Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det var deilig å få igjen. Da trenger vi ikke bekymre oss så mye, selv om vi ikke får pengene ennå da. Men herlig å tenke på at de kommer :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere får igjen såpass :hoppe:

Godt å få litt ekstra peger før sommeren. Virker jo som dere har hatt det tøft en periode nå. Da er det ekstra vel unt :-D

Skrevet

For en flott bonus å vite at dere får igjen såå mye på skatten! :jepp:

Selv har arbeidsgiver klønet det til og ikke meldt inn lønn og innbetalt skatt, så på min selvangivelse står det ingenting om hverken hva jeg skulle betalt eller hva jeg har betalt. Så må smøre meg med tålmodighet. Greit å ikke få igjen så mye men uff så kjipt med baksmell :(

Nå satser jeg hardt på at fødselen skjer i morgen (starter i natt, tenker jeg :jepp: ). Når jeg tenker meg om, hadde jeg også time til kontroll samme dag som jeg fødte. Jeg fødte bare 2 dager etter termin, men rakk allerede å bli veldig utålmodig fordi slimproppen gikk hele 1 1/2 uke før fødselen startet. Var hos jordmor en uke før jeg fødte og hun var skråsikker på at noe kom til å skje etter bare noen dager. Så siste uken min ble laaaang. men så ble jo resultatet bra, da :rødme:

Lykke til i morgen, da ;)

Skrevet

Så bra skatteoppgjør da.Alltid godt og få igjen penger.Da føder du i natt da.Tipper du våkner opp ved fire tida av en kraftig rie.

Da setter jeg meg bare her og venter jeg da.

:popcorn: Og jeg spiser faktisk popcorn akkuratt nå på orntli. :ler:

Skrevet

Ja, skatteresultatet var over alle forventninger! :-D

Kanskje det blir fødsel siden det er kontroll i morra? Hadde vært flott da... Mamma og var hos legen samme dag som jeg ble født faktisk... Kanskje det er sånn at man føder bare man får vært på kontroll? Eller ikke rekker kontroll fordi man føder :lur:

Nei, må ikke håpe noe, da blir jeg bare skuffa. Får belage meg på en like babyfri dag i morgen også...

Skrevet
Så bra skatteoppgjør da.Alltid godt og få igjen penger.Da føder du i natt da.Tipper du våkner opp ved fire tida av en kraftig rie.

Da setter jeg meg bare her og venter jeg da.

:popcorn: Og jeg spiser faktisk popcorn akkuratt nå på orntli. :ler:

Får håpe du har rett, men jeg har mine tvil...

Men dobbel popcornspising? Da kanskje det hjelper! :ler:

Skrevet
Kanskje det er sånn at man føder bare man får vært på kontroll? Eller ikke rekker kontroll fordi man føder :lur:

Jeg skal på kontroll hos jordmor i morra, så jeg satser på at du har rett! Da havner vi i tilfellet på føden i natt eller i morra begge to! :tommelopp:

Skrevet

Håper du får ei god natts søvn imli, og at det blir føding snart :klem:

Skrevet

Skjer det noe action snart eller?? *utålmodig*

Skrevet

Næhmen søte deg, imli, er du her ennå? :fnise:

Nå må det skje veeeldig snart da... Kanskje det fort blir overtid da man er så liten som du er...?

Skrevet

Fint at du ventet med å føde mens jeg var borte altså, Imli, men nå skal du da virkelig få lov til å føde! ;):fnise:

*******************massevis av fødestøv*****************

Skrevet

Gratulerer med skatteoppgjøret! Så utrolig mange som får igjen i år!

Lykke til hos legen i dag - håper du slekter på mora di ;)

Gjest Fisk73
Skrevet

Krysser fingre for at i dag er dagen!!!

8.april, flott dato! :jepp:

...usj, jeg vil også ha mitt skatteoppgjør.....

Gratulerer med ditt!!

Skrevet

Absolutt ingenting på gang i dag heller. Som vanlig... 41+1 i dag... Begynner å miste motet, kjenner jeg. Alle andre driver og føder både her og der, alle før termin, utenom jeg... :tristbla: Synes det er urettferdig, jeg, det er til å grine over... :grine: Og gå å vente etter termin er noe helt annet enn å gå å vente på termindatoen, for å si det sånn. Og for hver dag som går føler jeg egentlig at det er mer og mer usannsynlig at jeg noen gang kommer til å føde av meg selv. Må vel settes i gang... :sukk:

Sykehuset kl 13 i dag. Får se hva de sier, men som jordmoren der borte sa sist jeg var der inne; jeg blir etter all sannsynlighet sendt hjem igjen. Jeg håper jo egentlig det også da. Er ikke særlig lysten på å måtte bli satt i gang. Og så føles det som et nederlag også... Jeg klarer ikke en gang å føde av meg selv liksom... :gråte: Nei, jeg vil klare det uten hjelp!

Skrevet
Kan vel si kaaanskje ja ;) Men ikke regn med at jeg blir borte da :)

Da sier jeg kanskje, spiser litt popcorn og regner ikke med at du blir borte, men satser på det :jepp::erter: (:popcorn: :popcorn:)

Masse lykke til i dag!!! :klem:

Skrevet

Innom med en stooor :klem: Det skjer nok ting snart skal du se :) Det viktigste er jo at bebisen har det bra :Nikke: Og snart får nok hilse på h*n også :babysmokk:

Skrevet

Ønsker deg lykke til på sykehuset i dag :klemmer:

Du er ikke mislykket om du går over termin, eller må settes i gang! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...