Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Gjest doodles i.i.
Jeg håper og tror det der er en dårlig spøk fra den gjesten...

Det må det ha vært, for jeg har meldt meg inn i 4 stk og mottatt 4 gavekort a 1000,-. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter i spenning! :hoppe:

Men det med at man kun kan kjøpe èn norsk bok utgitt i 2007, er det en bok på norsk, eller av en norsk forfatter?

Og videre er det bare 3 norske (på norsk?) bøker pr gavekort?

Dere som var medlem fra før og meldte dere inn i flere klubber nå; har dere fått mer enn 3 gavekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la jeg varer for 999 kr i handlekurven og skulle bruke et gavekort. Når jeg hadde sendt bestillingen sto det at jeg hadde 305 kr tilgode på gavekortet. Prøvde å oppdatere flere ganger,men det forandret seg ikke.

Så bestilte jeg varer for 300 kr til og la til koden på det samme gavekortet og det gikk!

Dvs at jeg handlet for 1300 istede for 1000 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten fortelle at jeg nå i morgentimene har drømt (hatt mareritt... :sjenert: ) om Bokklubben...

Det hadde tatt helt av, noe de ikke forutså, så noen måtte gå... Folk hadde meldt seg inn i så mange klubber at bokklubben gikk konkurs, derfor hadde de tidlig i dag gjort om på hele greia, at det bare var de som var gravide over 6 mnd som fikk, og de som var på trygd. Eller noe sånt. Og folk stømmet til for å klage, for dette gikk ikke an, osv...

Så da måtte jeg jo stå opp med den eneste gang og sjekke (og melde sambo inn i 6 klubber til... :sjenert: ).

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 3 gavekort og venter på 7 :hoppe:

Har allerede brukt 1 nå og regner med å bruke dem opp iløpet av de neste 5 min :fnise: Dette er så gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gavekort fra bare tre klubber selv om jeg er innmeldt i seks og det samme gjelder samboeren min. Jeg har derfor sendt en mail til kundeservice for å høre hva dette skyldes. Det er absolutt ingen krise og jeg har full forståelse for at de kanskje må begrense det litt, men de samme betingelsene må gjelde alle og de må opplyse om evt. begrensninger om ikke annet så på nettsidene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten fortelle at jeg nå i morgentimene har drømt (hatt mareritt... :sjenert: ) om Bokklubben...

Det hadde tatt helt av, noe de ikke forutså, så noen måtte gå... Folk hadde meldt seg inn i så mange klubber at bokklubben gikk konkurs, derfor hadde de tidlig i dag gjort om på hele greia, at det bare var de som var gravide over 6 mnd som fikk, og de som var på trygd. Eller noe sånt. Og folk stømmet til for å klage, for dette gikk ikke an, osv...

Så da måtte jeg jo stå opp med den eneste gang og sjekke (og melde sambo inn i 6 klubber til... :sjenert: ).

:ler:

:fnise:

Hva er det med alle oss som har "mareritt" om at vi ikke får gavekortene likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig mange som er inne der nå, fordi siden er utrolig sein og jeg får beskjed om at jeg ikke har internett på den siden, men det har jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig mange som er inne der nå, fordi siden er utrolig sein og jeg får beskjed om at jeg ikke har internett på den siden, men det har jeg jo.

Samme her...

Jeg vil inn og shoppe NÅ!

Hehehe, jeg har en tendens til å drømme om sånne ting jeg, som er så virkelighetsnære at jeg må sjekke når jeg våkner (har blitt verre etter at jeg ble gravid).

Og disse gavekortene er VIRKELIG en redder for meg mtp julegaver, for fram til jul blir det trangt i heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå la jeg varer for 999 kr i handlekurven og skulle bruke et gavekort. Når jeg hadde sendt bestillingen sto det at jeg hadde 305 kr tilgode på gavekortet. Prøvde å oppdatere flere ganger,men det forandret seg ikke.

Så bestilte jeg varer for 300 kr til og la til koden på det samme gavekortet og det gikk!

Dvs at jeg handlet for 1300 istede for 1000 :sjarmor:

Sannsynligvis har du valgt enten mer enn tre norske bøker, eller en norsk bok fra 2007, slik at denne ikke var med på gavekortet. (Altså kostet denne 304,-)

Så da hadde du igjen 305 på gavekortet ditt.

Ikke bli overrasket om det kommer en regning, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette begynner å minne meg om trådene når designerkolleksjonene til H&M har blitt lagt ut :ler:

Jeg er så forkjølet at jeg skulle holdt senga, men det går jo ikke med en baby på 8 måneder... Men nå skal hun i alle fall få mat før jeg begynner å shoppe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gavekort fra bare tre klubber selv om jeg er innmeldt i seks og det samme gjelder samboeren min. Jeg har derfor sendt en mail til kundeservice for å høre hva dette skyldes. Det er absolutt ingen krise og jeg har full forståelse for at de kanskje må begrense det litt, men de samme betingelsene må gjelde alle og de må opplyse om evt. begrensninger om ikke annet så på nettsidene sine.

De gjemmer seg bak "Bokklubben vedkjenner seg retten til å godkjenne innmeldingene" og bruker den til å forskjellsbehandle, og ikke gi ut masse gavekort til alle.

(Mens noen får.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere være så snille og logge ut av bokklubben.no slik at jeg får logget inn og shoppet litt???

:ler:

Er ingen ting som funker der nå jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...