fått velkomstgaven du forventet deg da du meldte deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg inn i fem klubber. Regner med det blir flere i løpet av dagen, og jeg skal melde inn mannen også om det går an...

Gleder meg til å shoppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg vite om de jeg bestiller har bokklubben logoen på seg? Gjelder det bare bøker?

En god del ting har bokklubben logo på seg. Men dette gjelder som regel produkter produsert i samråd med bokklubben, som ulltøy og bøker...

Har ikke sett noe på det jeg har fått av kjøkkenting, hvertfall.

(Ullkær har logo på pakkningen, og noen har i merkelappen inni. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med bøker i julegave, tvert i mot, men personlig har jeg fått min dose vervepremier fra bokklubbene. Jeg kjøper stort sett de bøkene jeg har lyst til å lese, og det er mange, og uten unntak har disse gavene vært bøker jeg har fra før. Bøker kjøpt i bokhandel er enkle å bytte. Det er ikke fullt så enkelt med vervepremier...

Jeg setter for øvrig pris på at folk ikke bruker mye penger på julepresanger, så prisen har definitivt ingenting med saken å gjøre. Om gaven(e) er kjøpt for gavekort etc. spiller heller ingen rolle, men jeg synes altså det blir litt håpløst å få noe jeg har fra før som det er vanskelig, for ikke å si umulig, å bytte.

Bokklubben reklamerer med at alle bøker fra dem kommer med byttelapp, slik at hvis man gir dem i gaver, kan mottakeren bytte kostnadsfritt. (Kan ikke huske å ha sett noe til det på de jeg har fått, men det bør jo være mulig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del ting har bokklubben logo på seg. Men dette gjelder som regel produkter produsert i samråd med bokklubben, som ulltøy og bøker...

Har ikke sett noe på det jeg har fått av kjøkkenting, hvertfall.

(Ullkær har logo på pakkningen, og noen har i merkelappen inni. )

Ok, det er jo litt kjipt med ting som plutselig står bokklubben på. Det vises vel kanskje ikke på bilder heller. Hvilke kjøkkenting har du og de det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er jo litt kjipt med ting som plutselig står bokklubben på. Det vises vel kanskje ikke på bilder heller. Hvilke kjøkkenting har du og de det bra?

Alt jeg har fått så langt, både klær, håndklær og kjøkkenting virker av veldig god kvalitet.

Det eneste jeg kommer på av kjøkkenting, er bakeformen. Den virker veldig fin og praktisk!

Logoer synes sjelden/aldri på bildene, nei. Tror jeg bare har fått et par ting med logo så langt. Og begge deler er barneklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

hei alle dere som har kjøpt ting for gavekortene.

kan først si at jeg sitter her med to mail boxer full av mail etter fredagens raid på bokklubben. jeg og sambo har nå tilsammen 18 gavkort å handle for. det er litt dumt at vi ikke kan legge sammen to gavekort å kjøpe noe til over 1000 kr. det hadde vert så mye enklere for oss, men noen haker må vi jo regne med.

hvet dere om en kan kombinere et annet gavekort på 300kr med med dette på 1000kr? fikk et gavekortpå 300 tidligere her i høst. om dere trykker på meld deg ut av den klubben du er medlem i, får du valget om å få 300kr og fortsatt være medlem.

sidene er helt rare i dag da. vanskelig å sitte se. men er helt vill, dette er jo som en forelskelse eller noe, kribler inni meg etter å bruke opp alle pengen. hohoho

åsså var det det med bøker gidd ut i 2007. dette skjønner jeg ikke helt. kan vi ikke handle noen bøker det står 2007 som utgivelses år på? kan vi eventulet kjøpe disse i januar?

oioioi

å en ting til synes dere stelton kannenen i stål eller sort er flottest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuddly I.I

Jeg har fått fem av seks, og har begynt handlinga :jepp:

Men når jeg får penger tilgode, hvordan får jeg brukt de? Fikk ikke opp noe rest-kode e.l :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått fem av seks, og har begynt handlinga :jepp:

Men når jeg får penger tilgode, hvordan får jeg brukt de? Fikk ikke opp noe rest-kode e.l :sukk:

Du bruker bare den samme koden helt til gavekortet er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å bruke to gavekort på samme bestilling.

Men så lenge man ikke skal kjøpe noe som koster mer enn gavekortet, så er ikke dette noe stort problem.

Man kan bruke gavekortene bit for bit, til alt er oppbrukt.

Jeg har faktisk vært veldig flink, og klart å fylle opp med barnebøker og andre billige bøker, slik at selv siste krone på gavekortet ble oppbrukt. Har ikke handlet en krone over heller.

Er veldig mye fint der for alle som har barn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...