Småsmurf Skrevet 7. april 2008 #2722 Skrevet 7. april 2008 Håper Imli ikke kommer å avblåser popcorn spising i dag
Simpleminded Skrevet 7. april 2008 #2724 Skrevet 7. april 2008 Spennendes dette her ja... Dersom hun ikke er i full gang med ting nå får vi hvertfall håpe at hun slapper av eller sover ut. En vet aldri når det kan skje noe og da har en behov for alle de kreftene en har samlet opp på forhånd....
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2726 Skrevet 7. april 2008 Må desverre avblåse popcornspisinga i dag også... Ingenting på gang. Stod opp tidlig, men var vanvittig trøtt, så det ble til at jeg gikk og la meg etter frokost... Og så kom mamma på besøk, så jeg har ikke rukket og vært innom før nå. Takk for alle og oppmuntringer, det er bestandig så koselig å komme inn i dagboka Tusle: Sniklesere er alltid velkommne til å Skal altså inn på sykehuset i morgen kl 13 til en tidlig overtidskontroll. Er egentlig ikke på overtid før 16. april Håper virkelig ikke jeg må gå så lenge. Er lite lysten på å bli satt i gang også...
Gjest Hegepege Skrevet 7. april 2008 #2727 Skrevet 7. april 2008 Oi, har prøvd å følge med her så ofte som mulig, dette er så spennende.. Må bare spørre dere som snakker mye med imli... Pleier hun å være her inne tidlig på morgnen eller på ettermiddagen?!?? Kanskje noe er igang, hun fortalte jo om litt vondt i ryggen.. Har hun ikke en sladris???
Gjest Hegepege Skrevet 7. april 2008 #2728 Skrevet 7. april 2008 Må desverre avblåse popcornspisinga i dag også... Ingenting på gang. Stod opp tidlig, men var vanvittig trøtt, så det ble til at jeg gikk og la meg etter frokost... Og så kom mamma på besøk, så jeg har ikke rukket og vært innom før nå. Takk for alle og oppmuntringer, det er bestandig så koselig å komme inn i dagboka Tusle: Sniklesere er alltid velkommne til å Skal altså inn på sykehuset i morgen kl 13 til en tidlig overtidskontroll. Er egentlig ikke på overtid før 16. april Håper virkelig ikke jeg må gå så lenge. Er lite lysten på å bli satt i gang også... Åhh, nå var jeg sikker på at noe var på gang.. hehe..
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2729 Skrevet 7. april 2008 Åhh, nå var jeg sikker på at noe var på gang.. hehe.. Desverre ikke
Simpleminded Skrevet 7. april 2008 #2730 Skrevet 7. april 2008 Godt du får sovet ut og hvilt litt da Viktig å lytte til kroppen sin nå.. Spennendes med kontroll i morgen da Da skjer det hvertfall noe, og så får du sikkert noen råd og gode ord på veien.. Stor
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #2731 Skrevet 7. april 2008 Godt du får sove og slappe av. spent på hva de sier på kontrollen i morra. Håper du slipper å gå helt til 16.
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2732 Skrevet 7. april 2008 Godt du får sovet ut og hvilt litt da Viktig å lytte til kroppen sin nå.. Spennendes med kontroll i morgen da Da skjer det hvertfall noe, og så får du sikkert noen råd og gode ord på veien.. Stor Ja, får høre hva de mener. Jordmoren som kontrollerte meg sist sa de i alle fall ville sjekke strl på ungen... Håper ikke den har blitt noe særlig større... Det var mulig de vurderte å sette i gang, så jeg skulle ha med bagen for sikkerhets skyld. Men sannsynligvis blir jeg sendt hjem. Har ikke særlig lyst til å bli satt i gang heller, så jeg håper jeg blir sendt hjem...
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2733 Skrevet 7. april 2008 Godt du får sove og slappe av. spent på hva de sier på kontrollen i morra. Håper du slipper å gå helt til 16. Huff, ja, håper jeg slipper det gitt... Selv ble jeg født 5 dager etter termin (jeg var mammas første), så skulle hatt i dag jeg da, hvis jeg likna på henne Den ene søsteren min ble født 15 dager etter termin. Fødselen ble satt i gang etter at de tok vannet visstnok. Trodde man måtte på drypp og sånne fæle greier jeg :klø: Kanskje de gjorde det annerledes før. Men at de tar vannet høres mindre skummelt ut... Får høre om de gjør det fortsatt. For mamma sa at hun bare var inne på overtidskontoll, og så tok de vannet, og to timer senere var hun født! To timers fødsel hadde vært noe gitt... Men det var jo annengangs da. Nei, best om det starter av seg selv.... Helst nå...
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #2735 Skrevet 7. april 2008 Får håpe du slipper å bli satt i gang... Er jo greit om babyen finner ut at h*n vil ut selv...
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2736 Skrevet 7. april 2008 Innom og konstanterer at du fortsatt er her Er desverre det ja. Men nå må det jo skje noe snart...
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2737 Skrevet 7. april 2008 Får håpe du slipper å bli satt i gang... Er jo greit om babyen finner ut at h*n vil ut selv... Absolutt. Har hørt det ofte er vondere og vanskeligere fødsel om man må settes i gang. Så det vil jeg helst slippe.
Catus Skrevet 7. april 2008 #2738 Skrevet 7. april 2008 Der var du ja. Tenkte jeg skulle avvente litt til før jeg også startet popcornspisinga. Og det var visst like greit.. Men du vet; du kan jo ikke drive å føde akkurat nå som du skal sladre for Nicky!
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2739 Skrevet 7. april 2008 (endret) Nei, da må jeg holde meg hjemme gitt! Blir spennende om det skjer noe hos henne da, eller om det er falsk alarm. Må innrømme at jeg er litt misunnelig.. Synes alle driver og får før termin... Utenom jeg... Endret 7. april 2008 av imli
Fremhevede innlegg