Gå til innhold

Lilles nedtegnelser


MissLille

Anbefalte innlegg

Mandag - denne uken skal jeg få gjort masse på oppgaven min altså, ikke noe avslapping, kun skrive og lese hele uken, slik at jeg kan ta meg helg på fredag kveld med skikkelig god samvittighet.

I tillegg skal leiligheten ruskes opp da, og jeg må få presset inn et par treningsøkter, for det gjør så godt å røre på seg når man ellers sitter så mye rolig med bøker eller pc..

Nå er det først :lese: på planen, så skal jeg sykle litt i kveld tenker jeg :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, har da fått gjort litt denne uken. Ikke så mye som jeg håpte, men det gjør ikke noe, er fornøyd likevel jeg. Og nå har jeg jammen meg blitt syk også, eller..jeg kjenner veeeldig godt at jeg brygger på noe..sår hals og slapp og varm..men, prøver å ikke tenke så mye på det. :kjefte: heller litt på bakteriene/virusene og håper de forsvinner fort. Jeg vil skrive oppgave og trene og slikt jeg, ikke sitte og henge og ikke orke noenting :) Så får ta helgen til hjelp, gjøre så mye jeg orker i leiligheten og med oppgaven, og så håpe at jeg er frisk til mandag - da er det bare en uke igjen til første innlevering dette året, så det blir en hektisk uke kan jeg tenke meg :eeeh:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utorlig deilig dag dette - bare litt sår i halsen, ryddet kjøkken og stue, tørket støv og satt på en vaskemaskin.

Og har gått ned en kilo sakte men sikkert i løpet av de siste ukene(ved å trene litt, være litt mer i "hverdagsaktivitet" og passe litt på hva jeg spiser) :hoppe::danser: Det som faktisk er det aller beste med å ha gått ned er at jeg i tillegg kan se det så godt i speilet, og at jeg liker det jeg ser. Har en olabukse som har vært litt småtrang i hele høst nesten, som nå sitter helt fint, og det er bra. Er ikke så fanatisk opptatt av vekt, men har lagt på meg en god del de siste årene(var veldig tynn før jeg ble samboer, nesten undervektig, uten å ha noen form for spiseforstyrrelse, så en del av kiloene var gode kilo da), og liker ikke at selv de klærne jeg kjøper i litt større størrelse enn jeg pleier er stramme - så da er det fint å gå ned litt. Er ganske lav, så da synes det så godt når man legger på seg..men nå har jeg heldigvis også tid til å trene en del fram mot sommeren, så da går det seg nok til :) Og nå skal jeg snart bake boller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu, jeg blir nesten sliten av bare å lese her inne jeg! Du holder da vitterlig et bra tempo!

Ha en fin og produktiv uke! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til dette med å legge på seg når man får samboer :sjenert: Jeg var også veldig tynn før jeg flytta sammen med skjønnemannen min, så gode kilo hos meg og, men så var det dette lille ekstra som gjør at buksene ikke passer :frustrert: Men jeg har jo hund nå, så det har ordna seg her og :) Og det føles godt, såklart!!

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: koselig med hilsener!!

I dag har jeg skjemt bort meg selv litt, lagt en god ansiktsmaske og slappet av. Har ikke blitt noe særlig oppgavejobbing, men skal sette bolledeig nå(orket ikke i går likevel :sjenert:) og da kan jeg skrive litt mens deigen hever og mens bollene steker. Så blir det en dag forsinket fastelavnsboller på oss :fnise: Den sårheten i haslen vil ikke slippe helt enda kjenner jeg, så da fant jeg ut at det var like greit å ta en dag og stelle litt godt med meg selv, så får jeg se om jeg småtrimmer litt utpå kvelden. Har et trinn i leiligheten mellom stue og kjøkken, så da kan jeg bruke det som mini-step, hihi. Håper jeg blir skikkelig i form igjen snart da, så jeg får unna en innlevering og får startet å trene igjen, men kjennes jo ikke så verst ut nå da, det hjelper å :rope: på basillene og be de komme seg vekk :ler: Eller..det hjelper i alle fall å bestemme seg for at man skal bli fort frisk :) Men nå skal jeg virkelig gå og sette den bolledeigen..

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe basilenne hører og blir borte...

godt med boller da :-D Og greit å utnytte hevingstid til oppgaveskriving :-D

Ha en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, litt gruffen i halsen igjen, er noe standhaftige greier som lumsker rundt i kroppen min om dagen - og særlig i halsen, hoster jo hull i hodet på stakkars sambo..

Ellers hatt en fin dag, fikk tatt en tur ut og luftet meg istedet for å sette meg rett ved pc'en i dag og det var deilig. Skal definitivt bli flinkere til å gå tur utover nå som det er greit føre og begynner å bli litt lysere både om morgenen og ettermiddagen. Merker at litt frisk luft og trening har utrolig mye å si på motivasjonen for å skrive på oppgaven også, de dagene jeg trener/går tur/er ute for å gjøre ærend er det så mye lettere å sitte med oppgaven også.

Nå er det snart tid for middag, så blir det nok litt kvalitetstid med sambo i kveld - drømte i natt at vi var og gjorde ærend i byen, også møtte vi på masse jenter som visstnok var eks-damene hans..og jeg ble en smule irritert, disse kvinnene(som ikke har noe med virkeligheten å gjøre, vi møttes jo når vi var i begynnelsen av 20-årene, så ingen av oss har hatt langvarige forhold tidligere..) var kjempeinnpåslitne og flørtete, og jeg ble ganske muggen etter hvert :ler: men så våknet jeg med vissheten om hvor herlig kjæreste jeg har, og at jeg er ganske glad for at han bare er min :love: så det kom da noe godt ut av den sprøe drømmen :fnise: ehm, altså, jeg har jo alltid visst at jeg har en fantastisk kjæreste, men når man bor sammen og som oss den siste tiden har tilbrakt veldig mye tid sammen(jeg studerer og han har en jobb hvor han jobber mye i perioder, og de siste ukene har vært veldig stille) så er det godt å bli minnet på det innimellom :hjerter:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trenger en påminnelse om hvor godt man har det av og til :hjerte: men det var litt morsomt at det var en sånn rar drøm som skulle til for deg denne gangen da :fnise: Jeg gikk sånn i går kveld jeg, var så glad for at jeg har samboeren min at jeg gikk og klemte og nusset på han hele tiden, så han lurte tilslutt på hvor mye penger jeg trengte :fnise:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida..har ikke vært innom på noen dager gitt..Har hatt så masse å gjøre i det siste, i dag er det oppgave som står på planen, litt klesvask, og litt film og god mat med dessert for å være litt valentines-klissete sammen med sambo :rødme: Har ikke så mye til overs for alt det kommersielle rundt, men det blir mange hverdager om dagen(med meg som fulltidsstudine og med hodet i oppgaven hele tiden), så da bruker vi denne dagen for det den er verdt :) I stedet for å kjøpe så mye gaver og greier skal vi heller friske opp leiligheten med litt grønne planter og sånt, og det trengs etter at det meste vi hadde sa takk for seg en liten stund etter jul.. :sjenert: Nå skal jeg løpe av gårde å kjøpe en bursdagspresang, og deretter skal jeg se om ikke sambo har mannet seg opp til en liten runde på blomsterhandelen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, tirsdag, ny uke, og denne uken har jeg en innlevering - så gårsdagen ble brukt til oppgaveskriving, også har vi startet litt tidlig på vårrengjøringen her :husarbeid: så vi ryddet en del også. Er veldig greit system sambo har, han begynner i det innerste hjørnet av soverommet og jobber seg utover og videre i leiligheten..hihi. Også innså vi at vi har litt dårlig plass, men ikke tid/råd til å flytte enda, så da skal vi se på om vi får satt opp litt ekstra hyller på badet og i det hele tatt utnytte plassen litt bedre i leiligheten. Har heldigvis en stooor bod da, så har plass til mye der nede.

I dag er planen å skrive oppgave og å fortsette på prosjekt tidlig vårrengjøring :fnise: Men aller først skal vi på butikken og kjøpe rundstykker og godt pålegg, og så benke oss med levende lys og spise en skikkelig god frokost. Også har jeg lyst på te :kaffe: Håper i grunnen at jeg får trent i dag også, men får se an hvor mye rydding og vasking det blir først, er noen ganger man blir god og sliten bare av det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God trening i vårrengjøring :Nikke:

Kose dere med god frokost og resultatet av alt dere skal gjøre...

Flere som trenger noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fredag allerede..vi hadde en aldeles super dag på tirsdag - jeg fikk skrevet oppgave, vi spiste nydelig brunch og koste oss masse. Vaskingen ble det litt så som så med, så det må vi ta igjen nå..men de siste dagene har jeg hanglet og vært helt merkelig halvveis-syk, litt uggen i halsen og brystet, lurer på om det er et snev av en eller annen luftveisinfeksjon.. :tristbla: Har bestemt meg for å vente til mandag med å gå til legen da, heldigvis er det ganske greit å få time på dagen hos fastlegen min(mange leger på samme sted), så det er ikke noe problem om jeg skulle bli verre. Dumt å ikke få gjort alt vi skulle, og særlig vil jeg bli ferdig med den delen av oppgaven jeg holder på med nå..har igjen en del å skrive, men er litt lei, så vil bli fort ferdig..Får :kjefte: mer på basiller, og bare prøve å ikke tenke så mye på det, ta det litt med ro i helgen(selv om vi skal bort en tur i morgen), og håpe det går over fort. Nå skal vi lage oss taco i alle fall, og kose oss sammen i kveld, så får jeg skrive mer i morgen - det hjelper ikke å presse seg når en ikke er frisk, er glad jeg har en god samboer som tar vare på meg jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig med basiller. :kjefte: på dem :kjefte:

Kose deg masse i kveld og la samboeren din skjemme deg bort. Godt å ta det litt med ro når en er syk.

skjønner godt at du er lei av oppgaven. Er ganske normalt i perioder... spesielt i sånne mellomperioder hvor slutten virker litt langt unna...

god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...