Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Tenker de gnir seg i hendene nå ;)

Var inne der tidligere idag, og ser at jeg allerede har en bok på vei i posten som jeg har glemt å avbestille (i en bokklubb jeg er medlem i fra før)... Trallala...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått gavekort i dag; 9 stk :lur: Meldte meg inn på fredag.

Laget meg liste over hva jeg skal kjøpe til hvem i julegaver (og hva jeg skal kjøpe til meg selv :sjarmor: )

Men så var det dette med innlogging da ja - ser ut til at bokklubben ikke ante hva de bega seg ut på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis har du valgt enten mer enn tre norske bøker, eller en norsk bok fra 2007, slik at denne ikke var med på gavekortet. (Altså kostet denne 304,-)

Så da hadde du igjen 305 på gavekortet ditt.

Ikke bli overrasket om det kommer en regning, hvertfall.

hehe,jepp! jeg oppdaget det isted.

Det var Stieg Larsson-jenta som lekte med ilden som kostet 305 kr.

Trodde det gjaldt bare norske bøker fra 2007 jeg.

Jaja,der tjente de noen kroner på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjemmer seg bak "Bokklubben vedkjenner seg retten til å godkjenne innmeldingene" og bruker den til å forskjellsbehandle, og ikke gi ut masse gavekort til alle.

(Mens noen får.)

Innmeldingene er godkjent og jeg kan logge meg inn som medlem av de aktuelle bokklubbene, men jeg har altså ikke fått gavekortene. Helt greit for meg at jeg ikke får gavekort for tusenvis av kroner, men da må jeg også få lov til å annulere medlemsskapene mine. De tilbød kr. 1.000 i gavekort ved innmelding og jeg godtok deres tilbud. Da må de enten oppfylle sin forpliktelse og jeg min ved å være medlem i ett år (Og å være flink til å glemme å avbestille bøker ;) ), eller så må avtalen annuleres. Enkelt og greit.

Engentlig bryr det meg ikke så veldig, men siden markedsføring er ett av mine fag synes jeg det kan være litt morsomt å følge opp slike ting. Jeg har ikke tenkt å verken krangle eller kverulere. Jeg vil bare ha en begrunnelse... Det kan jo også tenkes at det er flere her som er interessert i det svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og disse gavekortene er VIRKELIG en redder for meg mtp julegaver, for fram til jul blir det trangt i heimen!

Samma her, jeg har store utgifter på gang. Ikke så store som et barn, men jeg som er student skal det ikke mye til før jeg er raka fant :)

Dette begynner å minne meg om trådene når designerkolleksjonene til H&M har blitt lagt ut :ler:

Ja :hoho: De er så utrolig gøye! Gleder meg til neste kolleksjon kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her, jeg har store utgifter på gang. Ikke så store som et barn, men jeg som er student skal det ikke mye til før jeg er raka fant :)

Ah, ungen er ikke så farlig, den kommer etter jul, så det ordner seg. jeg er også student, får ikke støtte fra lånekassa og går sakte men sikkert i minus hver måned... Jaja, etter jul blir alt bedre, og da har vi masse fine ting, hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gavekort har forresten utløpsdato om et år til :)

Så jeg tror jeg skal vente litt med grytene og andre kjøkkenting til ejg faktisk får et kjøkken å sette det på. Jeg har ikke det går ut av sortementet/produsksjon i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmeldingene er godkjent og jeg kan logge meg inn som medlem av de aktuelle bokklubbene, men jeg har altså ikke fått gavekortene. Helt greit for meg at jeg ikke får gavekort for tusenvis av kroner, men da må jeg også få lov til å annulere medlemsskapene mine. De tilbød kr. 1.000 i gavekort ved innmelding og jeg godtok deres tilbud. Da må de enten oppfylle sin forpliktelse og jeg min ved å være medlem i ett år (Og å være flink til å glemme å avbestille bøker ;) ), eller så må avtalen annuleres. Enkelt og greit.

Engentlig bryr det meg ikke så veldig, men siden markedsføring er ett av mine fag synes jeg det kan være litt morsomt å følge opp slike ting. Jeg har ikke tenkt å verken krangle eller kverulere. Jeg vil bare ha en begrunnelse... Det kan jo også tenkes at det er flere her som er interessert i det svaret!

Idag er det mandag formidddag, tenk på alt de har å gjøre i morgentimene med tanke på alle innmeldingene. La dem få noe tid på seg?? Virker som at de må sende ut gavekortene selv, at ikke det er ett datasystem som gjør det. Da tror jeg det kan lønne seg å gi dem litt tid. Flere her i tråden som har fortalt at det har tatt tid, men at gavekortene alltid har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la jeg varer for 999 kr i handlekurven og skulle bruke et gavekort. Når jeg hadde sendt bestillingen sto det at jeg hadde 305 kr tilgode på gavekortet. Prøvde å oppdatere flere ganger,men det forandret seg ikke.

Så bestilte jeg varer for 300 kr til og la til koden på det samme gavekortet og det gikk!

Dvs at jeg handlet for 1300 istede for 1000 :sjarmor:

Da kan det jo hende at noe av det du bestilte første gangen, ikke kunne brukes gavekort på (norsk bok fra 2007)? Sjekk kvitteringen, om det står at noe skal betales med faktura,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_meg_*

Jeg har tenkt litt på dette med bokklubben, og har egentlig veldig dårlig samvittighet. Men har kommet frem til følgende:

- Vi kommer til å glemme å avbestille en og annen bok, og det tjener de penger på. En bok fra hver av oss, blir mye penger for dem. Noen av bøkene vil vi kanskje ha også.

- Vi kommer til å bli fristet til å kjøpe en og annen bok fra sortimentet når vi er inne på siden for å avbestille, og vi har brukt opp gavekortene.

- De har jo selvsagt ikke gitt den prisen vi får det for, for gavene, så selv om vi får gavekort til 1000 kr, har det kanskje kostet dem 500 kr.

- Hvis vi noengang trenger en bok i løpet av dette året kommer vi til å kjøpe den hos bokklubben istedenfor å dra til bokhandel/bruke annen nettbokklubb.

Så jeg tror ikke vi trenger å ha dårlig samvittighet jeg. Jeg tror dette har vært nøye planlagt fra bokklubben, og at de bare er glade for at folk melder seg inn! :D

Jeg er medlem i 11, meldte meg inn på fredag, og venter spent på gavekort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det jo hende at noe av det du bestilte første gangen, ikke kunne brukes gavekort på (norsk bok fra 2007)? Sjekk kvitteringen, om det står at noe skal betales med faktura,

ja,fant ut av det..

hehe,jepp! jeg oppdaget det isted.

Det var Stieg Larsson-jenta som lekte med ilden som kostet 305 kr.

Trodde det gjaldt bare norske bøker fra 2007 jeg.

Jaja,der tjente de noen kroner på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun meldt meg inn i en klubb, og venter fortsatt spent på gavekort.

Men det er vel som det blir skrevet lengre opp her, at det er sikkert mye å gjøre mandag morgen, så jeg får bare være tålmodig. Tror ikke de kun sender ut gavekort til noen og f.eks 11 til andre. Da hadde de ikke turt å reklamere så mye for det tror jeg. Da vil det før eller siden falle tilbake på de. I går hadde de til og med annonse på forsiden av Dagbladet.

De komme nok uansett til å tjene ganske godt på dette, og tilbudet er nok nøye gjennoomtemkt før de la et ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er det mandag formidddag, tenk på alt de har å gjøre i morgentimene med tanke på alle innmeldingene. La dem få noe tid på seg?? Virker som at de må sende ut gavekortene selv, at ikke det er ett datasystem som gjør det. Da tror jeg det kan lønne seg å gi dem litt tid. Flere her i tråden som har fortalt at det har tatt tid, men at gavekortene alltid har kommet...

De har hatt tid på seg. Snart to uker faktisk. Jeg fikk tre gavekort allerede dagen etter innmelding og deretter var det stopp. Som sagt er det helt greit for meg, men jeg vil gjerne vite hvorfor siden andre får både ti og elleve. Det samme skjedde for øvrig da jeg meldte inn samboeren min i seks klubber i går. I dag tidlig kom det tre gavekort og det var det. Jeg klager selvfølgelig ikke på å få gavkort for 3.000 kroner, men jeg er nysgjerrig av natur :sjenert: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt tid på seg. Snart to uker faktisk. Jeg fikk tre gavekort allerede dagen etter innmelding og deretter var det stopp. Som sagt er det helt greit for meg, men jeg vil gjerne vite hvorfor siden andre får både ti og elleve. Det samme skjedde for øvrig da jeg meldte inn samboeren min i seks klubber i går. I dag tidlig kom det tre gavekort og det var det. Jeg klager selvfølgelig ikke på å få gavkort for 3.000 kroner, men jeg er nysgjerrig av natur :sjenert: ...

Dere har ikke vært medlem av noen av disse klubbene de siste 12 månedene da? Synes det er rart hvis ikke alle får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...