Gå til innhold

Lilles nedtegnelser

MissLille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Ja, det har vært helt utrolig standhaftige basilusker, men i følge legen var det ikke noe som behøvde penicillin nå da, og det var bra. Var nok bare ekstremt uheldig å pådro meg en forkjølelse etter halsbetennelsen..Nå er jeg heldigvis myyye bedre og det er så deilig, passer bra til påskeferien :)

I dag har jeg virkelig ikke gjort mye fornuftig hittil..våknet relativt tidlig i dag, var ganske trøtt, men bestemte meg for å stå opp..og så snudde jeg meg og sovnet og sov leeenge.. :sjenert: Så nå har jeg brukt litt tid på å komme meg ut av koma(er verre når jeg sover for lenge enn for lite, blir jo helt i ørska..), og oppdaget nettopp at jeg på en eller annen måte har fått en strekk på innsiden av det ene låret..så gåturen i dag blir redusert til besøk på en restaurant i nærheten for å spise deilig tapas - må bare få overtalt sambo først :ler: Han er veldig hjemmekjær, men nå skal vi jo snart uansett bort på ferie, så da må det vel være fint å gå ut og spise bare oss to i dag :love: så slipper vi så mye oppvask og slikt også, har masse å rydde og ordne før vi reier av gårde, så nok å henge fingrene i(tar frem sleipe-lille i dag ja, hihi) :lur:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er også sånn at han heller sitter hjemme og koser seg enn å gå ut å spise. Men det er lov å bruke litt kvinnelist innimellom ;) Er jo så koselig å gå ut sånn og kose seg sammen innimellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg fikk lurt ham med ut ja, etter hvert, først ble det litt :sengekos::lur: Har ikke akkurat vært mye av det de siste ukene siden jeg har vært syk hele tiden, så det ble skikkelig kjærestekveld på oss altså, helt nyforelskede og fnisete og spiste helt nyyydelig tapas med et par øl til han og sjokoladefondant til dessert på meg :love: Siden det er ferie også gikk vi innom en senåpen kiosk etterpå og kjøpte litt smågodt og nå skal vi se en film. Litt sent iom. at jeg skal på skolen en tur i morgen, men det gjør ikke noe :rødme: Er heldigvis på eget initiativ, for å levere litt bøker og for å låne nye, så kommer nok ikke til å stå opp halv syv akkurat :ler: Også kanskje utnytte tiden jeg har der oppe til å lese litt pensum, blir nok ikke lett å gjøre så mye fornuftig hjemme i morgen annet enn å rydde, vaske og pakke til ferien..Men nå er det bare å krype under teppet i sofaen og vente på at sambo er klar til å se film :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin kveld.

viktig å prioritere sånt av og til.

Her blir det nok også litt pakking i dag. Reiser på ferie i morra en gang.

god påske.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooood påske jenter!! :klem:

Blir borte herfra noen dager jeg også, gleeeder meg til å besøke familie, håper dere får noen rolige og deilige påskedager også, og la oss håpe på litt :sol: og masse god mat og alt som hører med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente79 :klem:

Har hatt en kjempebra ferie - spist masse god mat, gått turer og besøkt familie og kost meg masse sammen med sambo. Merker jeg er på vei til å bli skikkelig frisk igjen også, har lyst til å trene - noe jeg egentlig ikke har hatt på veldig lenge (på grunn av all sykdommen i det siste), og i morgen har jeg og sambo treningsavtale :trene: Men i kveld skal vi lage god mat og jeg skal prøve å få lest litt pensum tenkte jeg, har blitt dårlig med det i påsken :fnise:

Også må jeg bare :hoppe: litt, for jeg gjorde noe jeg egentlig hater i går - jeg ryddet i klesskapet mitt, og i dag gikk jeg løs på den verste hyllen av alle, nemlig genserhyllen(den er alltid overfylt og ekstremt rotete :sjenert: ) og jeg fant så mange søte gensere som passer utover våren at jeg tror ikke jeg trenger å handle klær på en stund :ler:

Nei, nå er det på tide å lage middag - troor jeg skal lage noe spennende, hvis det blir vellykket kan jeg dele oppskriften her etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få gjort sånne oppgaver, og morsomt når en finner ting man liker :-D

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, blir det lagt ut oppskrift? ;)

Ingen sak å rydde i klesskapet når man finner klær man knapt husker man hadde :fnise: Jeg kastet nylig tre store søppelsekker med klær, så nå har jeg plass til å kjøpe nye :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente79 og Pusla :vinke: Ja, det var virkelig på tide med en ryddings der inne nå - men faktisk egentlig bare morsomt, siden jeg fant så mye brukbart og det ble bedre plass også. Har dessverre en haug i skittentøyskurvene, så plass til så mye nytt har jeg nok ikke :sjenert: men, men, det er nå greit når det meste der inne var pent brukt - en ting som dog er veldig pent brukt og sikkert ikke brukt på over tre år, men som jeg ikke har lyst til å kaste er toppen jeg hadde på meg aller første gang jeg møtte sambo :fnise: fant den heeelt innerst i skapet og den er litt liten nå :sjenert: men prøvde den på, og sambo likte den likevel..hihi :rødme:

Bare innom og sniker i natten :vinke:

Hei hei!! Så hyggelig med nye folk i boka mi - nå må jeg inn å lese hos deg også :klem:

Har hatt en fin dag i dag - må bare ta meg sammen å gjøre litt mer skolesaker så..ser litt dårlig ut med den treningsavtalen, men jeg har vært ute og gått i dag, måtte på apoteket og det er en grei gåtur faktisk - og deilig at det var litt mildere vær igjen, ble skikkelig varm når jeg bakset hjem fra matbutikken med to fulle matposer :) Fant noen bøker i bokhyllen i dag som er fine å bruke til oppgaven også, greit med litt nytt pensumpåfyll innimellom :kaffe: så nå tror jeg det får bli en kveld i oppgavens tegn :ler:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi - vi holdt treningsavtalen, jeg måtte mase litt før sambo ble med da, men vi fikk gjennomført en fin økt likevel :hoppe: Har et par apparater her hjemme, og det er supert, har trent på treningsstudio i tillegg tidligere, men nå som jeg trenger bygge formen opp igjen fra ganske dårlig (pga. kysseyken i fjor) så er det helt genialt å kunne trene hjemme, det ser kanskje ikke så pent ut med de apparatene i stuen, men det største er sammenleggbart og står i et hjørne, og sykkelen står i et annet, så det går da helt greit, og er definitivt verdt det altså. I tillegg har jeg yogamatte, styrkestrikk og han manualer, så vi har et godt utgangspunkt for å få opp formen nå, må bare klare å finne igjen treningsgleden og holde på den :sjenert: (var i veldig dårlig form etter å gå fra å trene 2-3-4 ganger i uken styrke og kondis til ingenting pga kyssesyken - men nå virker det som det går framover og det er deilig altså). Er litt støl i dag, men ikke mer enn at det bare kjennes godt, og da går det sikkert an å kjøre en økt i morgen også :jepp:

Oppgaven går litt så som så - er så mye småtteri å gjøre nå etter ferien at jeg liksom ikke klarer å begynne i noen ende, så i dag har jeg vasket badet og gjort sånne husarbeidsting, og nå har jeg hengt på nettet for lenge,og har en avtale i kveld, så da blir det bare å prøve å skjerpe seg i morgen :sukk::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, hmm..har visst glemt av dagboken litt den siste uken..har vært innom og lest, men har ikke hatt så mye spennende å fortelle om - jobber med skole, og ellers koser jeg meg sammen med sambo og prøver å bevege litt mer på meg - han jobber i helgen og da skal jeg i alle fall trene, håper på en økt både lørdag og søndag - får se hvor hardt jeg trener på lørdag..burde egentlig trene i dag også, men vet ikke helt hva enda..kanskje jeg bare tar meg en runde på sykkelen..

Sånn ellers er jeg veldig fornøyd i dag, vi holder på å planlegge sommerferien, og det ser ut til at det blir to utenlandsturer på oss, en familierelatert storbyferie og en "syden"tur - kjempedeilig :hoppe: Blir enda mer motivert til å jobbe med skole fremover nå, når man vet at man har en kjempefin og variert sommerferie som belønning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med ferie! Gleder meg selv til å reise til Kreta, som er min absolutte favoritt greske øy :hjerte: Har vært der mange ganger, og kan ikke vente til å slenge på meg bikini og kose meg i sola :-D

Hvor har dere tenkt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å planlegge ferie da. Høres deilig ut :-D

Lettere å få opp motivasjonen når man har en gulrot i det fjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en grei motivasjon det ja; godt å vite at det venter masse deilig ferie :)

Samboeren min har fått friluftsliv på hjernen (han har hatt det hele tida egentlig, men nå i det siste har det tatt av), så her kommer ferien til å dreie seg om kanopadling, overnatting i lavo, fisking og mygg :roll: Det kan være greit med friluftsferie noen dager, men å bare gjøre det hele ferien kan kanskje bli litt over the top for meg :fnise:

Ha en fin ukeslutt og helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina, Jente79 og Pusla :klem: godt dere er innom boken min selv om jeg er meeeget treig med å svare i bøkene deres om dagen, er innom å leser, men har skjedd litt hele tiden(selv om det ikke er så mye spennende) så har liksom ikke hatt tid til å sette meg ned å skrive..men er kanskje greit å ikke være helt avhengig av KG, greit å få gjort de tingene man skal når man setter seg ned foran pc'en..som å skrive oppgave.. :sjenert:

Hadde en kjempefin start på helgen i går, vi stod opp tidlig fordi sambo hadde litt å ordne, også ble jeg så trøtt utover ettermiddagen at jeg endte opp på sofaen under et deilig pledd når han måtte ut en tur - så når han kom hjem en time senere lå jeg og slumret under pleddet :ler: var kjempedeilig å bare slappe helt av og ikke sitte klistret til pc-skjermen..

Vi reiser til (bare sensurerer litt) vi, vi har aldri vært der noen av oss, men fikk et sted og hotell anbefalt av noen jeg vet er kresen på slikt, og området var visst passe for parferie, ikke for mye fyll, sentralt og en helt herlig strand..så fant vi 2 uker til en veldig grei pris og vi har aldri vært på sånn type ferie før, kun storby- og opplevelsesreiser, så da unner vi oss denne turen nå i sommer og 2 uker betyr jo også god tid til å utforske på egen hånd, selv om jeg ikke vet helt om vi tør å leie bil.. :fnise:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...