Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2521 Skrevet 2. april 2008 Bare vent, plutselig er kynnerene noe helt annet! Ja, jeg merker det nok når det er noe ordentlig på gang... Regner jeg med! litt for å sette i gang fødselen til imli Ja, dere får sette i gang hopping alle sammen Hei, jeg oppdaget dette forumet for første gang i dag, og satt så i nesten 3 timer og leste hele din dagbok:) Så nå er jeg oppdatert på din graviditet, og håper du slipper å vente mye lenger, var som en spennende roman dette her:) Kanskje du får en liten en akkurat Nå? Lykke til med å møte din lille - tenk så spennende:) Velkommen hit Så koselig at dagboka mi er så fengende da! Imponerende å lese hele Lenge siden du har skrevet noe her nå, imli... Er det ting på gang likevel?? Nå må dere ikke inbille dere ting da jenter! Lillebaby er fortsatt på innsiden... Og der har h*n visst tenkt å bli... Bare innom med en Alt til sin tid.. Når nurket er kommet så kommer du nok til å føle at du alltid har hatt han/henne der :rødme: Popcorn-spising herved avblåst! Dere er søte da. til alle sammen!
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2522 Skrevet 2. april 2008 Ingenting som skjer ennå. Har sovet i tre timer, laget middag, spist middag, spist kaker, hatt besøk og gjort litt husarbeid. Men nå er jeg her
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2523 Skrevet 2. april 2008 I kveld er det forresten det jordmorprogrammet på svensk TV, skal få med meg det. Så det forrige på nett-tv. Alt med føding er veldig interessant for tida...
Catus Skrevet 2. april 2008 #2524 Skrevet 2. april 2008 Åh, er det i kveld? Det var godt du sa, for det vil jeg også se. Synes også alt med føding er verd å få med seg for tida. Passer godt at de sender et sånt program akkurat nå.
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2525 Skrevet 2. april 2008 Ja, begynner kl 21 på svt 1. Sluker den slags for tida ja
Umuriel Skrevet 2. april 2008 #2526 Skrevet 2. april 2008 Hekking er et hett tips! Fungerte veldig bra hos oss Energikick ja, det hadde jeg den dagen fødselen startet. Vasket rundt hele badet. Er visst ganske vanlig, og det er meningen man skal spare på kreftene til fødselen
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2527 Skrevet 2. april 2008 Hekking er et hett tips! Fungerte veldig bra hos oss Energikick ja, det hadde jeg den dagen fødselen startet. Vasket rundt hele badet. Er visst ganske vanlig, og det er meningen man skal spare på kreftene til fødselen Ja, det skader i alle fall ikke å prøve. Har i grunnen hatt ganske mye energi i det siste jeg... Eller, har vært veldig trøtt da, men samtidig hatt krefter til å gjøre ganske mye, i alle fall om morgenene. Skal i alle fall ikke slite meg ut. Fødselen begynner vel uansett om jeg springer i trappene og vasker hele huset eller ei... Håper jeg
Ella* Skrevet 2. april 2008 #2528 Skrevet 2. april 2008 Har selvsagt ikke svensk tv1.... Hvor kan man se programmet på nettet da?
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2529 Skrevet 2. april 2008 Har selvsagt ikke svensk tv1.... Hvor kan man se programmet på nettet da? Gå inn på nettsida deres... her
Simpleminded Skrevet 2. april 2008 #2530 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke SVTV1 Men tar det igjen ved å se det på web-tv Uff, nå driver den lille å sparker meg rett i blæra med jevne mellomrom.. :rødme:
Ella* Skrevet 2. april 2008 #2531 Skrevet 2. april 2008 Gå inn på nettsida deres... her Takk skal du ha
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2532 Skrevet 2. april 2008 Ja, er det ikke deilig med blære-spark, Simpleminded? Her drives det med blære-stanging Med påfølgende akutt tissetrang
Simpleminded Skrevet 2. april 2008 #2533 Skrevet 2. april 2008 Ja, er det ikke deilig med blære-spark, Simpleminded? Her drives det med blære-stanging Med påfølgende akutt tissetrang Hehe.. Men det holder vi nok ut.
marsy Skrevet 2. april 2008 #2534 Skrevet 2. april 2008 Åh.. jeg har heller ikke svensk tv. Men her vil det uansett gå i Champions League i kveld dessverre Takk for linken til web-tv Imli, skal se det de neste dagene
GlamCat Skrevet 2. april 2008 #2535 Skrevet 2. april 2008 Gå inn på nettsida deres... her Takk for tipset imli Så akkurat den første episode, satt og gråt når Frida og Peder ble foreldre. Peder var så herlig, han var skikkelig med på fødselen og ble så glad når de fikk babyen. Nå skal jeg se på den andre episoden Sånne serier skremmer meg ikke jeg har bare nå enda mer lyst på barn
jente 79 Skrevet 2. april 2008 #2536 Skrevet 2. april 2008 Så jammen ikke at det skulle gå klokka 21 før nå. Litt seint. får se episodene i morra. Liker også veldig godt sånne ting om dagen :-D Håper det skjer noe i løpet av natta
Gjest Indo Skrevet 2. april 2008 #2537 Skrevet 2. april 2008 MÅ jo oppdatere meg med jevne mellomrom!=)
linky Skrevet 2. april 2008 #2538 Skrevet 2. april 2008 Rakk ikke å se programmet på tv jeg så har kost meg med episoden på nettet. Er det ikke litt nervepirrende å tenke på at fødselen kan skje når som helst? Utrolig spennendes
smilefjes Skrevet 3. april 2008 #2540 Skrevet 3. april 2008 Må jo innom her og sjekke om det har skjedd noe....spennende tider...
Fremhevede innlegg