Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har de regntøy og parkdresser til barn også...

Har de? Så vanvittig bra!! Må inn og sjekke igjen :ler:

Jeg har vel meldt meg inn i 6 klubber nå og da har jeg tatt alle som jeg ikke var medlem i fra før. Har fremdeles ikke meldt meg inn i Kursiv, men det blir vel den også... Sambo har også meldt seg inn i 6 klubber :ler:

Og ullundertøy for barn starter vel på 90 cm? Det blir vel ikke passe til Ephelille før neste vinter... må tenke ut sånne ting også og ikke kjøpe ullundertøy i størrelser som passer på sommeren ;)

Dette er gøy!! (Hadde selvsagt vært enda mere gøy om man kunne få ut gavekortene i kontanter, men det går jo ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått kjempefine fleecedresser for barn også!! Dette er genialt! Og parkdressene og regndressene var kjempefine!

Ifølge H&M sine måletabeller er str. 92 1 1/2 til 2 år.

Må sjekke om det har kommet nye ting i de andre kategoriene også!

(Og jeg er jo kjøpeforstyrret fra før :sikle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg fikk gavekortene i natt, men det var utsolgt for alt så de trakk dem tilbake :(

:ler: Huff, for et mareritt!!

Men jeg så en eller annen ting som var utsolgt der igår! Jeg har sååååå lyst til å kjøpe regntøy og parkdress og sokker og votter og ullundertøy og alt mulig nå, men jeg har ikke fått flere gavekort og handle for foreløpig... :( Det er vel fare for at de har tatt helg der også og at vi ikke får noe før på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt en del på dette og jeg kan fortsatt bare logge meg inn, men det er ingenting på "min side" og jeg har ikke fått noe mer mail enn det etter at jeg meldte meg inn i 10 stk. i går formiddag. Jeg begynner også å føle at det er noe muffins her..

Ingen fare, det tar noen dager når man ikke var medlem i noen klubber fra før. For sambo tok det 3-4 dager, ihvertfall, før alt var i gjenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en erfaren inn- og utmelder av diverse bokklubber; melder meg inn for å få velkomsttilbudet og er medlem ett år, stort sett uten å kjøpe noe :sjenert: Men i perioder var det kun lov å være medlem i en klubb av gangen.

Det er jo mye bedre med gavekort på 1000 kroner! Utvalget er jo enormt, og man slipper portoen. Har meldt meg selv inn i en klubb, og mannen i en. Vet ikke om jeg tør å melde meg inn i flere, er redd for at jeg kommer til å rote fryktelig med avbestillingene. Men så er det så mye jeg har lyst på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo helg. Men som gjest på forrige side sa så er det sjokkerende hvor grådige og utålmodige vi blir når vi får noe gratis som lar vente litt på seg :sjenert:

Håper bare ikke det jeg har lyst på blir utsolgt før jeg får kjøpt noe av det sånn som gryter, skjærebrett, kniver o.l

Endret av Tweek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en erfaren inn- og utmelder av diverse bokklubber; melder meg inn for å få velkomsttilbudet og er medlem ett år, stort sett uten å kjøpe noe :sjenert: Men i perioder var det kun lov å være medlem i en klubb av gangen.

Det er jo mye bedre med gavekort på 1000 kroner! Utvalget er jo enormt, og man slipper portoen. Har meldt meg selv inn i en klubb, og mannen i en. Vet ikke om jeg tør å melde meg inn i flere, er redd for at jeg kommer til å rote fryktelig med avbestillingene. Men så er det så mye jeg har lyst på...

Men det virker veldig greit å bruke "Din side" til avbestillinger, altså. Du trenger bare å huske å gå inn på den av og til, så står alle hovedbøkene der og du trykker bare "avbestill" på alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Meldte meg inn i enda noen klubber. Fant nemlig så mye jeg hadde lyst på at jeg fant ut at jeg trengte noen ekstra gavekort :sjenert:. Har fremdeles ikke fått gavekortene for de klubbene jeg meldte meg inn i på torsdag, men får kanskje være litt tålmodig. Får ikke håpe jeg er svartelistet etter å ha vært medlem i noen av klubbene tidligere. Jeg var nemlig veldig påpasselig med å avbestille alle hovedbøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som jobbet i Bokklubben, og hun sa at det var lurt å melde seg inn, få billige bøker, avbestille alle, og melde seg ut etter et år.

Og det er disse Bokklubben tjener på (som gjør at de kan ha slike tilbud som 1000-kroners gavekort):

Vet ikke om jeg tør å melde meg inn i frykt av å glemme å avbestille bøkene i løpet av det året man er medlem..

Jeg har forresten bare mottatt gavekort fra tre klubber, til tross for at jeg altså er innmeldt i seks, og nå har det vel gått ca. en uke. Fler som har vært borti dette "problemet" og f.eks. ringt kundeservice?
Kanskje pga dette:

Hm...det står at man ikke kan ha vært medlem de siste 12 mnd for å få medlemstilbudet. Gjelder det da i den spesielle klubben man melder seg inn i, eller Bokklubben generelt?

Jeg var nemlig medlem i en klubb der tidligere, og tror ikke det har gått et år enda. Men de har jo flere klubber, om det ikke gjelder generelt.. :lur:

Noen som vet?

Bokklubben forbeholder seg retten til å godkjenne medlemskapene. Folk som har vært flinke til å avbestille ved tidligere medlemskap kan risikere å ikke få melde seg inn i flere enn tre bokklubber. (Denne grensen opererer de med dersom man kontakter dem og spør, men den finnes ikke på nett.)
Fillern, jeg er flink til å avbestille nemlig. :sur:

Men jeg føler meg som en kjeltring som gjør dette :redd:

Det føles liksom helt galt siden jeg vet at jeg skal avbestille alt likevel :sjenert:

Ikke gjør det. Som nevnt helt først i innlegget her: Bokklubben tjener penger på denne kampanjen. :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Takk for flott innlegg lillesky!! Nå tok du bort litt av skyldfølelsen min :ler:

Jeg fikk lov til å melde inn pappa i bokklubbene så lenge jeg sørger for avbestillingene så da ble det noen ekstra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bruke gavekortene samlet? Eller må man mixe og trikse så det blir totalt 1000 kr på det man skal ha?

Jeg lurer også på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal melde meg inn i flere? Har laget meg en nøktern ønskeliste nå, og summen ble 5200... og jeg har meldt meg inn i 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg skal melde meg inn i flere? Har laget meg en nøktern ønskeliste nå, og summen ble 5200... og jeg har meldt meg inn i 5...

Syntes du skal melde deg inn i en til. Ville vært for dumt om du måtte betale 200 kr når du kan få et gavekort til å hendle for 800 kr til igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du skal melde deg inn i en til. Ville vært for dumt om du måtte betale 200 kr når du kan få et gavekort til å hendle for 800 kr til igjen ;)

Hehe, mat og vinglede- Here I come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også bitt av basillen! (Takk for tipset, Ephe! ;)

Men jeg er litt skeptisk. Har meldt meg inn i seks klubber, og har lyst til å melde meg inn i flere. Hvor mange har dere meldt dere inn i? Og er det ett medlemsskap pr. husstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...