Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra

Jeg kommer ikke engang inn på nettsiden jeg :ler:

Ikke har jeg fått gavekortene enda heller så da går det greit at nettsiden sånn. Jeg hadde fått abstinenser om jeg hadde hatt masse gavekort jeg ikke kunne brukt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått bestilt det jeg skulle ha. Så nå venter jeg til sidene er rolige igjen før jeg bestiller mer. Kan jo være det kommer noe nytt og fint etterhvert også. Mine er gyldige i ett år så kan like gjerne vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal å sette meg ned å planlegge litt mer så jeg kan utnytte gavekortene mer :sjarmor: Nå er det bare irriterenes når sidene er så trege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke bokklubben gavekort på innmelding lenger, men 6 gratis bøker :ler:

Eller får man det likevel :klø:

De har fått ny reklame på sidene sine som reklamerer for "Meld deg inn og få 6 gratis", men om man går inn på dem får man likevel gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller får man det likevel :klø:

De har fått ny reklame på sidene sine som reklamerer for "Meld deg inn og få 6 gratis", men om man går inn på dem får man likevel gavekort.

Jeg har meldt meg inn i dag... fikk ikke tilbud om bøker jeg... de reklamerer fortsatt for gavekort i allefall på siden sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg inn i dag... fikk ikke tilbud om bøker jeg... de reklamerer fortsatt for gavekort i allefall på siden sin..

Når jeg oppdaterte siden var gavekortreklamen tilbake igjen. Nuvel, kanskje de er litt stressa idag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Jeg trykket "send bestilling" på to ting isteden for å legge det i handlekurven. Og nå har jeg fått ordrebekreftelse og greier på dem - altså ting jeg skal betale for siden jeg ikke brukte gavekortene!! Noen som vet om jeg får til å annulere det eller må jeg sitte i kø på kundeservice for å snakke med noen der???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

litt forvirret over det med norske bøker

kan jeg kjøpe utenlandske bøker som er oversat til norsk og utgitt i 2007?

eller kan jeg ikke bestille noen bøker som det står utg.dato 2007 på?

hva med etter jul? kan disse bestilles da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt forvirret over det med norske bøker

kan jeg kjøpe utenlandske bøker som er oversat til norsk og utgitt i 2007?

eller kan jeg ikke bestille noen bøker som det står utg.dato 2007 på?

hva med etter jul? kan disse bestilles da?

Det lurte jeg også på, men det står jo "bøker PÅ norsk", da antar jeg det er bøker utgitt i 2007, også utenlandske oversatt til norsk. Om man kan bestille de over jul vet jeg ikke, men håper da det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Hvordan er det med dere som har registrert mann/samboer som bor på samme adresse, går det bra?

jepp

sitter med 18 ubrukte gavkort her nå

forvirret

noen som har bestil bøker fra 2007? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg også på, men det står jo "bøker PÅ norsk", da antar jeg det er bøker utgitt i 2007, også utenlandske oversatt til norsk. Om man kan bestille de over jul vet jeg ikke, men håper da det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det med dere som har registrert mann/samboer som bor på samme adresse, går det bra?

Det går bra. Vi har felles epostadresse og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn i handlekurven min, og uansett hva jeg bestiller øker det totale beløpet med 1000 kr uansett :sur: Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gjort noe feil når jeg ikke har fått bekreftelsesmail?

Meldte meg inn på formiddagen i går...

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gjort noe feil når jeg ikke har fått bekreftelsesmail?

Meldte meg inn på formiddagen i går...

Det er ikke alle klubbene som sender ut bekreftelsesmail, så bare smør deg med tålmodighet og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...