Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det med tippelista di forresten? Er det mange som har falt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

God helg og håper du og mannen kan kose dere sammen før verden snus opp ned. Hva med kino?

Skrevet

Hei!

Er innom og spionerer litt hver dag, er jo så spennende :popcorn:

Håper det ikke går altfor lang tid og at det skjer noe innen kort tid, kanskje i helga ;)

Lykke til!!

Gjest Kardemomme
Skrevet

Følger spent med :)

Kanskje det skjer noe i helga? Uansett så håper jeg du får til å kose deg masse!

Skrevet

*Sender masse fødestøv over til imli*

Håper på action i helga :jepp:

Skrevet
Hvordan går det med tippelista di forresten? Er det mange som har falt ut?

Monica85, Angelou, Amused: 5. april

Ella*: 6. april

GlamCat: 7. april

Smilefjes: 8. april

Bippe: 10. april

...er de som gjenstår.

:vinke:

God helg og håper du og mannen kan kose dere sammen før verden snus opp ned. Hva med kino?

Vi får prøve å finne på noe ja :)

Hei!

Er innom og spionerer litt hver dag, er jo så spennende :popcorn:

Håper det ikke går altfor lang tid og at det skjer noe innen kort tid, kanskje i helga ;)

Lykke til!!

Takk :) Håper på action i helga jeg også...

Følger spent med :)

Kanskje det skjer noe i helga? Uansett så håper jeg du får til å kose deg masse!

Håper det ja... :jepp:

*sende fødestøv*

Hihi - takk, takk :)

*Sender masse fødestøv over til imli*

Håper på action i helga :jepp:

:Nikke:

--------------------------------------------------------------------------

Da har jeg sovet en times tid til... Er så utrolig trøtt i dag. Tror det er fordi jeg har gjort for lite. Må gjøre mer husarbeid og sånn i morra. Ta fram støvsugeren...

Gjest *Mim*
Skrevet

Bare innom og sniker - jeg så terminen din i dagboka og ble nysgjerrig... Lykke til! Håper du slipper å gå lenge over. :)

Skrevet
Bare innom og sniker - jeg så terminen din i dagboka og ble nysgjerrig... Lykke til! Håper du slipper å gå lenge over. :)

:hallo:

Takk, det håper ikke jeg heller :)

Skrevet

Vet du Imli, at jeg tror det her kommer til å gå kjempe bra! Snart kommer lille baby og h*n kunne ikke fått en bedre mor!

Ha en god helg (med eller uten action) :klem:

Skrevet
Vet du Imli, at jeg tror det her kommer til å gå kjempe bra! Snart kommer lille baby og h*n kunne ikke fått en bedre mor!

Ha en god helg (med eller uten action) :klem:

Takk!

:klemmer:

Skrevet

Har hatt en del kynnere i dag faktisk. Tror ikke det betyr noe, for det har skjedd mange ganger før. Men det gjør liksom vondt i den ene sida, like oppunder ribbeinet, når de kommer... Akkurat som hold i sida... Æsj.

Skrevet

Ingen vits å lure deg med masse kynnere uten mer action synes jeg.

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Nei, det synes ikke jeg heller.. Nå kjente jeg litt liv i alle fall. H*n har vært litt stille i dag. Pleier ikke bekymre meg noe over det, men akkurat nå som jeg er over termin passer jeg litt ekstra på.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg.

Får satse på at det ikke drøyer så altfor mye lenger nå...

Skrevet

Nei, nå må jeg ha noe å spise. *sulten*

Skal legge meg tidlig i kveld...

Skrevet

God helg imli! Alt er nok bra med den lille skal du se :) Og snart vil den nok melde sin ankomst ;)

:klem:

Skrevet
Har hatt en del kynnere i dag faktisk. Tror ikke det betyr noe, for det har skjedd mange ganger før. Men det gjør liksom vondt i den ene sida, like oppunder ribbeinet, når de kommer... Akkurat som hold i sida... Æsj.

Jeg hadde kjempemasse kynnere den kvelden det hele startet! Håper han kommer ut snart! :)

Skrevet

Kynnere i kveld, ja. Jeg spår at det er starten til en fødsel i natt!! :hoppe: (Og da er det jo den 5. :fnise: )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...