Catus Skrevet 7. april 2008 #2741 Skrevet 7. april 2008 ..og Tatiana. Hun gikk jo også en stund over. Håper forresten at hun har født nå, siden vi ikke har hørt noe på noen dager. Tror ikke jeg heller kommer til å føde før tida, bare så du vet det altså.
smilefjes Skrevet 7. april 2008 #2743 Skrevet 7. april 2008 Ikke noe føding her ser jeg...da blir det i morgen, da! (Hva er premien for å tippe riktig fødselsdato, tro? )
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2744 Skrevet 7. april 2008 Vil ha baby nå altså Utrolig mange i terminklubben som har fått før termin. Tatiana var den eneste utenom meg som gikk over ja. Hun har ikke vært innom på noen dager så vi satser på at hun har fått nå Får avvente litt hvordan det går med Nicky B, men jeg burde kanskje ha en ekstra sladris i tilfelle det skjer noe her samtidig. Ikke at jeg orker å ha forhåpninger om det men... Vi regna jo med at vi kom til å få til forskjellige tider, hennes termin er jo to uker etter min...
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2745 Skrevet 7. april 2008 Ikke noe føding her ser jeg...da blir det i morgen, da! (Hva er premien for å tippe riktig fødselsdato, tro? ) Premien er heder og ære Du har tippa i morgen du har du ikke det? Får håpe du har rett!
Catus Skrevet 7. april 2008 #2746 Skrevet 7. april 2008 Får avvente litt hvordan det går med Nicky B, men jeg burde kanskje ha en ekstra sladris i tilfelle det skjer noe her samtidig. Ikke at jeg orker å ha forhåpninger om det men... Vi regna jo med at vi kom til å få til forskjellige tider, hennes termin er jo to uker etter min... Det synes jeg var en ypperlig idé! Dersom det skulle skje noe hos deg før Nicky er hjemme igjen fra sykehuset, kommer jo vi til å gå på veggen av nysgjerrighet her!
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #2747 Skrevet 7. april 2008 Åh... Jeg som var såå nysgjerrig nå! Men du, når er det du tidligst blir satt i gang? Er det sånn at i morgen når du skal på kontrol, må du ha med bag for sikkerhetsskyld tilfelle du blir lagt inn? Eller er det bare en sjekk? Ha en finfin føde-mandag
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2748 Skrevet 7. april 2008 Det synes jeg var en ypperlig idé! Dersom det skulle skje noe hos deg før Nicky er hjemme igjen fra sykehuset, kommer jo vi til å gå på veggen av nysgjerrighet her! Ja, jeg tror jeg skal gjøre det, venter bare litt i tilfelle jeg får ny oppdatering fra Nicky B. Hvis det er noe på gang der, får jeg skaffe meg en ekstra sladris. En som garantert ikke skal føde før meg! Åh... Jeg som var såå nysgjerrig nå! Men du, når er det du tidligst blir satt i gang? Er det sånn at i morgen når du skal på kontrol, må du ha med bag for sikkerhetsskyld tilfelle du blir lagt inn? Eller er det bare en sjekk? Ha en finfin føde-mandag Blir nok ikke satt i gang før på overtid 16. april... Men de sa jeg skulle ha med bagen sånn for sikkerhetsskyld i morra. I utgangspunktet bare en sjekk ja.
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #2749 Skrevet 7. april 2008 Vedlig for reserve sladris Når du ser hvordan spisinga tar av bare du sover litt lenge så kommer vi jo til å bli gale hvis ikke vi hører noen ting...
Lilith Skrevet 7. april 2008 #2750 Skrevet 7. april 2008 Æsj, ikke i dag heller? Nå har vi prøvd med popkornspising, heiing, fødestøvdryssing, voodoogreier og alt mulig. Kan det hende det hjelper med en ? Eller kanskje jeg kan provosere ungen ut ved å gjøre sånn: ? Eller kanskje h*n kommer hvis jeg lokker med en ? Eller en ? Skader ikke å prøve! Skjønner du er lei, Imli. Jeg fortsetter å krysse fingrene for at ungen kommer før 16 april.
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2751 Skrevet 7. april 2008 Hehe, ja, jeg skal prøve å komme innom tidliger i morgen
MellonCollie Skrevet 7. april 2008 #2752 Skrevet 7. april 2008 Æsj, ikke i dag heller? Nå har vi prøvd med popkornspising, heiing, fødestøvdryssing, voodoogreier og alt mulig. Kan det hende det hjelper med en ? Eller kanskje jeg kan provosere ungen ut ved å gjøre sånn: ? Eller kanskje h*n kommer hvis jeg lokker med en ? Eller en ? Skader ikke å prøve! Skjønner du er lei, Imli. Jeg fortsetter å krysse fingrene for at ungen kommer før 16 april. Du har å holde deg i boka mi rundt fødetider i alle fall Lilith, det skal jammen ikke stå på engasjement Skjønner deg så godt imli, at du er lei - og jeg stemmer også for ekstrasladris. For du får jo baby i løpet av de neste par dagene, og da er jo Nicky fortsatt borte virker det som
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #2753 Skrevet 7. april 2008 Blir nok ikke satt i gang før på overtid 16. april... Men de sa jeg skulle ha med bagen sånn for sikkerhetsskyld i morra. I utgangspunktet bare en sjekk ja. Men siden du skal ha den med for sikkerhetsskyld, så kan man vel si kaanskje? og spise litt popcorn?
Ella* Skrevet 7. april 2008 #2754 Skrevet 7. april 2008 Kanskje lurt med en ekstra sladris ja Blir spennende på kontroll i morgen da, men skjønner at du helst vil at fødselen skal starte på naturlig vis.... Mange, mange fra meg
Skrållan Skrevet 7. april 2008 #2755 Skrevet 7. april 2008 Sender en god jeg, også håper jeg du slipper å gå og vente så mye lenger...
pondusa Skrevet 7. april 2008 #2757 Skrevet 7. april 2008 Ang igangsettelse. Mange behøver bare et lite trigg før kroppen skjønner lunta og starter av seg selv. Så det er ikke sikkert man trenger drypp og hele den greia der. *roer ned imli* Men siden du har time i morgen, så skjer det nok i natt. Jeg hadde legetime den dagen lillemor ble født. Hadde legetime kl 13 og hun er født kl 12.13. Spurte sambo midt under pressriene om legen kom til å skjønne hvorfor jeg uteble, eller om vi skulle ringe...
Gjest Ballerina Skrevet 7. april 2008 #2758 Skrevet 7. april 2008 Spurte sambo midt under pressriene om legen kom til å skjønne hvorfor jeg uteble, eller om vi skulle ringe... Rart hva man tenker på
Ponine Skrevet 7. april 2008 #2759 Skrevet 7. april 2008 Bare en liten tur innom boka di for å ønske deg lykke til og håper at fødselen snart er i gang så du slipper å vente mer på den lille!
Fremhevede innlegg