Gå til innhold

Lilles nedtegnelser


MissLille

Anbefalte innlegg

Har fulgt med i diverse dagbøker og forum her en stund, men har hatt et brukernavn jeg ikke var fornøyd med. Fant så endelig på et greit brukernavn, og prøver meg på dagbok. Liker å kunne skrive litt om stort og smått, lage lister over dagens gjøremål og slikt, så hvorfor ikke gjøre det her?

Så, velkommen til dere som måtte forville dere eller titte innom mine nedtegnelser :vinke:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, så blir det første innlegget her fra meg selv - tenkte jeg kunne skrive litt mer om meg kanskje, er samboer med en veldig snill gutt/mann, og vi er begge studenter, i midten av 20-årene og på terskelen til å etablere oss og gå ut i full jobb. Vi har et utrolig spennende år foran oss, både med tanke på hvilke jobber vi får og hvor vi skal bosette oss - så blir nok fint å ha denne boken å skrive ned litt tanker i..for tiden vurderer jeg også om jeg skal bli i deltidsjobben min, så mye å tenke på - føler at jobben tar litt mye tid i forhold til studiene, men samtidig trives jeg så godt der, vanskelig dette.. :forvirret:

Så nå skal jeg gå og trene og koble av litt :trene:

Da har man trent - ble en time kondisjonstrening og det er jeg fornøyd med. Så til noe jeg vil føre opp i dagboken så jeg kanskje får gjort det i løpet av uken - må rydde klesskapet..iiiik, har så masse klær og det er en evig kamp om å få plass til alt i skapet..sambo er en smule oppgitt..hihi, så det jeg har bestemt meg for nå er å bare ta en og en hylle, starter i morgen :husarbeid:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, her kommer jeg for å sparle deg i rumpa! :sjarmor:

Neida, så brutal skal jeg ikke være, særlig ikke siden jeg egentlig er en ganske lat person. Husarbeid er stort sett en prøvelse,ihvertfall i min bok.

Skjønner dere har spennende tider foran dere,ja-den første etableringsfasen er skikkelig spennende,og litt skummel også, man skal liksom være så "skikkelig voksen", og det er vel noe jeg aldri helt blir...

Inspirert av treninga di har jeg nå bestemt meg for å gå til byen- det burde gjøre godt for bollelårene mine.

Ha en glimrende dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har vært hjemme i dag, og har ikke begynt på klesskapet enda, så det tar sin tid..får ha som mål å ha sortert den øverste hyllen før sambo kommer fra jobb..og å ha trent..har noen kilo som krøp på etter at jeg ble samboer, som jeg slett ikke har bruk for, så prøver å få de av igjen - det går foreløpig veeeeldig tregt.. :vekt:

Frulou - jeg er ikke ordentlig voksen enda i hvertfall..og ikke sambo heller, heldigvis..

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :hallo:

Frulou, du må ikke sparle folk da! Tenk hvis du glemmer deg av og putter en K inni der! Hvordan kan folk...eh... glem det da :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

morsomt at det skjer litt i boken min, den var litt slakk med bare tre innlegg før i dag..og her sitter jeg og har ikke kommet til klesskapet enda..vurderer sterkt å vente med hele greia for det er så mye greier der inne som tilhører sambo også..poser fulle av ledninger og greier som må flyttes, tror vi må ta en tur ned i boden veldig snart..litt liten leilighet, men heldigvis har vi stor bod :ler:

hmm, nå skal jeg i alle fall gjøre noe, gå og rydde ut av og inn i oppvaskmaskin, og deretter prøve å finne ut hva jeg skal trene i dag..sitter under et pledd og fryser så er ikke kjempefristende, men må vel røre litt på meg om en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag! Jeg fikk trent i går, jippi - både kondisjon og styrke, så føler jeg er litt i gang nå. Men så våknet jeg med skikkelig sår hals i dag tidlig, dro på jobb og for øyeblikket er den ikke så ille..ser for meg at helgen blir :forkjola: men håper at jeg klarer å holde det unna..får kanskje kutte ut treningen i dag, og heller begynne på klesskapet..og drikke te og krype under et teppe i sofaen *gleder seg til å bli ferdig på jobb - bare..4 og en halv time igjen..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Det er jammen godt at jeg kan gå til jobb, uten den turen ville jeg nok sett ut som et spøkelse når jeg kommer inn om morgenen :ler:

Og så, av gårde til jobb - en dag igjen, i morgen er det jobbfri, men studiene må jo få litt oppmerksomhet de også, så får nok å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Glow, det er faktisk veldig fint med fri på fredag, jobbet fredager i fjor og da ble hele helgen så mye slappere..nå brukes liksom fredagen mer til studier og å forberede leilighet og seg selv på helg og det er jo deilig.

Sitter og venter på at sambo skal komme og møte meg jeg, og så skal vi ut og spise i det fine været :hoppe: Kjente jeg ble helt rar inni meg når han ringte og sa han skulle møte meg, er så deilig å kjenne at man er skikkelig på knærne forelsket enda, etter 2 og et halvt år :rødme: Ikke har han sett kontoret før heller, så nå kan jeg gi ham en liten omvisning :fnise:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tror dette blir en finfin helg, i morgen skal vi på visning(er), bare titte da, for vil ikke kjøpe enda med det boilgmarkedet som er nå - men deilig å i alle fall være i gang, sondere terrenget litt er alltid spennende :hoppe: Og søndag blir det å besøke familie sammen med foreldrene mine, koselig å se de, har ikke mulighet til å reise hjem så ofte, så bra at de tar seg en tur innimellom :)

Nå skal det studeres litt før jeg tar helg, kommer alltid så sent i gang på fredagene, er ofte sliten etter jobbedagene og da frister det ikke å stå opp tidlig for å skrive..så da får man gjøre en liten innsats, og så slappe av i kveld - vi skal lage hjemmelaget pizza og sikkert se en film eller noe sånt, deilig med hjemmekveld når man har fri dagen etter :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en deilig og avslappende helg, så nå er jeg klar for studier, klesskaprydding og trening til uken :jepp: I dag besøkte jeg tantebarnet mitt som er litt over 3 uker - sååå utrolig liten og skjønn h*n er altså :rødme: , jeg holdt h*n lenge og vi kooooste oss sånn, er herlig med babyer altså - har også et tantebarn til som er en del eldre og de er skjønne begge to - flott å ha noen å øve og kose seg med innen man føler seg klar til å få barn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For resten av dagen i dag er planene som følger:

- studere litt mer(går så sakte om dagen..er litt høstslapp tror jeg..)

- rydde den øverste hyllen i klesskapet(starte rolig og forsiktig)

- trene

- også kose meg med sambo når han kommer hjem fra sen jobbvakt, prøve å finne på noe godt til kvelds.

Og så til ukens dilemma: Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre jeg..synes at deltidsjobben min tar for mye tid om dagen, er to hele ukedager som går til jobb, noe som gjør at jeg konstant har dårlig samvittighet for oppgaven min..Har tenkt at det kanskje er bedre å ha en jobb hvor man kan jobbe kvelder og evt. i helgen..har gjort det tidligere i studietiden, og følte det var mye bedre..likevel trives jeg jo i jobben jeg har nå da, alle som jobber der er utrolig hyggelige og jeg føler at jeg mestrer den jobben så godt..så aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. :klø:

--------

Har: trent, ryddet kjøkkenet, og fundert litt på masteroppgaven min(dvs. jobbet med den, men ikke fått skrevet noe særlig..), og klesskapet venter fremdeles..bah..er en sååå enorm oppgave fordi det er så himla mye å sortere altså..usj..får prøve å ta det før jeg legger meg i kveld..

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, her sitter jeg, det er onsdag og jeg har jo ikke ryddet klesskapet enda..skulle jo gjøre det i forrige uke..er god på å utsette ting ja..men i dag og i morgen skal jeg det ikke, for nå er det jobb, og klesvask først - så får jeg heller bite tennene sammen på fredag og prøve å få orden i det hersens skapet :lol:

Ikke så mye spennende som skjer denne uken, men har bestilt noen klær da, blir inspirert av jentene med shoppingdagbøker(kanskje starte en selv..hmm), og har kikket litt på Ellos, og jammen fant jeg ikke en del fine ting. En fiiin strikket cardgan blant annet, jeg har så mange tynne gensere at nå som det begynner å bli kaldt er jeg skikkelig på leting etter masse fine cardiganer og litt tykke gensere - har funnet noen fine allerede, men til tross for sprengt klesskap kan jeg aldri få nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lenge siden siste innlegg her ja - har skjedd masse i helgen så har ikke sittet så mye foran pc'en rett og slett. Jeg er i alle fall endelig i gang med klesskapet mitt nå da, det var jammen på tide, og har shoppet litt i helgen, og bestilt noen klær på nett - så må virkelig få ryddet plass til nye høst- og vinterklær :hoppe: Er glad i alle årstidene jeg, selv om jeg av og til er litt lettfryst av meg, så deilig å handle inn nye varme myke gensere og slikt, er nok litt shoppinggal :ler:

Nå er det tid for butikken og middag, og deretter forhåpentligvis litt mer studier, er flink til jobb og rydde leilighet og festligheter og i grunnen alt annet enn studier om dagen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny dag, nye muligheter..nå skal jeg lage meg en liten liste for hva jeg skal lese og gjøre videre av studier i dag, deretter skal jeg vaske alle gulv i leiligheten + skrubbe badet..ikke så gøy, men med en småstresset samboer som holder på med innspurten av studiet sitt, og meg som var syk forrige uke skal jeg bare ta et skikkelig rufs i dag, det trengs :sjenert: Når jeg er ferdig med vasking blir det litt middag alene(sambo er på senvakt), deretter lesing, før jeg skal trene og se på tv - veldig greit å slå to fluer i en smekk, er kjedelig å trene hjemme om man ikke har på tv eller musikk :)

----------

Det som ble gjort i dag: vasking, trening og vasket litt klær - det som da ikke ble ofret mye tid var studier..og nå har vi snart møte også, og jeg har ingenting å vise til..æsj..må bare prøve å gjøre litt de dagene jeg er på jobb da, selv om jeg sjelden har mye energi på kveldene etter jobb..

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag er i sin helhet brukt på studier(kom i gang litt sent da, så derfor blir jeg nok sittende til sambo kommer hjem i halv ti-tiden..er heldigvis ganske greie oppgaver i dag, så blir avslappende de siste timene nå. Nå har jeg også tatt avgjørelsen om at jeg må kutte ned på jobbing, så skal snakke med sjefen i morgen..håper det går i orden med litt mindre jobbing framover, trenger så mye tid jeg kan få på studiene nå :) nå skal jeg spise litt middag før jeg gjør en siste innsats for dagen :spise:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...