Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2461 Skrevet 1. april 2008 Kjempefin gravidmage Er jo ikke plass til noen stor unge inni der ? Takk! Det er visst en stor unge der inne, men det ligger visst veldig trangt, stakkar. Ja, ja, h*n får komme ut snart, da, så skal h*n slippe å ligge krølla sammen Nydelig og nett mage. Takk :-D Så flott mage du har! Du kan ihvertfall trøste deg med at du ikke får problemene jeg har etter fødsel Snart kan du bruke dine egne klær igjen, er ikke det motivasjon det da? Snart din tur, det er ihvertfall sikkert Takk, får håpe jeg kommer ganske fort inni klærne. Men har gått opp ca 15 kilo tenker jeg. Var 14,5 sist, sikkert 15 nå. Og jeg merker at de ikke bare har lagt seg på magen, for å si det mildt... Rumpe og lår har fått sin del med lekre røde strekkmerker... Kjempefin mage :bukke: Kjempefin, og ikke minst liten, mage du har! Nydelig! Takk, takk Ikke så stor nei, jeg er vel heldig med det.
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2462 Skrevet 1. april 2008 Så pent gravid du er, Imli! Nå er jeg jommen spent på fortsettelsen altså!!! Lykke til med å få tiden til å gå. Håper du ikke må vente så lenge! Takk Blir spennende nå, når h*n velger å komme ut... Kjempefin mage har du imli! Håper jeg også stopper å vokse der hvor du er Håper du sover godt! Håper det er slutten nå ja. Sov i 1,5 time - fantastisk, man blir som et nytt menneske etterpå Kjempefin mage Kan ikke skjønne at det skjuler seg en "kjempebaby" der inne nei, så den vekstestimeringen tror jeg ikke noe på Men det går sikkert greit uansett om den er stor eller liten, kommer på termin eller etter Nei, kanskje de har tatt grundig feil? Får uansett håpe det går greit å få den ut.
cilipili Skrevet 1. april 2008 #2463 Skrevet 1. april 2008 Sååå fin mage! Min er like stor som din.. i uke 27. Lurer på hvor stor den er i uke 40 :dåne: Kan bli tungt dette Hvordan er formen din i dag?
bizzy Skrevet 1. april 2008 #2464 Skrevet 1. april 2008 Ååå!!! Så fin mage du har!!! Kos deg, ta med mannen på restaurant og kino om du orker!! Gjør det meste ut av de dagene som er igjen med mageboer Kan fort bli lenge til neste kino eller restaurantbesøk! OGså er det godt å gjøre noe kos mens man venter, få tankene over på noe annet og tiden til å gå
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2465 Skrevet 1. april 2008 Så fin og liten mage :-D Må være deilig å ikke være enorm, selv om du har gått opp en del kg. Skjønner ikke helt hvor de kan være :klø: Kan umulig være en svær unge. Men greit om det er litt størrelse på h*n da. Så det når min lille nevø ble født, han var mye sterkere i kroppen enn en jevngammel baby. Holdt hodet selv tidligere. Litt tryggere å bære han for oss uerfarne... Får håpe du slipper for mye venting Nei, jeg lurer litt på hvor de kiloene er noen ganger jeg også. I låra og rumpa, tror jeg. Desverre... Ser det på strekkmerkene - har fått en del på rumpe og lår, men ingen på magen. Ganske rart egentlig... Blir spennende å se hvor stor ungen er... Godt den ikke er veldig liten i alle fall, hadde jo ikke lyst på en 2 kilos heller. Synes rundt 4 kg er en fin str. Men 4,5 hørtes litt vel drøyt ut. Den skal jo tross alt ut også... Noen ganger lurer jeg på hvordan i all verden det er mulig å få en unge ut der. Det var noe annet enn i natt det Utrolig fin mage da, sånn liten og søt Hehe, ja jeg måtte jo legge ut bilde for å få vekka deg fra marerittet ditt Åå så fin og flott mage du har Imli!! Det var en sånn skikkelig perfect gravid mage! Håper du har en fin tirsdag! Takk Ha en fin kveld
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2466 Skrevet 1. april 2008 Sååå fin mage! Min er like stor som din.. i uke 27. Lurer på hvor stor den er i uke 40 :dåne: Kan bli tungt dette Hvordan er formen din i dag? Er i ganske god form. Er bare veldig trøtt om dagen, det har jeg vært siste 3-4 ukene. Men det er jo en overkommelig "plage". Sover et par timer på dagen hver dag. Veldig stor forskjell på magene til folk ja... Ganske artig å se ulike størrelser og former. Får håpe du ikke vokser så mye på slutten da Ååå!!! Så fin mage du har!!! Kos deg, ta med mannen på restaurant og kino om du orker!! Gjør det meste ut av de dagene som er igjen med mageboer Kan fort bli lenge til neste kino eller restaurantbesøk! OGså er det godt å gjøre noe kos mens man venter, få tankene over på noe annet og tiden til å gå Ja, vi skulle prøvd å finne på noe sammen nå. Desverre tillater ikke økonomien den slags krumspring for tida... Vi får prøve å finne på noe gratis istedet
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2467 Skrevet 1. april 2008 Nå har jeg og mannen hatt opprydningssjau i boden. Dvs han har rydda og jeg har stått og holdt søppelsekken Men nå begynner det å se litt bedre ut der. Det var faktisk et gulv der Begynner jammen å bli trøtt igjen jeg... Skal legge meg tidlig i dag... Får besøk av ei venninne i morgen da, det blir koselig.
bizzy Skrevet 1. april 2008 #2468 Skrevet 1. april 2008 Hva med kakao på termos, god niste og bare en liten tur ut til et koselig turområde? Evnt gå på litt utstillinger å bare titte, det gjør vi ofte når vi bare vil vekk fra huset Ofte helt gratis!
BitteLille Skrevet 1. april 2008 #2469 Skrevet 1. april 2008 Kjempefin mage du hadde! Pass på å sov nå ja, det kan ta tid å få babyen ut, og etterpå blir det ikke søvn det neste året.
aimee Skrevet 1. april 2008 #2470 Skrevet 1. april 2008 Oj, oj, oj! Ja det var en stor og fin mage! I følge min tipping, bør ungen komme ut i løpet av.... ups - 5 timer! Rekker du det eller?
Coxy Skrevet 1. april 2008 #2471 Skrevet 1. april 2008 Kjempefin gravidmage Er jo ikke plass til noen stor unge inni der ? Skriver under på denne!!!
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2472 Skrevet 1. april 2008 Hva med kakao på termos, god niste og bare en liten tur ut til et koselig turområde? Evnt gå på litt utstillinger å bare titte, det gjør vi ofte når vi bare vil vekk fra huset Ofte helt gratis! Takk for forslag Var så fint når det var snø, for da var vi på skitur med kakao og grillpølser. Nå har det meste av snøen regna bort, og alt er vått og ekkelt ute. Men kanskje vi prøver å gå en tur til helga. Hvis det fortsatt ikke er kommet baby da. Gå på visning ja, kanskje det hadde vært gøy? Vi planlegger å flytte om noen år. Men går vi på visning nå ender vi vel bare med å finne drømmehuset uten å ha mulighet til å kjøpe det... Kjempefin mage du hadde! Pass på å sov nå ja, det kan ta tid å få babyen ut, og etterpå blir det ikke søvn det neste året. Huff, jeg får sove mens jeg kan ja... Oj, oj, oj! Ja det var en stor og fin mage! I følge min tipping, bør ungen komme ut i løpet av.... ups - 5 timer! Rekker du det eller? Jeg hadde også planlagt at i dag var dagen... Men det var visst ikke det. Rekker nok ikke noe føding i kveld. Litt skuffa over det egentlig... I morgen får det bare være, har av en eller annen grunn litt motvilje mot den datoen. Da ender jeg vel opp med å føde da tenker jeg. Ja, ja, bare ungen kommer ut en gang så... Skriver under på denne!!! Vi får se da, om det er mulig med stor baby inni der?
Gjest Fisk73 Skrevet 1. april 2008 #2473 Skrevet 1. april 2008 Hadde dere bodd her i nærheten, så skulle vi ha invitert på god middag! Håper alt står bra til, og jeg må bare si meg enig med alle andre her om at du er flott gravid Ha en god kveld!!
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2474 Skrevet 1. april 2008 Hadde dere bodd her i nærheten, så skulle vi ha invitert på god middag! Håper alt står bra til, og jeg må bare si meg enig med alle andre her om at du er flott gravid Ha en god kveld!! Takk for det Ha en fin kveld du også
Midnattsol Skrevet 1. april 2008 #2475 Skrevet 1. april 2008 Guri, du har en fin mage altså. Men nå må den lille komme, så for det. :-D
lille katt Skrevet 1. april 2008 #2476 Skrevet 1. april 2008 Innom med et Har "sett" deg en del her inne, og har lagt merke til tickeren som sakte men sikkert nærmer seg termin, men har ikke vært innom dagboka di før. Får nok ikke lest alt , men har kikket litt på de 3-4 siste sidene. Jeg ble mamma for 14 mnd siden til verdens vakreste prinsesse. Jeg kjenner meg litt igjen i noen av bekymringene dine. At jeg ikke kunne bli noen god mor, at kroppen min ikke kom til å klare å føde (det var bare noe alle andre kunne klare...). Jeg klarte jammen fødselen (selv om prinsessen måtte ha litt hjelp til å komme ut), og jeg har jammen klart å bli en god mor også, synes jeg selv. Jeg er overveldet over hvor stort det er å bli mamma!! Jeg hadde aldri i livet forventet at det skulle være SÅNN! :rødme:. Håper det blir en god opplevelse for deg også . Ønsker deg lykke til i resten av ventetiden og med fødselen - håper du får en akkurat passe lang og akkurat passe tøff eller grei fødsel (alt ettersom), sånn at det blir en fin opplevelse. Stor fra lille katt :katt:, som gleder seg veldig til å begynne å prøve på nr. 2....
Umuriel Skrevet 1. april 2008 #2477 Skrevet 1. april 2008 Jeg venter bare på å lese om energikick nå...
KathMor Skrevet 1. april 2008 #2478 Skrevet 1. april 2008 Hei Imli! Guri her nærmer det seg!! FFIIIIIIIIIINEEEEE magen!!!!! Må bare spørre deg om en ting, selv om jeg vet du har svart før ett sted.... Når kom magen din? Ser du har en sånn nett og flott mage! Så du var kanskje ikke den største du heller? Jeg er nå i min 20ende uke og nesten ingen kan se noen ting.... Er redd for at alt er som det skal være jeg da... Vet det kommer seint med noen, bærer langt inne og sånn... Men spørr deg igjen jeg? Når kom magan din??
jente 79 Skrevet 1. april 2008 #2479 Skrevet 1. april 2008 Blir spennende å se hvor stor ungen er... Godt den ikke er veldig liten i alle fall, hadde jo ikke lyst på en 2 kilos heller. Synes rundt 4 kg er en fin str. Men 4,5 hørtes litt vel drøyt ut. Den skal jo tross alt ut også... Noen ganger lurer jeg på hvordan i all verden det er mulig å få en unge ut der. Ja, det er du ikke alene om. Men når jeg ser enkelte av mine spinkle små venninner som har klart å presse ut en unge på 4 kg så skal nok jeg klare det også.... får håpe du ikke må vente for lenge, jeg har tippet torsdag ser jeg :-D
Fremhevede innlegg