jente 79 Skrevet 3. april 2008 #2541 Skrevet 3. april 2008 Hvordan går det med deg, imli? Spent på om modningen har ført til noe mer...
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #2544 Skrevet 3. april 2008 Her er jeg. Sov lenge i dag jeg, nå sitter jeg og spiser frokost foran PC'en Hadde ganske sterke "menssmerter" i natt. Begynte nesten å likne på at jeg faktisk hadde mensen (er "velsignet" med veldig sterke menssmerter desverre), det var sånne tak i korsrygg og underliv, som ble sterkere og sterkere, og så svakere og svakere, før de begynte på'n igjen. Høres skikkelig ut som rier, men det var ikke det altså. Menssmertene mine er også sånn at de går i "bølger" så dette føltes akkurat slik. Det starta da jeg stod opp for å tisse, akkurat som det gjorde i går. Holdt vel på 10-15 minutter kanskje? Så ble det så svakt at jeg sovna. Så status er fortsatt null baby.
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #2545 Skrevet 3. april 2008 Vi hadde forresten litt heftig i går kveld, kanskje det var derfor? :klø:
Lilith Skrevet 3. april 2008 #2546 Skrevet 3. april 2008 Ne-ei! Jeg ville jo ikke ha svar fra deg her nå! Æsj. Nå må denne ungen din komme snart, for jeg vil høre fødselshistorie og lese statusrapporter fra Imli i ammetåka! Håper du er ved godt mot.
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #2547 Skrevet 3. april 2008 Ne-ei! Jeg ville jo ikke ha svar fra deg her nå! Æsj. Nå må denne ungen din komme snart, for jeg vil høre fødselshistorie og lese statusrapporter fra Imli i ammetåka! Håper du er ved godt mot. Denne ungen vil visst ikke ut ennå desverre... Men prøver å tenke positivt, er jo bare en dag over, forhåpentlig kommer h*n snart. Det virker jo som om det modnes veldig for tida om ikke annet.
jente 79 Skrevet 3. april 2008 #2548 Skrevet 3. april 2008 Ikke i dag heller Nei, som du sier. Det blir en dag mindre, og du er jo ikke mer enn en dag over termin. Får satse på at det skjer noe i løpet av helga.
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #2549 Skrevet 3. april 2008 Ikke i dag heller Nei, som du sier. Det blir en dag mindre, og du er jo ikke mer enn en dag over termin. Får satse på at det skjer noe i løpet av helga. Håper det. Må forte meg om du skal få rett i spådommen din Ellers får vi satse på i morra. 04.04.08 er jo en fin dato I natt drømte jeg forresten at lillebaby sparka jeg gjennom mageskinnet og prøve å komme ut den veien! Håper ikke det er et forvarsel om keisersnitt eller noe sånt...
jente 79 Skrevet 3. april 2008 #2550 Skrevet 3. april 2008 Ja, skal jeg ha rett burde du vel merke litt snart... 04.04.08 er en veldig fin dato ja :-D Håper i hvert fall at det ikke er langt unna :-D
pondusa Skrevet 3. april 2008 #2551 Skrevet 3. april 2008 ut imlibabyen. Mine rier startet som menssmerter i ryggen første gangen. Krysser fingre for at det blir mer murring utover dagen.
Gjest Indo Skrevet 3. april 2008 #2552 Skrevet 3. april 2008 Nå kan det ikke være lenge igjen, så jeg drar frem jeg=)
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #2553 Skrevet 3. april 2008 Blir litt stressa av den spisinga altså! Merker ikke noe særlig mer murringer. Bittelitt i stad bare... Ser ut til at dette trekker ut... Blir nok ikke noe baby i dag heller.
bizzy Skrevet 3. april 2008 #2554 Skrevet 3. april 2008 Mensmurringene høres veldig lovende ut det! Høres akkurat ut slik som mine rier startet De kan nok ha kommet av sex ja! Sæden til mannen har jo samme effekt på livmormunnen som tablettene de bruker for å sette igang fødsel! (I allefall når livmormunnen er klar for det ) Er nok ikke mange dagene igjen! Veldig spennende å følge med her!
Concertina Skrevet 3. april 2008 #2555 Skrevet 3. april 2008 Må ikke bli stressa av Håper det ikke dryger ut for lenge, enn så lenge så får du bare nyte tiden som gravid, skjønner at det tar på å gå på overtid, kan umulig være noe morsomt (mamma gikk 3 uker på overtid med søstra! Og først da ble hun satt i gang!!)
Gjest Reka Skrevet 3. april 2008 #2556 Skrevet 3. april 2008 (endret) Kjenner jeg faktisk kunne tenke meg litt Men mannfolket har vondt i ryggen... Og armene... Får legge ham på ryggen og voldta ham Hahaha Nå lo jeg godt Imli! Ser ut som planen din gikk bra da Jeg spiser litt popkorn i smug, men bare fordi jeg tror at det hjelper! () Ha en fin dag Imli! Endret 3. april 2008 av Reka
Ella* Skrevet 3. april 2008 #2557 Skrevet 3. april 2008 Er ikke så spesielt glad i popcorn, så jeg holder meg unna denne spisinga Men må innrømme at jeg er her inne ganske ofte for å se hvordan det går Høres uten tvil ut som kroppen forbereder seg, og det er jo kjempebra
Simpleminded Skrevet 3. april 2008 #2558 Skrevet 3. april 2008 Tror du skal prøve å slappe av jeg.. Babyen kommer når du minst aner det til deg!
Midnattsol Skrevet 3. april 2008 #2559 Skrevet 3. april 2008 Nå er det jo vanlig for førstegangs å gå over, da..som du selvfølgelig vet. Men jeg skjønner du vil ha h*n ut nå, og jeg vil heller ikke se deg her inne akkurat nå egentlig. Neidaa!! Jordmora mi sa i dag at det er 5-7% av førstegangs som føder på termin. Jeg har termin 27.07 men tipper jeg får i august. 08.08.08 er jo en artig dato. :-D
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #2560 Skrevet 3. april 2008 Må ikke bli stressa av Håper det ikke dryger ut for lenge, enn så lenge så får du bare nyte tiden som gravid, skjønner at det tar på å gå på overtid, kan umulig være noe morsomt (mamma gikk 3 uker på overtid med søstra! Og først da ble hun satt i gang!!) Tre uker på overtid håper jeg å slippe! Det må være fælt. Men de setter vel i gang de fleste etter to uker i dag. Skulle bare mangle, når man går lenge over tida kan jo ungen faktisk bare dø inni der... Hahaha Nå lo jeg godt Imli! Ser ut som planen din gikk bra da Jeg spiser litt popkorn i smug, men bare fordi jeg tror at det hjelper! () Ha en fin dag Imli! Ja, fikk meg litt i går jeg. Slapp å voldta ham til og med Hvis det hjelper med popcorn får dere bare spise! Er ikke så spesielt glad i popcorn, så jeg holder meg unna denne spisinga Men må innrømme at jeg er her inne ganske ofte for å se hvordan det går Høres uten tvil ut som kroppen forbereder seg, og det er jo kjempebra Ja, mannen er overbevist om at det blir baby i løpet av helga. Men han var nå overbevist om baby i påska også da... Tror du skal prøve å slappe av jeg.. Babyen kommer når du minst aner det til deg! I dag har jeg faktisk bare slappa av... Legge sammen noen klær er vel det eneste "fornuftige" jeg har gjort. Men herregud så trøtt man blir av å ligge på sofaen og lese... Nå er det jo vanlig for førstegangs å gå over, da..som du selvfølgelig vet. Men jeg skjønner du vil ha h*n ut nå, og jeg vil heller ikke se deg her inne akkurat nå egentlig. Neidaa!! Jordmora mi sa i dag at det er 5-7% av førstegangs som føder på termin. Jeg har termin 27.07 men tipper jeg får i august. 08.08.08 er jo en artig dato. :-D Ja, det er jo vanlig å gå over tida... 70% av førstegangs gjør det tror jeg... Så da er jeg i godt selskap om ikke annet. 08.08.08 får du satse på! Store til alle som er innom :-D
Fremhevede innlegg