Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Jeg har forresten bare mottatt gavekort fra tre klubber, til tross for at jeg altså er innmeldt i seks, og nå har det vel gått ca. en uke. Fler som har vært borti dette "problemet" og f.eks. ringt kundeservice?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og på gavekortene mine sto det også at de må brukes innen et år.. ikke et halvt år som jeg mente at det sto et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år på mine og.....

Men tror det er et halvt år på de små-gavekortene man får av bokklubben når man har handlet endel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart ja, men det spiller jo ingen rolle! Jeg vil nemlig ikke tro at jeg har noen som helst problemer med å få brukt dem før 31. mars uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubbene kommer til å gå med overskudd så det suser når dere glemmer å avbestille alle sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubbene kommer til å gå med overskudd så det suser når dere glemmer å avbestille alle sammen :ler:

Det er godt mulig, men jeg kan tenke meg verre ting enn å bruke penger på bøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen! Meg å F meldte oss inn i 10 stk. i går, vi trykket opp alle bokklubbene og tok dem etter tur og orden :fnise:

Jeg kan logge meg inn, men på min siden så står det: "Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Vennligst kom tilbake senere."

Hva vil det si? Når jeg trykker på bonus så kommer det opp error :sjokk:

Men så du fikk gavekort adonia :ler: Kult, nå kan du handle for 10.000 kr !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen! Meg å F meldte oss inn i 10 stk. i går, vi trykket opp alle bokklubbene og tok dem etter tur og orden :fnise:

Jeg kan logge meg inn, men på min siden så står det: "Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Vennligst kom tilbake senere."

Hva vil det si? Når jeg trykker på bonus så kommer det opp error :sjokk:

Men så du fikk gavekort adonia :ler: Kult, nå kan du handle for 10.000 kr !

jess :-D sto det samme som hos deg på min side i går kveld. så tar sikkert bare litt tid..

og hvis man skulle være så uheldig å glemme å avbestille så kan man levere bøkene i butikken i nydalen.. det koster ingenting. men ser kanskje litt rart ut hvis man kommer med ti bøker da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig de har mye å gjøre :sjenert: ...

jepp :jepp: også kan det hende at det gikk fortere med meg fordi jeg var medlem av en av bokklubbene fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg som bare hadde mottatt 3/6 gavekort...

Har du Gmail? Isåfall er det mulig at mailene er blitt "slått sammen". Når man motttar flere mail på kort tid med samme emne samler Gmail de i en mail. Hvis det er tilfellet her skal det stå et 2-tall eller 3-tall ved siden av tittelen på mailen. Det samme skjedde med meg. Jeg fikk bare en mail, men i den mailen var det tre mail til sammen som var slått sammen. Kanskje verdt å sjekke ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess :-D sto det samme som hos deg på min side i går kveld. så tar sikkert bare litt tid..

og hvis man skulle være så uheldig å glemme å avbestille så kan man levere bøkene i butikken i nydalen.. det koster ingenting. men ser kanskje litt rart ut hvis man kommer med ti bøker da :ler:

Å herregud jeg gleder emg :-D

Jeg var så overhyper når jeg kom på jobb i går for da hadde jeg nettopp meldt meg inn å sett på alt jeg skulle kjøpe :ler:

Det er jo så kuuuuuult! :hoppe:

Du må si hvordan det går videre når du bestiller med gavekortet o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo nesten for godt til å være sant? Eneste haken er at man må være medlem i ett år og huske å avbestille bøker man ikke vil ha?

Så jeg som ikke er medlem i noen klubb, kunne meldt meg inn i alle ti(?) og handlet fritt for 10000,- minus bøker fra 2007 og ikke mer enn 3 norske bøker? Jeg kan kjøpe alt fra Simpsons-dvd'er til komplett servise?

*forsiktig*

Endret av LittleMaggie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det kan du. Det er 14 klubben, men ikke alle kan du være i b.la hvis du ikke barn barn. Du må være medlem i et år og avbestille bøker du ikke vil ha hvis ikke blir dem sendt til deg automatisk. Du kan ikke bruke gavekort på norske bøker utgitt i 2007 og maks 3 norske bøker per gavekort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg meldte meg inn i den første klubben, kom gavekortet i posten. Når jeg meldte meg inn i den andre, kom gavekortet på mail dagen etter. Jeg tror det er fordi jeg på andre innmelding krysset av for at jeg ønsket å motta tilbud o.l. fra bokklubben per mail? Nå husker jeg ikke hva jeg krysset av for når jeg meldte meg inn i den tredje igår, men jeg har ikke fått det tredje gavekortet ennå. Men kanskje jeg skal begynne å handle litt julegaver for gavekort nummer to? :lol:

Må melde meg inn i flere også, men jeg er medlem i en del fra før også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør å melde meg inn i frykt av å glemme å avbestille bøkene i løpet av det året man er medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og flere jeg kjenner har meldt oss inn i masse klubber.

Erfaringene så langt er at ulltøyer er kjempebra, og anbefales på det varmeste!

Gavekort kan brukes om hverandre, altså om søsteren din som bor et annet sted får et gavekort, kan hun gi det til deg, og så kan du bruke det.

Bokklubben forbeholder seg retten til å godkjenne medlemskapene. Folk som har vært flinke til å avbestille ved tidligere medlemskap kan risikere å ikke få melde seg inn i flere enn tre bokklubber. (Denne grensen opererer de med dersom man kontakter dem og spør, men den finnes ikke på nett.)

Ellers tar det lang tid fra ting sendes til det kommer, siden det sendes med B-post.

Alt sendes portofritt, om de ikke oppgir noe annet spesielt for en vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...