Gå til innhold

Lilles nedtegnelser


MissLille

Anbefalte innlegg

Mandag, ny uke, og denne uken skal jeg jammen meg bli ferdig med den oppgavedelen jeg har slitt med så mye i det siste..selv om jeg kanskje ikke vil være 100% fornøyd med det jeg leverer til veileder så er jo h*n faktisk der for å hjelpe meg og gi råd, så da gjør jeg heller det enn å holde på med den oppgavedelen i det uendelige..har 3 store deler til som jeg gjerne vil få på plass innen de neste månedene, så da er det greit å føle at man har den første i boks i alle fall. Har også en kjempegod gulrot i at jeg og sambo skal reise på besøk til familien min til helgen, det gleder jeg meg utrolig masse til, blir sååå deilig å reise bort en liten tur, og har ikke vært hjemme siden jul(men de har vært på besøk her da - er likevel spesielt å komme hjem til mamma og pappa) :hoppe:

Føler meg fremdeles ikke helt bra, men har planer om å forsøke meg på litt lett trening i dag, og kanskje vaske litt i leiligheten i tillegg til skrivingen. Sover fryktelig dårlig om nettene nå(henger jo sammen med at jeg har vært dårlig da, vondt og tett i halsen og sånt, ikke så lett å sove godt da..)så har ikke sovet stort i natt, men får holde meg våken til i kveld og så legge meg tidlig :søvn: Er i alle fall ganske våken nå, og vi skal ut og handle litt senere, så får litt frisk luft også, det gjør alltid godt. Nå får jeg komme meg ut herfra - men kommer innom senere i dag og rapporterer om oppgaven, det hjelper litt på motivasjonen faktisk, å kunne skrive ned et sted hva man har gjort og slikt :lese:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Bra at motivasjonen er på plass. Da gjelder det å utnytte den. Dessuten fint å passere noen milepæler :tommelsmil:

Ha en fin og aktiv dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, rapport fra dagen: har ikke skrevet så mye som jeg hadde planlagt, men har istedet satt opp plan for hvordan jeg skal jobbe videre, og når man begynner å få flere oppgavedeler og masse forskjellige avsnitt og kapitler å holde styr på så er det ganske viktig å holde orden..så blir bare å skrive videre i morgen, og få gjort mye mer på akkurat den delen jeg holder på med nå. Men er fornøyd med dagen jeg, selv om jeg endte opp med en liten dupp på sofaen på ettermiddagen, var sååå sliten og trøtt at jeg omtrent gikk i bakken når jeg bare skulle henge opp litt klær..så det hjalp godt på, og i kveld har jeg slappet av litt på sofaen sammen med sambo, tenkt ut litt mere plan for hva jeg skal gjøre framover, og sett litt på tv, og nå er det snart leggetid :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, nå må jeg skrive litt noen timer..har ikke vært hjemme i hele dag jeg nesten, bare innom en liten tur mellom lunsj ute og en liten tur på posten og shopping med sambo. Er deilig også da, kjenner hvor godt humør jeg bli i av å komme meg ut av leiligheten og vekk fra pc-en innimellom. Er grått og regn i dag, men god temperatur, og jeg koste meg når jeg gikk til og fra lunsj med en god venn og når jeg og sambo trasket hjem fra posten/shopping under en litt for liten paraply sammen :regn:

Prøvde en bukse på H&M, den var passe, men det var akkurat, og jeg fikk tatt en litt for god titt på hoftene mine gitt(endte opp med et par t-skjorte bh'er og et par toppet istedet)..er på tide å rydde plass til trening framover også..har hatt en ganske stabil vekt de siste årene, men fy søren så forskjell det er på selve kroppens fasthet nå og før jeg hadde kyssesyken i fjor vår(da trente jeg en 2-3-4 dager i uken)..må nok prøve å få inn en 2-3 faste treninger i uken ja, og få inn litt mer muskler og vekk litt fett :trene: Jeg er ganske lav, så da skal det ikke mye til før man blir liten og rund altså..bare et par tre kilo ned og litt oppstramming vil nok gjøre godt. Men men, i dag har jeg gått masse, så da får jeg se om jeg får tatt en runde på ergometersykkel i morgen og trent litt styrke. Er heldigvis glad i å trene, er bare så tungt å begynne på etter en slapp periode :sjenert:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuusj :tristbla: Her er det bare :forkjola: og det som verre er om dagen, ble satt på penicillinkur for noen dager siden, og blir alltid skikkelig slapp og uvel de første dagene på det - følte meg bedre før jeg startet å ta tablettene, men vet jo at de hjelper da, og halsen som jeg har slitt med i over en uke er allerede ganske mye bedre..så her er det bare å ligge på sofaen, prøve å spise og lese litt innimellom, og ellers sove :kjefte: Jaja, glad jeg har sambo til å passe på meg jeg, i dag lagde han taco og hadde kjøpt med sjokolade fra butikken - så ble litt kos selv om jeg er helt utafor :love: Vi skulle egentlig reise bort i dag også, men heldigvis er vi fleksible begge to om dagen, så da tar vi det neste helg i stedet, deilig å ha en liten besøkstur å se frem til når man blir bedre, regner med at jeg er ganske frisk om en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uheldig med basillene denne vinteren du også! Teite greier, det der :frustrert:

God helg og god bedring!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøst jenter :klem:

Er litt bedre nå, men har så dårlig matlyst og blir så innmari slapp når jeg nesten ikke spiser..sambo handlet heldigvis inn god middagsmat til i dag, så da får vi se om ikke det hjelper å få i seg litt skikkelig middag senere, også tror jeg at jeg skal slå sammen en enkel sjokoladekake til dessert - og trøst :fnise: men først tror jeg at jeg trenger en liten ettermiddagshvil, er helt svimmel og sliten og trøtt, så det hjelper nok med en time eller to på sofaen :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, uff, det ble hverken noe særlig middag eller sjokoladekake den dagen, sov jammen meg altfor lenge til at det ble aktuelt..men men, det hjalp visst å sove mye, for nå er formen veldig mye bedre. I dag blir det både leilighetsvask og oppgavejobbing for i morgen drar vi av gårde på helgetur. Skal bli fryktelig deilig å slappe av noen dager, og ikke tenke på hverken sykdom eller skole, men bare kose oss sammen med familie og venner som vi ikke ser så ofte :love:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hihi, er mye om og men med oss om dagen, våknet på fredag med en stakkars samboer som var syk, så da blir det påskeferie hos familien i stedet for en helg hvor han risikerte å bli liggende syk..er ikke så verst form på han nå da, var sengeliggende på fredagen(på sofaen og spilte spill hele dagen, hihi) men har vært oppe de to siste dagene, og vi har endt opp med en mer kosete helg enn på lenge vi, med sofa og pledd, sjokoladekake og tv i går kveld(som det er masse igjen av i dag) og en deeeeilig lang frokost i dag med varme rundstykker og kokt egg og alskens snaskens tilbehør :sikle: Har ikke så rare planer for dagen, jeg burde egentlig sittet med skolesaker, men får bare ta litt innimellom, kjenner på meg at dette virkelig er en søndag som bør forbli en skikkelig kosedag. Kanskje vi går ut og går en tur etterpå, dagen får gå seg til selv

Det er forresten noen småting jeg skal gjøre..skrubbe badet(vask og benk) etter å ha vasket alle gulv her om dagen, og rydde litt, men det får også bli småpirk i løpet av dagen..

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Like greit å vente til påske når han ble dårlig :Nikke: Da kanskje dere får bedre tid også...

Hørtes ut som dere har kost dere da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jammen dårlig igjen jeg..er fortsatt litt sliten og slapp, men i bedre form enn jeg har vært på 2-3 uker, så det er bra. Har vært hos lege også, og sjekket om det er noe jeg trengte medisiner for, men fikk bare beskjed om å ta det med ro og slappe av, og det passer jo bra med at det er påske nå :) Har vært en fryktelig lang sykdomsperiode dette, så håper det er over for nå, har lyst til å begynne å trene igjen også. Kan jo starte med å gå turer i påsken i alle fall, skal rundt på litt familiebesøk og det er flotte turmuligheter der vi blir lengst, så får håpe på fint vær og :sol: Nå skal jeg bare ta det med ro i kveld, og i morgen, prøve å lese litt pensum og kose meg med sambo - så blir det skolen på mandag, deretter ordentlig ferie fra tirsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig med alle dene sykdommen. Får håpe det går over nå som du har ferie.

God påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...