Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det er det samme med Lindex og Libero. Jeg henta min Liberopakke på Lindex så de har sikkert en avtale der. Da har vi i alle fall litt bleier, og kan sjekke ut litt hvilket merke vi synes passer best også...

Nå har vi spist blekksprut - snåle greier... Var sånne panerte små saker som likna på små fiskepinner, med noe glatte greier inni. Smakte helt greit - dvs det smakte veldig lite :ler: Var mest det utenpå som smakte noe, selve blekkspruten smakte ikke mye. Rar konsistens på den også... Ja, ja, jeg er ganske altetende da, så det gled ned.

Nå er boden nesten ferdigrydda. Så nå er det plass til at vi kan ha vogna der.

Merka litt murringer i ryggen i stad. Men det gikk over... Selvfølgelig... :sukk:

Nå snør det som bare det her også. Våren har kommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blekkspruten der har jeg også smakt! Og som deg syns jeg også den smakte veldig lite.. Men greit å ha prøvd det! :)

Er det snø hos dere?? :hår: Her er endelig snøen borte etter et kraftig snøfall i påska.. Får håpe det er det siste snøfallet hos dere da :klem:

Skrevet

Ja, snødde en god del i stad. Men det la seg ikke da. Nå tror jeg det har slutta... Er vel greit om det blir vår nå...

:klem:

Skrevet

Får håpe på et værskifte som gjør at både våren og babyen kommer i løpet av natta! :)

Skrevet

Pf ... skjønner godt at det er vanskelig å holde motet oppe nå, Imli, men det blir kanskje spennende på sykehuset på tirsdag? Høre hva de har å si om det hele?

Blekksprut er kanskje ikke noe man sånn plutselig får lyst til å teste ut, nei ... :fnise: Jeg synes det er godt, men som du sier smaker det jo i grunnen ikke stort, så det er vel helst tilbehøret som avgjør smaken :)

Så utrolig kjipt med snø nå. I april er man liksom klar for vår. Her har det regnet i hele dag, og det er heller ikke oppløftende, men det er i det minste ikke snø ...

Håper du har en fin søndagskveld! :klem:

Skrevet
Er ikke det Libero-pakken da? Det er iallfall på en Lindex-butikk jeg skal hente min pakke. :)

Syntes det var rart om Lindex hadde bleier ja... Men falt meg ikke inn at Libero pakken skulle hentes der...

Men greit nok, har Lindex her i byen, så ikke noe stort problem...

Får håpe snøværet er kortvarig ja... Har har det lagt seg et par cm :tristbla: Håper det er over snart nå...

Får satse på at babyen bestemmer seg for å komme med vårværet.

Skrevet (endret)

Hvilken dato er du på overtid? Altså jeg vet jo du er på overtid sånn terminmessig, men når er det de eventuelt setter i gang?

Håper det skjer noe innen den til så de slipper å sette i gang. Det gjør det nok, plutselig skjer det noe. :klemmer:

Endret av Midnattsol
Skrevet

God morgen til deg! :klem:

Håper du får en fin mandag :) Her er det grått og trist med regn som pøser ned.. Håper du har finere vær hos dere! :sol:

Skrevet

God morgen, imli.

Håper dette er uka du blir mamma og helst så tidlig som mulig denne uka...

Skrevet

God morgen, Imli :)

Var kjempespent når jeg kom inn her, har jo vært borte en dag ;)

Som de andre sier: En dag mindre til du blir mamma! Dette går bra :klemmer:

Skrevet (endret)

Da er jeg tilbake, og jeg kommer innom med en stor :klem: til deg. Håper virkelig du slipper å vente så mye lenger nå, jeg heier sammen med de andre!

Endret av MellonCollie
Skrevet

Hei imili!

Håper du ikke må vente alt for lenge - må være tøft å gå å slik i innspurten. Skjønner godt at du blir lei av det... Forhåpentligvis har du glemt alt når lillebaby kommer til verden:)

Ha en fin dag da!

Skrevet

Hm ... Hvor er Imli hen, mon tro? :lete:

Gjest Fisk73
Skrevet

Hvorfor i all verden er du ikke på sykehuset????

:klø:

...eller kanskje det er akkurat der du er????

:danser:

Skrevet

Håper noe er i gang for deg, imli.

:popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...